Beste Forumgebruikers

Daarom is het toch slim als één van ons de moderator wordt. Snap dat je boos bent, laten we er dan wat aan doen. Misschien moeten we ons zelf gewoon opgeven als moderator.... Kunnen we ook gelijk zien hoe het zit... Kunnen wel eeuwig de discussie blijven voeren maar wordt er hier niet gezellig op.Als iedereen zo gefrustreerd blijft.Dan moeten we gewoon naar een ander forum toe gaan denk...
Moet alleen wel toegeven dat ik geen tijd heb om te moderatoren (werk vaak overdag).. OEPS SORRY

Als moderator zie je niet gelijk automatisch hoe het allemaal zit. Hangt puur van je "rechten" en je "inspraak" af. Ik zou niet zomaar moderator worden, als je niet van tevoren weet wat je mag en niet mag.

Meestal heeft een forum een "missie" en heb je dat gewoon te volgen, als de kunstvoedingsindustrie hier zo'n grote vinger in de pap heeft, mag je als moderator daar niet tegenin gaan. Het enige wat je mag, is berichtjes op de juiste plek zetten, topics splitsen omdat ze offtopic gaan, taalgebruik zonodig censureren, mensen tot de orde roepen...

Maar was dat het geval met Yvonne?Zou je zoiets als moderator in de toekomst kunnen voorkomen? Hoeveel inspraak heb je? Denk er gewoon heel goed over na voordat je het gaat doen. Je verbind je naam ergens mee, daar moet je wel achter kunnen staan!

Groetjes Nynke

Inderdaad. Moeten we dan even vragen... Denk je dat je als moderator  dan ook op de redactie mogen langskomen, dat ljkt me wel weer leuk.... Ik zal is mailen naar ze, want dan lijkt het me wel weer leuk vrijwilligerswerk

Vrijwilligerswerk is gelukkig best goed te vinden  

Ik kan er mijn tijd (naast gezin) zeer zeker goed mee vullen. Al heb ik met twee websites over borstvoeding nu weer minder tijd voor dan voorheen. Maarja, belangrijkste gaat voor he?

Als je het al wel overweegt... met alle reclame inkomsten kan je natuurlijk wel een onkostenvergoeding vragen!

Groet Nynke

hahaha lijkt mij ook wel een leuk vrijwillig  jobbie ( ga ik wel vragen of ik keer daar langs mag komen hahah).. haha nynke kunnen we collega moderators worden bij JG

Hai Maike,

Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om hier moderator te worden. Ik ben admin op twee sites waar ik wel compleet achter de inhoud en de sfeer kan staan.

Ik verbind mijn naam niet aan deze... de invloed van bovenaf is mij te groot. De manier waarop ze hiermee om zijn gegaan, stemt me niet vrolijk. Dat verander je niet als moderator. Ik kan hier gewoonweg niet achter staan!

Reageren op vragen/verhalen van andere moeders, ja dat nog wel (al zal het wel wat minder zijn dan voorheen) Borstvoedingsminded is dit forum niet, moet nog zien of er een erkende lactatiekundige (IBCLC) hier actief aangesteld zal gaan worden.

Groetjes Nynke

Bij deze wil ik me graag opgeven voor moderater!

Heb dat voorheen voor verschillende websites gedaan.
Wegens tijdsgebrek moest ik ermee stoppen.
Gelukkig heb ik nu weer meer tijd en zou het met plezier en liefde doen!

Contact Gaarne per Mail!

Ook voor vragen over referenties!

quote: Antoinette Nus reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('31-08-2007 21:41:43'));

Bij deze wil ik me graag opgeven voor moderater!

Bezint  eer ge begint!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan