Beste Forumgebruikers

het gaat niet over het forum, maar de reclame die ernaast hangt op deze volledige site... en het forum is dáár maar een fractie van.
Maar goed, het is nu eenmaal zo dat de wereld op omzet van producten draait.. ongeacht of het producten voor baby's zijn of niet.

Groetjes Debby

Tja, hoe meer vrouwen zo vroeg mogelijk stoppen met de bv, hoe meer geld voor de babyvoedings-industrie. Dus goede en betrouwbare  informatie over bv is NIET wenselijk op dit forum. Hoe meer vrouwen denken dat  potjesvoeding en  allerlei soorten pap essentieel zijn voor je kind, hoe meer vrouwen dat gaan kopen. Dus ook de informatie en discussie over de rapley methode en over zelf groenten/fruithapjes maken  is niet welkom  op het forum.  

Weet je, zo slecht wil ik niet denken, maar zo slecht ga ik denken door de rare acties van de redactie. Anders snap ik gewoon niet waarom er hier geen apart stukje over borstvoeding en voor borstvoedingsvragen komt.    

Maar ik geloof dat dit draadje eigenlijk over moderaters ging. Nou, nee dankje!

groetjes, Paulien

Heb ik een stukje gemist ofzo?
Waar heeft de redactie het er over dat er geen informatie uitgewisseld mag worden over Rapley en vers fruit/groente maken?
Ik denk dat er nu volledig voorbij wordt gegaan aan waar het allemaal om is begonnen.
Sil

@ miep,

het geouwehoer over spelletjes levert niet direct geld op. maar maakt dit forum
- dus meer mensen die op het forum hangen
- dus interessante plek voor adverteerders

en bv tips zijn natuurlijk kostenderving voor adverteerders.

@ pauwtje:  
ik denk niet dat dat te negatief gedacht is, volgens mij is dat gewoon de realiteit. Dit forum is  niet uit filantropische overwegingen opgezet.

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2007 09:36:12'));

Heb ik een stukje gemist ofzo?
Waar heeft de redactie het er over dat er geen informatie uitgewisseld mag worden over Rapley en vers fruit/groente maken?
Ik denk dat er nu volledig voorbij wordt gegaan aan waar het allemaal om is begonnen.
Sil

Het staat er niet met naam en toenaam, maar de redactie refereerde aan "conformiteit Voedingscentrum" met betrekking tot de reacties van Yvonne. Yvonne heeft het hier op het forum over borstvoeding en rapley gehad.
Het
voedingscentrum heeft nog geen wetenschappelijk bewijs dat Rapley goed
is voor baby's. Dus is dat het enige waar Yvonne Z niet conform het voedingscentrum over praat. Over haar informatie over borstvoeding kan JG redactie niks zeggen....

Volgens mij heeft de redactie het  over de reacties en informatie van Yvonne in het algemeen. Dus niet specifiek alleen maar over  haar informatie omtrent  borstvoeding.  Maar dus ook over de informatie die zij geeft mbt de rapley-methode. Dus volgens mij  sla ik helemaal niet door.

Ik heb nooit gezegd dat er iemand 'doorslaat'.
Het valt me alleen op dat er nu alleen nog maar negatieve dingen gezocht worden hier.
Da's jammer.
Persoonlijk denk ik dan; als je het hier zo verschrikkelijk vind en het niet eens bent met de werkwijze van de redactie, wat doe je hier dan nog? Maar nogmaals; dat is mijn persoonlijke mening.
De manier waarop de redactie het heeft aangepakt is niet helemaal netjes geweest, maar om nou ineens bij alles te vallen over de reclame en de adverteerders waar zo'n site op draait....
Sil

Terug
Bovenaan