Bevallen december 2021

Hoi Liefwonder, Hopelijk is het bloed verlies gestopt nu… We gaan gelijk op ?, ik zou op 19 dec klaar zijn.. 29 april vroege echo, en 12 mei nog één… heel spannend allemaal!
Ik heb wel wat lichte klachten, soms een wat weeig gevoel en ik slaap slecht dus vermoeid.. verder wat krampen, voelt als een menstruatie..
Groetjes Lena

 
Hee wat leuk nog een December topic!
Ik ben volgens mijn eigen berekening 2 dec uitgerekend. Ik heb maandag mijn eerste echo, ben dan 7 weken + 4 dagen.Eerste weken was ik vooral moe en had ik vaak een opgeblazen buik.
Ik heb ook behoorlijk pijn aan mijn borsten gehad maar dit is gelukkig gezakt naar alleen nog wat gevoelig ☺️

Sinds een week ben ik misselijk en dit wordt met de dag erger en ik ben ook steeds meer vermoeid. Ik ga vanmiddag ook even wat dingetjes halen bij de drogist tegen de misselijkheid. Regelmatig wat eten helpt een klein beetje maar voel me toch nog steeds de hele dag niet lekker en misselijk
 
Hoe gaat het vandaag met je buik?
 
Dit is mijn 2e zwangerschap (zoon van 7 jaar) en het is totaal anders. 7 weken nu, vooral ijs koud dag en nacht, hoofdpijn en zoals “gewoonlijk” pijnlijke borsten. Vanaf 16u wil ik het liefst alleen maar slapen. Bij mijn eerste zwangerschap moest ik overgeven vanaf dag 1 en had ik het lekker warm.
29 April eerste echo, zo veel zin in! Bij mijn eerste hoorde we het hartje al bij 5 weken!
 
Vandaag 5+1 weken zwanger van mijn 2de kindje . Ben vooral moe en heb veel trek. (Nouja trek.. dat juist niet maar mijn maag rammelt wel vaak ? )
Uitgerekend 21 december. dinsdag 4 mei de eerste echo.
vanmorgen de verloskundige gebeld , werd wakker met bloedverlies .. helder rood , kleine stolsels en slijm. nu afwachten of het stopt of niet .
Ik maak me echt veel zorgen , dit heb ik bij mijn eerste niet gehad . 
 
Hier ook wat krampen vandaag en met name veel kokhalzen. Daardoor wel moeilijk het verborgen te houden. Vandaag 6+3. Eerste kindje en ik heb 7 mei de eerste echo! Zo spannend!
 
Terug
Bovenaan