Bevallen december 2021

Hoi,
Hier nog meer mama's die in december uitgerekend zijn? Wat zijn jullie 'klachten?' voelen jullie al iets rommelen in de onderbuik? Ik regelmatig ! Soort menstruatieachtige klachten in ieder geval. Lijkt me leuk om meer te lezen van moeders die evenver zijn :)
 
Ik moet nog een afspraak maken! Gisteren pas even de HA gesproken .. was nog een beetje overdondert toen ik erachter kwam dat ik zwanger ben! Ik vind die buikkrampen af en toe wel eng, jij dan? Is dit ook jouw eerste zwangerschap?
 
Hoi Beeb en Camy, 
Ik heb dezelfde klachten als jullie. Erg moe, aantal nachten slecht slapen al, gespannen horsten en een trekkende onderbuik. 
Merk zelf dat het wisselt ook. Ene moment denk ik: hee weinig last en het andere moment voel ik van alles. 
Spannend he allemaal! Ik heb 29 april mijn echo gepland staan. 
 
Hay!
Dit is mijn tweede zwangerschap. Heb al een zoontje van 15 maanden.
Geloof het ergens nog niet helemaal. Het ging dit keer wel erg snel.
Ik wist eigenlijk al vrij snel na conceptie dat ik zwanger was. Was al misselijk en had een paar 'woede uitbarsting'. Nergens geduld voor ?
Nu ook al erg misselijk, veel last van m'n buik. Voelt strak en opgezet aan. Sinds gisteren maak ik veel speeksel aan. Last van m'n banden en onderrug. Dus ik houd m'n hart vast. Dit gaan lange weken worden ?
Ik heb 21 april de eerste controle. Erg spannend. Ergens voelt het alsof ik dit keer meer dan één baby in m'n buik heb. Ben benieuwd of mijn gevoel klopt.
 
Hi!
Oh wat spannend! Dus ook al misselijk enzo! Ik heb wel last van mijn darmen en een opgezette buik haha lijk wel 4 maanden als ik in de spiegel kijk. Jullie hebben allemaal al contact gehad met de VK dus! Ik nog niet.. ben benieuwd. Ik heb geen idee hoe alles werkt maar zal maandag direct wel even bellen!
 
Terug
Bovenaan