Bevallen december 2021

Hoi! Even een update van mij. Afgelopen dinsdag eerste echo gehad en alles was goed ❤️ zo blij! Daarna aan onze ouders en broer/zussen verteld. Wat een bijzondere momenten ?

Voor de rest voel ik me sinds een week heel weeïg/misselijk. Afgelopen dagen gaat gelukkig iets beter. Heb ontzettende afkeer tegen eten, dat is wat minder. Ik neig veel (zoet/)zure dingen te eten of gewoon heel simpel. En voor de rest wat sneller moe, overprikkeld. Dan heeft het thuiswerken toch wel een voordeel, na de lunch even een half uurtje onder de dekens ?.

Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al echo(‘s) gehad?
 
Wij hebben gister onze eerste echo gehad! Zo spannend! Alles zag er goed uit! 7+2 ?
Ik ben enorm misselijk en geef ook veel over, waardoor ik echt futloos ben! Hopelijk gaat dat snel over!
Hoe voelen jullie je?
 
[quote quote=10437238]Vandaag 5+1 weken zwanger van mijn 2de kindje . Ben vooral moe en heb veel trek. (Nouja trek.. dat juist niet maar mijn maag rammelt wel vaak ? )
Uitgerekend 21 december. dinsdag 4 mei de eerste echo.
vanmorgen de verloskundige gebeld , werd wakker met bloedverlies .. helder rood , kleine stolsels en slijm. nu afwachten of het stopt of niet .
Ik maak me echt veel zorgen , dit heb ik bij mijn eerste niet gehad . [/quote]Hoe gaat het nu met je?
 
Hi mommy’s to be!

Ik ben nu 8 weken zwanger en uitgerekend op 21 december.
Aankomende week de eerste echo..
super moe en pijnlijke borsten maar nog niet echt een buikje te zien... hoe zit dat bij jullie ? :)
 
[quote quote=10447126]Hi mommy’s to be!

Ik ben nu 8 weken zwanger en uitgerekend op 21 december.
Aankomende week de eerste echo..
super moe en pijnlijke borsten maar nog niet echt een buikje te zien... hoe zit dat bij jullie ? :)[/quote]Gefeliciteerd! Hier 22 uitgerekend! Ik begin een heeeel klein buikje te zien, maar vraag me soms ook af of het niet lucht is :)

Ik ben heel erg moe en krijg vanmiddag ook medicijnen tegen de misselijkheid, dat was niet meer te houden
 
Wij hebben morgen onze 1e afspraak staan bij de verloskundige. Spannend!! Ik denk dat het daarna pas echt gaat landen dat ik zwanger ben. Wel ben ik erg moe, bijna elke dag ga ik in de middag een uurtje slapen. En mijn maag voelt de hele dag leeg ofzo. Maar echt zin aan eten of drinken heb ik ook niet echt. 27 december zou ik uitgerekend zijn.
 
[quote quote=10448675]Gefeliciteerd! Hier 22 uitgerekend! Ik begin een heeeel klein buikje te zien, maar vraag me soms ook af of het niet lucht is :)

Ik ben heel erg moe en krijg vanmiddag ook medicijnen tegen de misselijkheid, dat was niet meer te houden[/quote]Jij ook gefeliciteerd! ☺️
Afgelopen week heb ik de eerste echo gehad en wauw ... wat was dat bijzonder!!
Heb jij je 1e al gehad ?
Hoe is het met de misselijkheid?
 
Terug
Bovenaan