Bevallen! Moeders derde kindje deel ..

Jaaa! Gefeliciteerd. Hopelijk is alles goed gegaan. Geniet van jullie derde man.
Enne.. morgen gaan we weer, waarschijnlijk ook niet ver bij jullie vandaan, want de Sprookjescamping ligt vlak bij de hutteheugte.

Wie weet kom ik je wel wandelend tegen en weet ik niet eens dat jij het bent.. waahhaha!

Nogmaals. geniet ervan en doe het lekker rustig aan zover dat mogelijk is.

Liefs José

He Linda, gefeliciteerd met jullie derde zoon Tijn.
Ik hoop dat het allemaal goed is gegaan, lees het wel als je tijd hebt om het verhaal te plaatsen.
Geniet van je kraamtijd.
Mamajo, hopelijk heb je een lekkere vakantie!!
Ook lekker genieten!! Het weer zit lekker mee
Hier ook alles goed, Brannon wordt steeds ondeugender en is z'n leeftijd al ver voorbij, jemig ik sta er verbaasd over wat hij allemaal al doet en kan.
Hij doet echt in alles z''n grote broer na!

Linda ,van harte met je zoon geniet er leker van!!!!!!!

Hier alles goed.Ruben en Casper weer naar school(Casper heeft er hellaas moeite mee,bijna iedere dag"buikpijn"en huilen bij het naar de klas brengen)enSebas kruipt eindelijk,gaat zelf zitten en heeft er 1 tand+2 kiezen bij(waar hij gelukkig weinig last van had)

Groetjes Sandra.

Mama jo fijne vakantie met mooi weer!!!!

Hahaha Jose, het is niet helemaal op loopafstand maar wel in de buurt......

Hier dan mijn verhaal....

12 augustus om 7 uur werd ik wakker en had ik wat lichte krampen. Die bleven aanhouden en werden wat regelmatiger maar nog niet echt pijnlijk. Tegen half 11 toch maar de vlk gebeld want bij de oudste twee had ik ook geen regelmaat in de weeen. Om ong half 12 was ze er en bleek ik 4 cm ontsluiting te hebben. Nadat de jongens waren opgehaald nog even afgewacht en daarna heeft vlk de vliezen gebroken. Daarna werd iedere wee pijnlijker en om 14 uur, net toen de laatste wee echt afzien was, mocht ik meepersen en om 14:13 uur was Tijn er al, 3730 gram en helemaal gezond! Allemaal snel gegaan, ik had een klein scheurtje waar twee hechtingen voor nodig waren. Door de snelle bevalling is Tijn zaterdags wel erg misselijk geweest maar nu gaat het allemaal goed en drinkt, plast en poept hij goed. Vanmiddag komt de wijkverpleegkundige langs voor de intake. We moeten wel weer wennen aan de gebroken nachten en nu mijn man vandaag weer aan het werk is gegaan zullen die ook voor mij zijn. Hij is nl wel bij de weg en werkt dagelijks met machines dus hij moet wel een beetje fit zijn. Maar we moeten ook echt genieten van dit mannetje want voor ons is dit de laatste.

Sandra wat vervelend dat Casper moeite heeft om weer naar school te gaan, hopelijk wordt dat snel weer beter. Onze jongens hebben nog twee weken, moeten 5 september weer naar school. Wat gaat het snel met Sebas zeg.

Bobbian met jouw mannetje gaat het ook al zo hard, zal met ons derde ventje straks ook wel snel gaan als alles straks weer zijn normale ritme volgt en de jongens weer naar school gaan.

Nou Linda, dat is allemaal weer voorspoedig gegaan. Heerlijk. Nu hopen dat je herstel ook goed gaat en dat Tijn snel zijn ritme vindt.
Hoe vinden de jongens het? Alles lekker gegaan in de kraamtijd?

Geef je nog zelf?

En inderdaad wat gaat het al weer hard met jullie mannen, Sandra en Bobbian.. Als ik naar Eva kijk dan denk ik ook.. tjee wat kijk je al weer wijs. Maar ook naar de andere meiden. Die zie je dan ook op eens wat wijs. Het gaat in ieder geval heel erg lekker allemaal. De vakanties ook allemaal weer goed gegaan. Erg leuk gehad en we troffen het met het weer. Elke dag buiten kunnen zwemmen en 's avonds buiten kunnen zitten mbv de partytent. En dat in Nederland...

Wel merk ik dat ik toch aan het afsluiten ben met de babytijd en dat tegelijkertijd de gedachte bij mij opkomt dat er bij ons echt nooit een zoon zal komen. Ik ben echt enorm blij met onze derde meid en eigenlijk wilde ik dat ook wel, misschien wel omdat ik niet beter wist. Maar ja.. nooit een skelter bij ons voor de deur of stoere kleren voor jongens..
Nooit meer over namen nadenken, nooit meer afvragen of de volgende een jongen of een meisje wordt..
Ik vind het echt goed zo, maar ook dat is weer afsluiten..

Groetjes Jose

Hey meiden!

Linda; Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tijn, Tijn was ook dee naam geweest bij ons als het een jongetje geweest was! Fijn dat de bevalling zo goed is verlopen.

Mamajo; Leuk dat je in de ouders van nu komt, ik ga hem zeker kopen, dan heb ik ook een gezicht bij je naam.

Ruca; Vervelend dat Casper zo'n moeite heeft om weer naar school te gaan, hopelijk gaat het nu beter.

Bobbian; Alweer 15 maanden, tjee wat gaat dat snel he...............

Hier zijn we net terug van een heerlijke vakantie.
Benthe is alweer 8 maanden, en is een lief goedlachs dametje, wat echter wel heeel erg goed weet wat ze wil!
Ze krijgt nog steeds borstvoeding, en hoop het tot een jaar vol te houden.
Jelle en Famke gaan donderdag naar school, voor ons Famke zal het de eerste keer zijn, en dat met haar 2,5!
Nou meiden ga weer stoppen, ga even fruit maken voor de kids.

Groetjes Janneke

Wat fijn dat alles goed gaat Janneke. Fijn dat de vakantie lekker was. Wat goed dat je nog steeds borstvoeding geeft.

Jose jouw gevoel herken ik wel hoor. Bij ons zal er nooit een dochter komen, net andersom als bij jou. Net als jij zijn we dolblij met dit derde mannetje maar het is voor ons ook de laatste keer. Toch moet ik er erg aan wennen om weer voor een baby te zorgen, de andere twee kunnen al zoveel zelf (7 en bijna 5 jaar) en nu staan de avonden en nachten weer in het teken van de zorg van een kleine baby, die dus voornamelijk 's avonds onrustig is zoals de meeste baby's. Maar ik wil ook genieten want het is voor ons de laatste keer, en ze zijn maar zo kort echt klein. En als je middenin die gebroken nachten zit lijkt het nooit voorbij te gaan maar ik weet ook dat als het dan eenmaal over is je het ook maar zo weer bent vergeten. Het is ook even wennen met de flesvoeding, Tijn kan erg onrustig drinken waardoor hij veel lucht binnenkrijgt en meer spuugt na de voeding wat weer resulteert in een ontevreden mannetje die al snel weer een volgende fles wil. Nu op aanraden van CB voeding voor de hongerige baby gehaald. Hij is inmiddels (de laatste 2 dagen dan) wat rustiger gaan drinken, nu nog zien dat hij meer tevreden is na een fles. Qua hoeveelheid krijgt hij genoeg aangeboden gezien zijn gewicht. Toch is hij overdag redelijk tevreden met zijn fles en is hij vooral 's avonds erg onrustig. De speen wil hij niet dus daar kunnen we hem dan ook niet echt mee zoethouden. De ene dag gaat het beter dan de andere. Hij kan nu soms ook wakker zijn zonder meteen te brullen, dan kijkt hij met volle aandacht naar de mobiel boven de box of naar mij als ik tegen hem praat. Badderen vind hij tot nu toe helemaal niks, hij brult alles bij elkaar als ie in bad gaat en helemaal als hij er weer uit moet hahaha. Maar het weer een schatje, net als zijn grote broers. Die vinden hem ook erg lief maar wel een beetje saai, de oudste wil hem leren lopen en de jongste wil hem leren praten hahaha. En als ie eenmaal kruipt zijn ze vast niet meer zo blij als hij aan hun spullen komt.....

ha, ha, grappig. Mijn kinderen denken dat Eva af en toe een pop is...

Nou meiden, allemaal rennen naar de winkel, want ik sta in de september editie Ouders van Nu. Ben er best wel trots op, als ik het zeggen mag.
Hij komt geloof ik deze week in de winkel te liggen.

Verder gaat het hier (saai, saai) nog steeds prima. Eva is sinds gisteren over gegaan naar het ledikant. Ze trok opeens de bekleding van de wieg er af en werd daar onrustig van. Gelukkig heeft ze dit ook weer goed opgepakt. Ze is nu volop aan het lachen en begint nu echt met het pakken. Tjee.. wat gaat het weer hard. Ook nog even harder omdat ze zo lekker groot is. Nog even en ze past niet meer in de wagen. Help! ze is nog niet eens 3 maanden. Ook gaat ze al de hele tijd met haar hoofd omhoog.

De meiden weer naar school en het sporten is ook weer begonnen. Ook weer lekker.

groetjes jose

Terug
Bovenaan