bernadet klock ik kom ook uit zwolle

Hoi Dames!

Ook ik kom uit zwolle en ben erg blij met dit forum, ik zit zelf nog in een heel pril stadium van zwangerschap (6e week)... Ik heb heel veel vragen, maar aangezien  we het nog niet echt aan iemand willen vertellen weet ik niet waar ik ze kwijt kan...

Ik hoor hier dat de praktijk in Zuid goed is? En wanneer maak je daar een afspraak, moet je dan ver van te voren doen (zal wel druk zijn als ik hoor hoeveel mensen van dit forum daar zitten ;-))? zijn er ook ervaringen met de praktijk aan de willemskade?

En hadden jullie in het begin ook zo'n onzeker gevoel van 'als het maar niet misgaat...' ik hoorde dat 1 op de 3 vrouwen een miskraam krijgt en dat raak ik maar niet kwijt...(voel me een beetje een doomdenker...)

hallo
Gefeliciteerd met je zwangerschap.
Er komen inderdaad veel mensen uit Zwolle. Wel leuk!
De verloskundige praktijk aan de sweersenkamp bevalt mij heel goed.Ik ga er nu voor mijn derde zwangerschap weer naartoe en iedereen is gewoon heel aardig.
Met die andere praktijk heb ik geen ervaring dus daar kan ik je niet mee helpen.
Ik ben ook altijd heel bang geweest dat er iets mis ging in het begin, dat lijkt me heel normaal. De meeste zwangerschappen gaan goed!
Geniet er maar lekker van en probeer eventjes de verhalen waarbij het mis is gegaan te vermijden! Daar kun je best onzeker van worden.
Daan

Hey hoi, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik zit zelf bij de verloskundige in Zuid. Heb wel eerst naar de praktijk bij de Willemskade gebeld maar ze kijken waar je woont en dan hoor je bij welke je mag komen. Ik woon zelf in Assendorp en dacht ook fijn, de Willemskade is vlakbij. Maar de praktijk van zuid zit elke dinsdag aan de assendorperstraat en dat is heel dichtbij voor mij.
Ik herken je onzekerheid ook. De 1e weken had ik soms een ontzettende kramp in mijn onderbuik.Dan kun je inderdaad gaan twijfelen.
Ik heb zelf in week 8 de verloskundige gebeld voor een afspraak. Toen ik in mijn 10 week zat mochten we er pas heen.
Geniet lekker van je zwangerschap en maak je niet teveel zorgen. En bij vragen kun je altijd hier terecht he???

Liefs Suus

hoi allemaal

eindelijk ik wist toch niet hoe ik op de forum kwam hahaha maar het is me gelukt hoor , ik ben bernadette en ik kom uit zwolle ik heb wel eens eerder gereageert maar dan via de voor pagina van dieze site ik moet 5 april naar de verloskunde in de sweersenkamp, dan ben ik 10,5 week zwanger.
wat gezellig deze site als je maar weet hoe die werkt he .
het is inderdaad gezellig zo,n groepje blauw vingers...

ik heb een vraag aan de lady,s van zwolle ik ben nou dan 9 weken zwanger en ik wil me graag aan melden bij een zwangerschaps gym wie kan me er bij helpen hoe dat gaat waar en wie????
en wanneer moet ik me er voor aan melden

ik hoor van jullie

fijne zwangerschap groeten uit zwolle bernadette

heee jufanne, ik heb echt problemen gehad om op deze stie te komen , ik heb je oproep gelezen net , het is ook mijn eerste zwangerschap hoe ver ben jij dan heen ik ben een november moeder ik ben 2 nov uit gerekent, is 9 weken zwanger ik woon in zuid.

groetjes bernadette

he bernadet
Zonder te zeggen waar ik precies woon kan ik zeggen dat ik boodschappen doe bij forelkolk. Woon jij daar ook dichtbij? Ik ga 16 april naar verlosk. Maar ik maak me wat zorgen. Ik had eenbeetje heel klein beetje bruin verlies. Heb gebeld maar was niet ernstig als het niet roord werd. Ik heb vandaag een top dag. Bijna geen kwalen, maar ja de zenuwpees maakt zich dan ook weer zorgen daarom. Erg he . Herken jij dit ook? Ga jij op gym ik wil ookwel. Ik weet ook niet hoe dit werkt . Zitten we straks samen hihihi

jufanne dat is dan wel erg toevallig ik doe ook daar boodschappen c1000, ik wil wel graag op gym mar ik moet toch volgende week donderdag voor het eerst naar de vk dan vraag ik wel gelijk hoe waar en wat.
ik heb zelf ook bruinige afscheiding gehad soms ook met een beetje rozige kleur, en af en toe heb ik dat nog ze zeggen dat het er allemaal bij hoort de 1 heeft het wel en de andere niet, het heeft te maken met het innestelen.

hoe ver ben jij nou heen?
en hoe voel jij je verder, sinds 3 dagen voel ik me wat fitter

groetjes bernadette

he bernadette

Ik ben nu 8 week. Ga 16 april naar de VK. Hoe ver was jij? En hoe is het met jou kwaaltjes ? Mijn kwaaltje nemen wat af en voel me beter. Is dat niet wat snel? Ik ben zo onzeker nu...

groetjes jufanne
Zullen we msn en of mailen

Terug
Bovenaan