Bevallen! Moeders derde kindje deel ..

Joehoe, is daar nog iemand?

Vandaag naar het CB geweest. Ze weegt nu 6900 gram en is 62,5 lang. Helaas heeft ze een voorkeurshouding wat ik zelf een beetje op zijn beloop heb gelaten (nu balen, stom, stom) Dus investeren op de houding en naar de fysio.

Ja hoor!!! Ik ben er nog! Vervelend dat ze een voorkeurshouding heeft ontwikkeld. Hopelijk helpt de fysio.

Hier op zich alles goed. Tijn is alleen erg hongerig en het is lastig de juiste balans te vinden met de voeding. Als ik hem geef waar hij om vraagt krijgt hij meer dan een liter en dat is teveel. Het is erg lastig want hij brult enorm als hij te lang moet wachten op de fles. Ik geef hem nu de friso comfort en meng het met de extra, nu alleen nog de juiste verhouding vinden want als de voeding te dun wordt drinkt hij weer te snel en spuugt hij meer. Hij is nu ruim 6 weken en lacht steeds vaker en begint met geluidjes terug te maken.

Verder beginnen ze as woensdag met de bouw van ons huis!!!

pwat gaat het toch hard met die kleintjes zeg .

Sorry ik heb al een poos niets van me laten horen,maar vorige maand is mijn schoonvader plotseling overleden toen hij op vakantie was.Ze vierden hun 40 jarig huwelijk en 2 dagen later was hij er niet meer.Het verwerken en gemis begint nu .De kinderen krijgen hier vakantie en ze zouden eigenlijk met opa en oma naar de camping gaan,maar dat kan dus niet meer!!!!!nu gaan we een weekendje met ze en oma en mijn zwager die nog thuis woont.Het zal wel een erg raar weekend worden denk ik.

Met Sebas alles goed hij was een beetje ziekjes,maar besloot toch omlos te gaan staan en een paar pasjes te zetten!!!!!!!!!

Groetjes Sandra.

Sterkte Sandra met het overlijden van je schoonvader! Hopelijk hebben jullie toch een beetje een fijn weekend, zal wel moeilijk zijn af en toe voor je schoonmoeder en jullie.

Wat goed van Sebas dat hij al een paar stapjes heeft gezet!

Hier op zich alles goed. Tijn meld zich alleen nog steeds twee keer 's nachts, 1 keer midden in de nacht en een keer tegen de ochtend dus dat is best vermoeiend. Mijn verlof zit er al bijna weer op maar gelukkig heb ik daarna nog drie weken vakantie. Bovendien overweeg ik met Tijn naar een osteopaat te gaan, ik hoor daar veel positieve verhalen over. Mijn zusje is met haar jongste ook geweest en heeft daar veel baat bij gehad. Tijn is nl vaak erg onrustig en huilerig. Hij jengelt en jammert niet maar zet het echt op een brullen en begint er zelfs van te spugen zo druk maakt hij zich dan. Hij verslikt zich dan en krijgt het er benauwd van waardoor hij het vervolgens weer op een brullen zet. En vaak is het omdat hij honger heeft maar soms is hij gewoon van fles naar fles onrustig. Dus het kan niet altijd zijn omdat hij honger heeft.

En de bouw is inmiddels begonnen. De fundering ligt. We kijken er erg naar uit dat ons huis straks klaar is.

Gecondoleerd met het overlijden van je vader Sandra. Wat ontzettend naar zo.. Eerst nog een mooi feest, waar je dan wel gelukkig nog een mooie herinnering aan hebt, en dan is hij er opeens niet meer. Sterkte !

En Linda, bij jullie gaat het ook alweer snel. Maar vervlend dat Tijn nog zo vaak onrustig is. Ben je al bij de osteopaat geweest? Ik heb er zelf ook een goede ervaring mee gehad, toen Jasmijn niet wilde drinken. Na 1 behandeling zag ik al een verandering bij haar. Hopelijk helpt dat bij jullie mannetje.

En de fundering ligt. Top. Raar he, zie je al hoe huis komt en dan denk je is dit het?? ha, ha. Komt goed.

Hier gaat alles nog steeds prima. Eva laat pittig wat van haar horen. Ze is lekker aan het kieren en op haar manier postitief aan het gillen. Grappig hoor. Wel heeft ze door haar voorkeurshouding een asymetrisch hoofd gekregen, waarbij ze net onder de norm nog ligt. Het kan verholpen worden met een helmpje, maar dat gaan we waarschijnlijk niet doen, als het zo-zo is. Het is een meisje en dan zie je het amper. Je ziet het alleen als je van bovenop haar hoofd kijkt en tja.. wie doet dat nu?

We zijn inmiddels begonnen met een fruithap en dat gaat er lekker in. Ze snapt het al aardig, dus ze blijft lekker groeien. Inmiddels alweer bijna toe aan ... maat 74 !! Ja, ja, het is en het blijft een besterd.

Ook ben ik deze week weer begonnen met werken. Oppas is super geregeld, aangezien de beide ouders op hun dagen bij mij thuis komen. Eten staat klaar en de was gedaan. Hoe makkelijk kun je het hebben? Het enige waar ik wel enorm weer aan wennen moet is dat ik nu weer hele dagen binnen zit, achter mijn computertje. Maar verder is het wel weer goed om na een half jaar weer even wat anders te hebben.

En sandra dat Sebas alweer bijna gaat lopen.. Time flies.. Leuk hoor, maar dan is hij echt baby af. Ze zijn dan ineens echt zo groot geworden. Blijven genieten hè.

Ondertussen begonnen om de kilo's eraf te krijgen. Ze gingen bij mij omhoog ipv eraf.. Nu weer 3 x in de week sporten en de koek, chips en snoep laten staan en dat gaat heel goed. Pas weer lekker in mijn oude kleding, erg prettig!

Nou meiden, dat was weer een heel verhaal. Volgende week wordt de oudste alweer 5, dus feestje vieren.

Groetjes José

Jose wat fijn dat alles zo goed gaat. Wat heerlijk dat het zo goed geregeld is met de oppas! En onze middelste is gisteren 5 geworden! Alvast een fijne verjaardag gewenst voor je grote meid!

Ben nu twee keer bij de osteopaat geweest en het gaat beter met Tijn, hij heeft wel relfuxachtige klachten en dan niet na de voeding maar uren erna. Hij verslikte zich er ook erg heftig in maar na het bezoek van de osteopaat gaat het wel wat beter. Moet woensdag met Tijn naar de kinderarts. Wellicht dat hij er wat voor krijgt. Even afwachten. Heb nog twee weekjes vakantie en dan moet ik ook weer beginnen met werken, aan de ene kant zie ik er wel weer een beetje tegenop. Tijn meld zich nl nog wel 's nachts voor een voeding. Helaas werkt het bij hem niet om een late avondvoeding te geven en dan doorslapen tot de volgende ochtend. Als hij om 23 uur een fles krijgt meld hij zich net zo laat 's nachts als wanneer hij bijv om 21 uur een fles heeft gehad. Hij gaat gelukkig wel weer zonder problemen slapen na de voeding dus het gaat vast binnenkort wel beter.

En dinsdag gaan ze de woning al opzetten. Ben heel erg benieuwd.

Dat is alweer prettig dat het al wat beter gaat, sinds hij naar de osteopaat is geweest. AFwachten wat de kinderarts zegt.
Heb je er wel weer zin in om te gaan beginnen? Fit genoeg, ondanks de nachtvoedingen? Succes alvast en geniet van de laatste 2 weken.

Ben benieuwd hoe het huis gaat worden...Spannend!

Groetjes José

Hoi Meiden

Jammer dat het hier nagenoeg afgelopen is, alhoewel het begrijpelijk is. Schiet het huis al aardig op Linda en hoe gaat het werken weer? En de rest, gaat het ook allemaal nog goed?
Hier gaat alles nog steeds heerlijk. Bij Eva was nog wel even sprake van dat ze een helm moest voor een afgeplatte hoofd, maar ze zit gelukkig binnen de norm. Ze is nog steds een amkeklijk lief meisje, maar wel 1 die het soms 's nachts op een gillen kan zetten. Misschien tandenwerk of zoiets, maar oorkappen zijn dan echt niet overbodig, ha, ha.
De kerst was ook gezellig en de meiden hebben ook lekker genoten.

Ik wens jullie de allerbeste wensen voor 2012 en mocht dit het laatste berichtje zijn.. veel geluk iedereen met jullie gezinnen van 3 kinderen.. Wat een bijzonder rijkdom!

Liefs José

Terug
Bovenaan