bernadet klock ik kom ook uit zwolle

Ik woon in Assendorp. Ik ben vorige week maandag bij de Sweersenkamp geweest voor de 1e echo. Leuke praktijk!
Volgende week dinsdag hebben we de nekplooimeting bij de huisartsenpost. Zijn er meer meiden die dit gaan doen?

Liefs Suus

hallo zwols groepje.

Ik woon ook in zwolle zuid. En zit voor de derde keer bij de sweersenkamp. Ik vind het ook een hele fijne verloskundige praktijk. Ik moet aanstaande maandag weer. Over
2 weken krijg ik een screeningsecho. Daar ben ik erg benieuwd naar. Bij de
andere twee heb ik niet geweten of het een jongetje of meisje werd, maar nu twijfel ik
of ik het wel of niet wil weten..
Wel grappig dat sommige van jullie best dicht in de buurt wonen.  Gaat er toevallig nog iemand maandag naar de verloskundige?!

Zoo, naar lang proberen ben ik op het forum terecht gekomen. Volgens mij heeft ie last van kuren :-S
Maar, leuk zeg want ik zit ook bij verloskundigenpraktijk Sweerssenkamp. Het bevalt mij ook prima! Ik heb al verschillende verloskundigen ontmoet in die praktijk en allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Misschien komen we elkaar wel eens tegen :-D!

Suus, ik heb ervoor gekozen om geen nekplooimeting te doen. Dus ik kan je ook niets vertellen over mijn ervaringen. Wel laat ik de screeningsecho doen met 20 weken, deze heb ik op 24 april in de huisartsenpost.

Jufanne, wat vervelend dat jij je zo beroerd voelt! Zo voelde ik mij ook de eerste weken van mijn zwangerschap (het klinkt alsof ik heeeel veel ervaring heb..haha..). Bij mij ging het over rond de 11 weken. Ik hoop voor je dat je snel opknapt!  Ik heb ook op 16 april een afspraak bij de vkpraktijk, jij hebt zeker s' avonds je intake en 1e echo?

Groetjes, Line

Hoi,

Ik woon in Stadshagen. Val natuurlijk wel een beetje buiten de boot nu.. :)
Ik ga naar de praktijk aan de Willemskade. Ben ik met mijn eerste zwangerschap ook geweest.

Ik heb woensdagochtend wel mijn 20 weken echo op de huisarstenpost.

Liefs Marielle

Hey meiden, ik heb een vraagje. Ik moet eind deze week bij agis doorgeven welke kraamzorg ik wil. Heb al wat geneusd op internet maar kom er niet echt uit.
Met welke kraamzorg hebben jullie goede ervaringen? of positieve verhalen van anderen gehoord?

Suus

hey meiden,

ik kom ook uit zwolle! ben van de week verhuisd van de aalanden naar zwolle zuid. ik zit niet bij de vkpraktijk in zuid. ben bij dee 'oude' gebleven: 'de kiem'.ik was net aan die mensen gewend..  dus vandaar... maar wel grappig om te zien dat er meer uit zwolle komen. zit ik toevallig niet bij een van jullie op de gym?? hihi

xxx arianne (26.2 zwanger)

Hoi Suus,
Even een late reactie van mij want ik kreeg geen bericht geplaatst
op dit forum. Maar nu doet ie het weer.
Ik heb al 2 keer kraamhulp via icare gehad (in Zwolle).
De eerste keer was het echt een heel fijn persoon, hartelijk, behulpzaam
en ze wist op heel veel dingen raad. Heerlijk!
De 2 de keer had ik een veel minder fijn persoon. Ze zat de halve dag bij mij op
bed te kletsen over haar buren en vriendinnen. Ze kwam er zelfs elke keer bij zitten
als ik met mijn kraambezoek aan het praten was. Ze begon dan hele verhalen over zichzelf te vertellen. En ik maar vragen of ze thee wilde zetten en waar mijn dochter was.
Ik denk dus dat het heel erg ligt aan de persoon die je treft.
Verder vind ik het met de uren en de prijs wel goed geregeld. Ik krijg nu met 1 kindje onder de 4 en 1 kind boven de 4   44 uur. Dat vind ik wel redelijk.
Maar ik heb geen ervaring hoe dat met andere kraamhulp organisaties zit.
Ik wens je veel succes met het regelen en ik hoop dat je een hele fijne kraamtijd krijgt.
Liefs Daan

Ik heb de kraamzorg geregeld, het is Icare geworden. Hoorde van nog een paar mensen goede verhalen dus toch maar daar voor gekozen. Het is ook maar net wie er bij je thuis komt inderdaad..
Maar ben erg   benieuwd!

Suus

Terug
Bovenaan