Bevallen december 2021

Haha ahh wat lief! Eigenlijk wil ik alleen checken of die buikkrampen normaal zijn.. ik heb de afgelopen dagen daar met name last van! Verder geen bloedverlies of dergelijke.. vanaf wanneer kun je ongeveer terecht bij de VK voor een echo?
 
Ja eerste zwangerschap! Ik had ook de eerste dagen echt veel.krampen. Ben nu bijna 7 weken en weinig krampen! Vandaag wel seks gehad en nu net bruine afscheiding. Man wat maakt je dat weer angstig. Maar ik vermoed dat het dus wel verklaarbaar is..
 
@camy: ik heb hetzelfde, echt regelmatig buik krampen afgelopen dagen. Vk vertelde dat dat normaal is en dat het voor haar heel gewoon klinkt. Ik heb op 29 april eerste controle (extra vroege vanwege eerdere mk) erg spannend!
 
Hi beebb, het klinkt nog niet direct als iets om je zorgen te maken. Kleine bloedingen kunnen erbij horen.. wel spannend! Hoe gaat het nu?
 
Hoi allemaal,

Fijn om ook wat van anderen te lezen die in dezelfde fase zitten. Ik ben ook zwanger van mijn eerste ??. Vandaag 4 weken + 6 dagen en uitgerekend (vooralsnog) op 15 december. 4 mei hebben we de vroege echo en 26 mei de termijnecho.

Qua kwaaltjes heb ik last van groeiende en pijnlijke borsten. Verder merk ik dat ik wat meer honger heb. Ik heb geen misselijk gevoel, maar soms wel een beetje een weeïg gevoel in m’n buik en dan weet ik dat ik even een cracker oid moet eten. Met dat gevoel word ik ‘s ochtends ook vaak wakker. Daarnaast ben ik ook wel wat meer moe, maar dit is niet extreem en zijn m’n darmen vaak aan het rommelen en wat verstopt. Ik ben benieuwd hoe dit over een paar weken is!

Ik heb wel af en toe wat bruin bloedverlies, heel licht. Vanochtend drupte er heel licht rood bloed in de wc. Geen krampen oid, dus ik maak me er ook geen zorgen over. Probeer maar van het positieve uit te gaan!

Liefs,
E
 
Terug
Bovenaan