quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-09-2007 10:27:29&apos

);
quote: dominique h reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-09-2007 22:27:02&apos

);
ik kom van het najaarforum en zag dit onderwerp en heb nog even een vraagje. hebben jullie die ruggenprik tot het einde gehad want ik weet van mij ik had ook echt een hel van een bevalling vrijdags 13 dagen over tijd werd ik ingeleid dit deed niks dus kon ik na 12 uur weer naar huisen in het weekend doen ze niks van inleiding.moest wel iedere dag een ctg laten maken zaterdags begonnen de weeen maar dat zette niet door om de paar minuten zaterdagnacht niet geslapen voor zondag had ik een slaaptablet gekregen kon ik ook niet van slapen om half zes snachts naar het ziekenhuis om 8 uur kwam de dokter pas en toen heb ik om 9 uur een ruggenprik gekregen ik had toen 4-5 centimeter maar om 3 uur had ik 8 cm en toen mocht ik niet meer op het knopje drukken want ik moest het einde helemaal zelf kunnen doen uitendelijk had ik om 17.00 10cm maar kreeg geen persweeen heb ik daar nog met been-rug en buikweeen gelegen tot 20.00 zonder ook maar 1 seconde rust en mijn zoon is dus uiteindelijk pas om 20.38 geboren.
niet ik zou het zo weer overdoen doen want wat is zo'n geboorte toch geweldig. en ik heb 9 maanden een superzwangerschap gehad niet 1 keer ziek en tot 36 weken 38 uur in de horeca gewerkt. maar ik wou dus graag weten of er mensen zijn die de ruggenprik tot het allerlaatst hebben gehad.
groetjes dominique Knopje? Weet je zeker dat het om een ruggeprik ging.
Ik heb bij de laatste bevalling ook met een knopje gezeten, zelfs nog tijdens de bevalling, maar dit ging niet om een ruggeprik hoor.
Heb er nog nooit van gehoord, ruggeprik in combinatie met het zelf regelen van de dosering door het drukken op een pompje.
Miep
hoi miep ik weet 100 % zeker dat het om een ruggenprik ging want deze heb ik gevraagt ik had de keuze tussen iets wat de pieken zou weghalen of de ruggenprik en ik had een knopje waar ik om het uur of iets weet ik niet meer precies op moest drukken en dan kreeg ik weer pijnstilling en ik moet zeggen ik voelde niks meer. Ik kon niet te veel krijgen ik kon byv 2 keer in een uur drukken maar dat had toch gen zin want er zat iets van een begrenser op of zoiets weet ik veel hoe ze dat noemen maar ik had dus echt geen pijn meer voelde niks in mijn benen en buik.heb ook nog op het knopje mogen drukken toen ze me gingen hechten