bernadet klock ik kom ook uit zwolle

hoi

msn vindt ik prima, ik ben nu 9 weken zwanger en ind mijn kwaaltijes nemen nu ook af , maar ik ben gelukkig niet misselijk geweest ik heb anders nog wel flink last van mijn borsten als er iemand hard tegen aan stoot dan ga ik echt wel flink door de grond heen, ik ben trouwens 30 jaar en zwanger van de eerste. heb jij dat ook s,avonds dat het je op valt dat je een bolletje van een buikje krijgt.

groetjes bernadette

hoe zullen we het doen met msn. Misschien kunnen we ook chatten via Zwanger enzo. Ik stuur je de link. Ik ben hier vanavond oke? Is een leuke chat voor zwangeren

http://www.zwangerenzo.eu/chat/

groetjes jufanne

Hallo, wat een boel Zwolse zwangeren!! Ook ik kom uit Zwolle! Dit wordt ons derde kindje, we hebben twee meiden van 5 en 2 jaar,  erg gezellig!
Mij bevalt de praktijk aan de Sweessenkamp ook erg goed. Ik heb  de begeleiding van beide zwangerschappen heel positief ervaren. Ook toen het 3 jaar geleden bij ons mis was met 11 weken, zijn we goed opgevangen.
Ik ben midden september uitgerekend, ruim 15 weken  en de zwangerschap verloopt goed. Ik ben nog steeds heel erg moe... Ik hoop dat dit snel veranderd!!
Trouwens... ik doe de boodschappen ook aan de Forelkolk, haha..
Leuk om al jullie reacties te lezen, ik wens jullie allemaal een fijne zwangerschap toe.
Groetjes en misschien tot ziens!

Hoi Dames,

Hier ook een Zwolse zwangere...     voor mij zit het er bijna op - gelukkig (ben het zat).

Veel succes met jullie zwangerschap.

Groetjes,

Annemarie
39 weken zwanger - nw. gedeelte Holtenbroek

He moekes!

Haha ik shop ook aan de forelkolk! raar idee dat we elkaar mischien wel paar keer tegen het lijf zijn gelopen! Ik heb toch maar de vk sweerssekamp alvast gebeld, en kan 23 aril terecht... voel me redelijk goed, wel wat misselijk en onwijze @@^%*# last van mijn borsten, maar verder geen klachten. HEb zelfs minder trek dan normaal en totaal geen zin in chocola, wat vanaf mijn geboorte tot 7 weken geleden toch wel een ernstige verslaving was ;-)... Vraagje in het kader van het mooie weer; klopt het dat je pas na 4 maanden kans hebt om een zwangerschapsmasker te krijgen? maw mag ik nu wel met mijn smoeltje in de zon?

groetjes en succes allemaal met zwanger zijn!

hee jude80

naar mijn idee mag je wel de zon in , als je maar goede zonnebrand creame gebruikt, dat is erg belangrijk en niet tussen 14,00 en 16,00 in de zon gaan liggen straks dan is de zon in het vollop dat zou ik niet doen.
wel erg apart he dat we zo vlak bij de deur wonen, ik wens je verder nog een fijne zwangerschap en anders wie weet komen we mekaar wel tegen bij sweersen kamp.

groetjes bernadette uit zwolly wood

Hey lieve zwangere meiden, hoe gaat het verder met iedereen??
Hier in Assendorp alles prima. Dacht dat ik de vermoeidheidskwaal niet meer had maar ben toch wel moe nog overdag....gaat hopelijk echt snel over.
Ik moet 17 april weer naar de verloskundige voor controle. Dus nog even wachten....

liefs Suus

Hallo!

Hier gaat het wel goed. Alleen... ik had zo uitgekeken naar de 12 weken omdat ik had verwacht dat dan de misselijkheid is afgelopen. Maar ja, ik ben nu meer dan 15 weken zwanger en hang nog steeds elke ochtend boven de wc! Vandaag zelfs de hele dag een misselijk gevoel. Dat is het enige wat ik nu echt he-le-maal zat ben. Ik begin nu al angstig te worden dat dit mijn hele zwangerschap gaat blijven. Ik hoop het niet!!

Vanavond ga ik lekker shoppen (in Zwolle) met mijn zusje. Ik wil opzoek naar een leuk badpak/bikini, eentje die mooi zit tijdens de hele zwangerschap. Over 5 weken lig ik namelijk heerlijk op het strand van Turkije en  dan wil ik er natuurlijk mooi uitzien met mijn buikje :-D!  Iemand een tip voor een winkel waar je daarvoor kan slagen?

Groetjes!

Line

Terug
Bovenaan