Berichtje voor Talke

Hoi Talke,

Fijn om ff iets van je te horen, ik begon me al een beetje zorgen te maken....maar gelukkig gaat het weer wat beter met je.. Een kennis van mij is net bevallen van een zoontje, hartstikke leuk. Ik kwam haar tegen en verontschuldigde me dat ze nog geen kaartje van me had gekregen, ze werd helemaal rood en zei: aah geeft niet, ik weet wat er is gebeurd en ik voel me nu zo schuldig dat ik hier nu loop met de kinderwagen.Toen heb ik precies hetzelfde gezegd: ik ben verdrietig om wat er met ons is gebeurd maar dat maakt mijn blijdschap voor een ander niet minder..en idd helemaal omdat ze dichtbij staat. Mensen die wat verder weg staan heb ik ook het gevoel wel, waarom ik nou nog niet. Maar goed...het komt allemaal wel. Fijn dat je je weer wat beter voelt, en lekker bent wezen stappen. En werken was geloof ik ook weer lekker he, het ritme is altijd fijn, geen tijd om te lang bij dingen stil te staan.

Hoe is het trouwens met je mond?? Heb je hechtingen of de wond vol met watten??

Ik heb idd nog een weekje vakantie, het vliegt voorbij....jammergenoeg heb nu pas een beetje vakantiegevoel. Door alle ellende is dat er bij in geschoten...de eerste drie weken van de vakantie waren allleen maar slapen, douchen,eten,slapen....en toen dus dat alles misging. Dus   we komen nu lekker tot rust en gaan morgen heerlijk naar de stad om Bomme Berend te vieren...dinsdag nog ff met mijn moeder weg, en woensdag naar school om de klas klaar te zetten en donderdag 3 verjaardagen en vrijdag het huis opruimen en de was doen zaterdag de hele buurt op visite gaan we bbqen en dan zondag voor ons zelf(lekker klussen)  en tja dan moet er weer gewerkt worden ....

We hebben gewoon geklust ook behoorlijk intensief....al weet ik niet of we goed gemikt hebben wat betreft mijn ei....ik heb het gevoel van wel, maar ja door mk weet ik nog niet hoe het zit...we wachten af.

Nou ladies...Tot gauw en fijn om van je te horen Talke

Liefs Dre

Talke en Swinnie,

We gaan ervoor he....!!!!!!!!!!!!!! We willen niet meer zo lang op dat wachtbankje blijven zitten....samen lekker elkaars zwangerschapsklachten vertellen dat willen we.en vertellen hoe dik de buik al wordt en de broeken te klein!!!

Dikke knuffel

Dre

ff weer bovenaan zetten....anders kan ik het straks niet weer vinden..

Doei dikke knuf...

DRe

Hey talke,

K zet het bericht nog een keer bovenaan, en dan ga ik lekker slapen. Mijn menneke is er weer van een potje tennis, dus als die nog energie over heeft....als je begrijpt wat ik bedoel...

Groetjes

Dre

Hoi Tal en Dre!!

Gelukkig Tal heeft ook weer iets laten horen!!
Eigenlijk ook even goed een paar dagen niet op het forum,misschien??
Gelukkig heb je genoeg afleiding gehad!

Mijn beste vriendin is nu ook zwanger,ze is nu 20 weken en was zaterdag ook op het feest van mijn vriend...echt geweldig hoe ze uitzag,lekker rond buikje!
Ik vind het geweldig voor hun maar zei ook,ik ben best jaloers,maar op een gezonde manier...wil ik ook!!!!

Luister Tal en Dre...ons gaat dat ook lukken,let maar op!!!
En dan zijn er misschien ook een aantal mensen jaloers,maar dat geeft toch ook niet zo...het is iedereen gegunt!!!

Maar het blijft moeilijk!
Ik vind het zo leuk om lekker met jullie te "Beppen",er gaat veel tijd zitten hier in dit forum,maar ik moet zeggen het doet me iedere keer ook wel weer goed...al zou het misschien beter zijn om een beetje afstand te houden.

Lieve Tal en Dre,nog veel klusplezier en heeeeel veel succes!!

Ik zal een kaarsje branden!
Liefs,Swin

O,vergeet nog even te antwoorden op de vragen van Tal,

Ja,gelukkig is mijn dip weer weg!
We hebben een leuk weekend gehad,super-feest,en gewoon weer lekker ontspannen,weer geklust...dus toch nog een kansje..??

Mag vandaag weer gaan werken,het is best leuk,even vreemd maar moet nog even wennen.

Dat was het weer!
Ga nu maar even de boel wat opruimen hier thuis!!

Liefs,Swinnie

Terug
Bovenaan