bernadet klock ik kom ook uit zwolle

A

Anoniem

Guest
He wij kunnen gezellig kletsen ik ben 9 november uitgerekend en woon ook in Zwolle. Misschien hebben we wat aan elkaar. Het is mijn eerste en van jou? Misschien hoor ik wat van je.

Hoi Hoi,

Ik kom zelf ook uit de buurt van Zwolle heel dichtbij woon ik daar.
Leuk he zwanger zijn en lekker kletsen.
Wij verwachten in augustus een zoontje,echt een heerlijk vooruitzicht.
Deze kleine knul is heel gewenst en we zijn appetrots.

Groetjes Bernice(17w+2d zwanger,eerste kindje,augustus forum)

Hey meiden, ik lees dat jullie in en om Zwolle wonen. Ik woon zelf in Zwolle en ben zwanger van ons 1e kindje. Ben 2 oktober uitgerekend.
Heel erg spannend allemaal, maar we hebben er zo'n zin in!!!

Suus

Hallo allemaal,

Wat leuk om te horen dat er meer mensen op dit forum
zitten die uit zwolle komen. Ik namelijk ook.
Ik ben 18wkn zwanger van mijn derde kindje.
We zijn daar echt dolgelukkig mee.
Ik heb al 2 meiden van 5 en 1,5. Ik ben dus benieuwd of we nog een  meisje
krijgen of een jongetje. Ik ben met allebei even blij.
Nou hopelijk tot gauw.

Liefs Daan

Hoi,

Ook ik kom uit Zwolle. Ben zwanger van mijn tweede kindje en 2 augustus uitgerekend. Ik heb al een zoontje van 2,5 jaar.
Grappig zeg zo' n zwols groepje.

Groetjes Marielle

Is inderdaad erg leuk!! Ik ben morgen alweer 12 weken, vind het echt snel gaan. In het begin had ik zoiets van mwa, gaat niet snel maar dat hoeft ook niet. Maar nu vliegen de weken voorbij. Voel me heerlijk, heb meer energie dan in het begin.

Suus

Hier meldt zich nog een Zwolse ! Leuk zo'n zwols groepje, zo weet ik dat ik niet alleen ben ;-). Ik ben vandaag 13,6 weken zwanger van ons 1e eerste kindje. Vanochtend heb ik mijn tweede controle gehad bij de vk en heb ik het hartje voor het eerst horen kloppen. Echt helemaal geweldig vond ik het! Alles gaat verder ook prima dus ik ben weer met een blij gevoel naar huis gegaan.

Suus, ik herken echt helemaal wat je zegt. De weken gaan nu veel sneller dan aan het begin. Ik heb nog wel last van ochtendmisselijkheid, maar dat vind ik niet eens zo vervelend. Ik ben blij dat ik, net als jou, mijn energie weer heb terug gevonden. Eigenlijk vond ik die extreme vermoeidheid bijna nog vervelender dan de misselijkheid.

Hoe gaat het verder met jullie? In welke wijk van Zwolle wonen jullie? Om een beetje privacy te behouden hoef je de straatnaam er niet bij te noemen hoor ;-). Ik woon in Zwolle-zuid.

Groetjes! Line

He grappig . Ik was even niet geweest. Ik ben bezig met mijn zevende week. Ik woon ook in Zuid en ga 16 april naar de sweerssenkamp voor mijn eerste afspraak. Ik ben heel erg msselijk en heel erg moe heb me vandaag ziek gemeld. Hele tijd zo'n gore smaak in mijn mond. Ik ben blij dat ik zwanger ben maar dat erom heen

groetjes Anne

Terug
Bovenaan