Dag lieve Schatten,
Nee ben jullie niet vergeten! Heb het ontzettend druk gehad. Ben donderdag weer begonnen met werken. Halve dag en vrijdag en zaterdag weer een hele dag gewerkt. We hebben maar 1 computer en mijn mannetje heeft donderdagavond en vrijdagavond foto's bewerkt. Daarom ben ik niet meer achter de computer geweest. Zaterdagavond lekker de stad ingegaan. En vandaag bezoek gehad.
Nu ik weer een gewone werkweek heb plus mijn kies is het best druk geweest.
Deze week kom ik weer wat vaker kijken. Zojuist is mijn beste vriendin hier geweest. Ze heeft 2 kindjes en heeft vrijdag getest en ja hoor zwanger! Omdat ik het druk heb gehad heb ik haar niet gesproken. Ze zat er zo mee in haar maag. Ze is vandaag gekomen, gaf aan dat ik echt tijd moest maken (ik dacht oo er is iets ergs) Ze kwam binnen en ik vroeg wat was en ze begon te huilen, ze zei ik ga je nu kwetsen, het is eigenlijk jouw beurt maar ik ben zwanger. Arme schat ze heeft me zo goed geholpen na mijn mk en nu durfde ze het niet te vertellen, heeft er 2 dagen mee rondgelopen. En ik moet zeggen. Ik ben oprecht blij! Jammer dat ze door mij een off gevoel had. Ik ben ontzettend blij dat ze het me is komen vertellen, alleen al dat ze zich niet rot hoeft te voelen! Tuurlijk wil ik ook graag, jullie weten hoe graag! Maar ik ben zo blij voor haar. Ik weet dat ik het al 3 keer heb getypt, maar ik ben blij ook dat ik blij voor iemand anders kan zijn en dat ik niet groen zie van jaloezie, zo zit ik niet in elkaar. Bij mensen die wat op een afstand staan, daar heb ik dat wel bij, tuurlijk gun ik het iedereen, maar dan denk ik wel, waarom ik niet.
Wel hoop ik van harte dat ik samen met haar en jullie zwanger mag zijn, dus jullie weten het he. We moeten goed aan de slag.
Haar man zei "misschien heeft het klussen van nu goed gedaan". Aan de ene kant hoop ik natuurlijk van wel aan de andere kant ik heb ivm met mijn kies een foto gehad en pijnstillers geslikt........ Ik hoop dat mijn cyclus snel weer normaal is zodat ik me samen met jullie op onze toekomstige kindjes kan focussen!
Nou ik moet weer gaan, Swinnie hoe was gisteren de verjaardag van je man? ben je uit je dip? ik hoop het wel. In ieder geval dikke kus.
Dre(etje) hoe is het met je, je gaat de laatste week vakantie in he?
Veel liefs,
talke (sorry voor het lange verhaal.
Spreek jullie morgen