Berichtje voor Talke

A

Anoniem

Guest
Hoi Talke,

Ik ben er na een paar dagen uitwaaien weer, en het heeft me ontzettend goedgedaan. Jij bent nu lekker weg en ik hoop dat die zee voor jou en je man hetzelfde doen. Wij hebben ons lekker laten verwennen en onze zinnen even verzet. Ik las net je bericht en ik hoop dat jij je al wat beter voelt.

Ik moet aanstaande vrijdag weer naar de verloskundige om te kijken hoe het ervoor staat, want vorige week wisten ze nog niet of het goed of fout zou gaan. Ze wilden me graag een week daarna terug zien. Dus vrijdag is het zover, ben wel blij dat ze de tijd voor me nemen want ik heb toch nog wel wat vragen. Heb nog steeds buikpijn rechtsonderin, bloeden is gestopt en loop niet meer met van die grote "lappen" gelukkig..... Ik voel me nu lichamelijk verder eigenlijk goed en wilde eigenlijk ook een rustpauze instarten maar ik geloof dat als je je lichamelijk goedvoelt het helemaal niet erg is als je gewoon probeert, toch?? En idd het is alleen maar een goed teken dat je lichaam een seintje geeft dat het niet goed is....Na een week kan ik het ook net als jij wat beter relativeren... En ik weet zeker dat wij ook gauw mogen genieten van zoiets moois..Ik weet nu dat het gevoel zo fijn is, en dat geldt ook voor mijn man. Tja onze tijd komt, dat weet ik zeker...

Wie weet wat er op die vakantie van jullie gebeurt?? En dat wat jij zegt, dat het na 1 keer bij veel al raak is en dat je dat niet begrijpt (en ze het natuurlijk wel gunt) dat begrijp ik helemaal, dat gevoel heb ik nu ook. Zo van hoe kan dat nou dat het bij zoveel wel goedgaat en bij mij niet....En in mijn omgeving lijkt ook iedereen zwanger te zijn, nou ik hoop dat het zwangerschapsvirus ons gauw aansteekt!!!

Ik hoop dat je hele fijne uitwaaidagen hebt en ik spreek je snel weer...Je hoort nog wel hoe het bij de verloskundige is gegaan. Ben jij daar ook geweest????

Heel veel groetjes en een knuffel van Dre....

Dag meid,

Fijn te horen dat het wat beter met je gaat. Vandaag is jou belangrijke dag. Ik hoop dat je wat meer duidelijkheid krijgt. Het is inderdaad zou dat je na een week wat beter kunt relativeren je moet toch verder. Ik hoop voor jou dat vandaag een sluitstuk is en dat je ook verder kunt. Hoe het ook zijn mag.

Verder waren mijn uitwaaidagen heerlijk. We hebben woensdag nog flink wat zon gehad. Lekker de boel de boel laten.

Gisteren ben ik door een beest gestoken in mijn hoofd! Weet niet wat het is geweest, maar het deed ontzettend pijn. Moest dus naar de huisarts om het te laten controleren. Heb 2 spuiten gehad en als ik na 24 uur geen last meer had dan was het goed. Ik voel nu   gelukkig niets meer.

Omdat ik vorige week bij de dokter was voor mij (ben niet naar de vk geweest, was nog te vroeg 4 weken en 2 dagen), vroeg hij hoe het met ons was. Hij vond het verschrikkelijk gaf hij aan dat hij niets voor ons kon doen. Hij gaf gisteren aan, maak maar veel plezier, het komt echt wel. Lief he?

We zijn deze week ook weer aan de klus gegaan, weet eigenlijk niet hoe mijn lichaam nu verder gaat maar ik wacht het af en we zien het wel.
Volgende week moet ik weer gaan werken, dus dan heb ik weer afleiding genoeg.

Fijn dat je uitwaaidagen je goed hebben gedaan. Ik hoop dat ik je vanavond hier nog tref zodat je kunt aangeven hoe het bij de vk was. Ik ben zo benieuwd, het is ook fijn dat ze alle tijd voor je nemen, maar het is niet niets, toch.

Dikke kus ik denk aan je.

Groetjes talke
en vele puunekes (maastrichts voor kusjes)

Hoi Talke,

Mooi dat je van die fijne dagen hebt gehad!!! En wat lief dat je HA zo meeleeft. Ik ben vandaag naar de vk geweest en een inwendige echo gehad, ik wist al wat het antwoord was maar goed. Alles was weg, mijn baarmoeder was weer helemaal schoon en ik hoefde niet te worden gecurrateerd (of hoe het ook mag heten). Ze adviseerde mij om even te wachten totdat ik weer een gewone menstruatie krijg omdat dan het slijmvlies weer wordt aangemaakt. Daarna kon ik gewoon weer zwanger worden zei ze. En de kans dat dit misgaat is net zo groot als bij een ander (1/8) dus dat luchtte wel op....

Ik had wel ff wat slikmomenten omdat er een meisje in de andere kamer zat, en je kon de hartslag van de baby duidelijk horen.....tja das wel ff slikken maar goed, we gaan gewoon door. Kop dr veur zoals ze hier in groningen zeggen.

We gaan morgen lekker klussen in de tuin, en zondag weer lekker weg... En het klussen op de slaapkamer zal ook wel weer doorgaan!!! Heb nog 3 weken vakantie, en al drie gehad (sta voor de klas) dus kan ik nog ff op adem komen, en wie weet wat er daarna komt......

Maar is ook wel lekker om weer aan het werk te gaan, wat jij ook zegt, lekker afleiding...

Hey ik hoop je snel weer te spreken, misschien een keertje via msn ofzo, lijkt me wel gezellig...(jou ook??)

Groetjes en liefs Dre

Hoi Meid,

Ik heb de vrijdag de hele dag aan je gedacht. Ik heb heb het helaas (of gelukkig) druk gehad om te kijken hier.

Kan me goed voorstellen dat het even slikken was bij de vk als daar ook iemand anders zit en daar gaat het wel goed bij. Ik weet je gunt het de andere van harte maar jezelf ook.

Dat gevoel heb ik nu heel duidelijk. Gisteren hadden we een doop van mijn petekindje. Leuke dag maar er waren zoveel babies.............. Echt niet normaal meer. En je hoop dat men jou maar overslaat met vragen. Nou het was gisteren maar eentje dat viel me dus wel mee.

IK heb het gevoel dat we nu echt op een wachtbankje zitten. Ok we hebben vorige week geklust maar dat was maar uiteindelijk 2 keer, waarvan ik 1 keer naar de wc moest. Het is wel goed om een ronde over te slaan maar ja het wachten he.

Ik moest vandaag mijn verstandkies eruit laten halen, ja en dat wordt een foto gemaakt. Ik doe het nu maar, dan heb je dat tenminste gehad en kun je dan met goede moed verder. Ik heb het idee dat bij mij alles is opgeschoven heb nu wat meer last van slijm (heb ik altijd rond ovulatie) nu heb ik dag 18 na mk dus mijn cyclus zal wel langer worden. Hoe is dat bij jou?

Trouwens ik moet een nieuw hotmail adres aanmaken mijn mailadres kent (zo geeft hij aan is niet geregistreerd heb ik trouwens wel gedaan) dus ik kan nog even niet op MSN, ik laat het je nog wel even weten. Voorlopig hang je hier nog wel rond? Ik hoop het wel.

Dikke kus
Talke

Hoi Talke,

Hoe is het met je mond, veel last van gehad??

Ik heb nu dag 11 na mijn mk, en heb nog steeds last van buikpijn rechtsonderin...vooral 's avonds. We zijn ook alweer aan het klussen geweest, want idd dat wachten duurt zo lang...en het klussen is toch nog steeds wel leuk!! Weet alleen niet of we goed klussen(maar ik had 1x heel veel pijn, had jij dat ook?) ..  en dat wachtbankjegevoel heb ik ook hoor... Ik heb nog niet echt last van slijm, alleen die buikpijn nog steeds, verder voel ik me weer helemaal mezelf (moeheid , pijnlijke borsten enz waren heel snel over) Vind het wel heel fijn om ff met jou te kletsen omdat we van elkaar weten waar we het over hebben..

Nog anderhalve week en dan moet ik weer aan het werk, gaat nu zo snel voorbij. En 6 weken stelt dan niets voor. Maar de afleiding kan ik wel gebruiken..

Jij bent toch alweer aan het werk geweest?? Heb je het er nog met iemand over gehad?

Ik ben hier elke dag wel ff te vinden!! Ik spreek je gauw weer,

Dikke kus

Dre

Ha dreetje,

Ik zag net een berichtje bij een ander topic staan. Kon dat van ons niet zo goed terugvinden meer. Maar je hebt hier ook gereageerd. Ik heb in de 2e week na de mk nog wel een beetje last gehad. Maar daarna niet meer zo, het was ook wel ontzettend vroeg bij mij dus ja. Wij hebben vorige week ook weer geklust (2 keer), maar dacht dat ik dan niet zo rond de vruchtbare dagen zat, volgens mij is dat zoals je had gelezen nu. Zag een beetje op tegen het klussen, was bang dat het pijn ging doen maar dat was dus niet het geval.

Inderdaad de zwangerschapstekenen waren inderdaad heel snel over maar de buikpijn heeft toch wat aangehouden. Ik denk dat dat wel normaal is. Vind het ook fijn dat ik het met jou er over kan hebben. Ik weet hoe herkenbaar het een en en ander voor je moet zijn.

Ik zou vandaag dus moeten gaan werken, maar zoals je hebt gezien ben ik bij de kaakchirurg geweest om een verstandskies weg te laten halen. (ik dacht het kan beter maar nu dan kunnen we daarna er weer volop voor gaan). Vandaag wel met een collega gesproken. Hij vraagt altijd aan me "en ben je zwanger", gek het is een man maar voelt toch vertrouwd, ik heb hem inderdaad aangegeven dat we een k*tvakantie hebben gehad, hij houdt dat verder wel voor zich. Verder heb ik veel aan mijn zus en moeder en vriendin, zij weten het............ verder niemand.

Valt me toch nog best zwaar af en toe hoor! ook al was het zo pril. We waren zondag bij een doop, vroeg mij iemand omdat ik niet dronk of ik zwanger was, ja dat doet dan wel pijn.......... Ik wilde eigenlijk zeggen nee niet meer! maar ik heb geantwoord : "nee hoor" en maar luchtig doen (bah)

Nou meid ik spreek je snel weer, we moeten de moed erin houden.
en denken onze tijd komt nog!

Groetjes
en knufjes talke

Hoi Talke,

Hoe is het met je....gaat het wat beter met de mond?? Wat vervelend he, die vragen waarom je niet drinkt...ze bedoelen het wel goed, maar ze moesten eens weten. Wel fijn dat je er met je collega over kunt praten, en lief dat hij zo meeleeft. En soms begrijpen mannen het nog beter dan vrouwen, omdat vrouwen je vaak vertellen hoe je je moet voelen en wat je moet doen enz. Terwijl een man gewoon luistert....

Ik heb vandaag een sleep-in gehouden met mijn manneke...tot 1 uur lekker op bed gelegen, echt vakantiegevoel. De buikpijn is over (tenminste....ff afkloppen) en we hebben al weer ff geklust, al weet ik niet of we in de richting van goeie klusdagen zitten... maar we zien het wel. Ik ben ook zo ongeduldig, terwijl we eigenlijk alle tijd hebben, zal wel vrouweigen zijn. En het zal ook wel komen, als het maar niet weer 9 rondes duurt. Zou toch leuk zijn als we naar de volgende ronde gaan, en naar het forum van zwanger zijn... tja...

Hey ik spreek je gauw weer, ik ga ff lekker douchen...
(sterkte met je mond , je hebt het in ieder geval gehad...)

liefs Dre(etje)

hoi lieve meiden,

Ik wil me echt niet mengen in jullie gesprekjes maar wilde jullie ff heeeeeeeeel veeeeeeeel succes en sterkte wensen!!!! Ik heb ook een MK gehad en weet dus wat jullie een beetje voelen...Nu ben ik al weer 9 weken zwanger en het gaat (tot nu toe)
goed. Vrijdag echo of hartje klopt hopelijk...ben nog wel erg bang... Dus het kan echt meiden!!! Kop op en blijf moed houden he!!!

toi toi en duimduim!!! liefs sweety

Terug
Bovenaan