Bevallen! Moeders derde kindje deel ..

Hey allemaal,

Leuk, mamajo dat je toch de moeite nog neemt om hier een berichtje neer te zetten! Het zou eigenlijk jammer zijn als het afgelopen zou zijn, we hebben toch ruim 2 jaar hier heel wat gedeeld............... Fijn dat het met Eva zo goed gaat. Hier gaat het ook zijn gangetje. Benthe is afgelopen woensdag 1 jaar geworden. Het is nog steeds een heerlijk goedlachs meisje............Eind november ben ik gstopt met de borstvoeding. Benthe was er in 1 x klaar mee, ja dan houd het op he............
Ben benieuwd hoe het met de andere meiden gaat.......

@ Mamajo, heb je toevallig facebook of zo? kunnen we zo contact houden. Ps een leuk artikel toen, ik ben er helemaal vergeten om daar hier een berichtje over te zetten.

Groetjes Janneke

Gefelicteerd met je meisje. Alweer een jaar, time flies.. Begint ze al met haar eerste stapjes? En dan opeens geen borstvoeding meer willen. Hoe vond het zelf?
Bij Eva is haar eerste tand door en zit ze alweer in de kinderstoel. Dat vind ze geweldig. Die andere meiden zakte meestal als een plumppudding in elkaar en moest worden gestut, maar Eva met haar jawel 9 kilo (!) houdt het prima uit. Dat wordt binnenkort fietsen met haar.!

Ik zit inderdaad op facebook, maar als je het goed vind zoek ik jou op, zodat ik mijn facebook profiel hier niet hoef prijs te geven (dit ivm werk, vandaar).

En verder hebben we de vakantie alweer geboekt. We gaan eerst met vrienden naar de Loire voor een week en daarna trekken we verder naar de franse pyreneen. Geweldig veel zin in. En jullie?

Fijn oud en nieuw

Gr. José

Hier ook alles goed hoor!

Benthe alweer een jaar, gaat snel hoor Janneke.

En Eva alweer haar eerste tandje. Lekker dat jullie alweer vakantie hebben geboekt Jose. Met de andere meiden ook alles goed?

Voor ons geen vakantie dit jaar, volgende woensdag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis dus dan kunnen we aan de slag. Met Tijn gaat alles goed, hij heeft tussen kerst en nieuwjaar de waterpokken gehad. Verder begonnen met fruit en groente hapjes en dat gaat al heel goed. Slapen gaat ook steeds beter, hij meld zich meestal tussen 5 en 6 uur 's ochtends voor een fles en de laatste heeft hij dan tegen 22 uur gehad. Hij is alweer 5 maanden. Het wordt al een heel mannetje. Gaat snel

Groetjes Linda

We zijn alweer een tijdje verder en zijn jullie al druk aan het klussen Linda?

Ik ben nu aan het verzinnen wat we van Eva haar kamer gaan maken. We wllen er een inbouwkast inmaken en het babybehang gaat eraf. Komt er weer een roze kamer bij, hi, hi.

Verder kan ze al aardig zitten, zwaait ze sinds afgelopen zaterdag en tijgert ze naar achteren. Kortom, ze wordt alweer een hele meid.
De oudste is juist bezig om haar tanden te verliezen. Nog geen 5,5 jaar en al 5 tanden gewisseld.
De middelste wil alles doen wat de oudste nu doet, naar school, zwemles etc..

Ondertussen ook nog babyspullen aan het verkopen, ruimt weer lekker op. Babytijdperk is bijna over. Gek idee hoor..

Ik hoop dat het met de rest ook allemaal goed gaat.

Fijne vakantie..

gr. Jose

Wijn zijn inmiddels verhuisd naar ons nieuwe huis! Alles gaat verder goed hier. Tijn is alweer 7 maanden en doet het prima, slaapt nog niet de hele nacht door helaas. Hij rolt op zijn buik maar komt niet altijd weer terug. Verder babbelt hij er af en toe flink op los en is er nog geen tand te bekennen.

Gaat snel he Jose met de kids? Mijn oudste is bijna 8 en heeft nog maar 2 tanden gewisseld! Dus jou dochter is inderdaad vroeg met wisselen! Maar mijn kids waren ook allemaal laat met het krijgen van tandjes en dan schijnt het dat ze ook later wisselen.

Groetjes Linda

Ha, super, dat jullie verhuist zijn. Is het lekker, weer lekker alles nieuw en wat zal het ruim zijn! Veel geluk alvast.
Hier gaat het opzicht goed, maar ik vind het wel druk hoor. Dit komt vooral omdat Eva nu 1kennig aan het worden is en ze vooral groot wil worden. Heeft het kunstje een keer laten zien, dan is het weer klaar en wil ze weer het volgende kunnen. Maar op haar buik, ho maar. Vindt ze helemaal niets. Ook is ze nu snotverkouden, dus erg aanhankelijk zeg maar.
De oudste draait wel lekker, maar de middelste zit in haar ik-wil-alles-wat-mijn-zus-doet-ook. En dat valt niet altijd mee zeg maar.
Daarbij ben ik ook nog op zoek bij mij zelf qua werk, dus meer dan genoeg om over na te denken. Komt echt omdat we klaar zijn met de kids en nu weer aan mijzelf mag denken. Herkennen jullie dat ook?

gr. jose

Terug
Bovenaan