Gecondoleerd met het overlijden van je vader Sandra. Wat ontzettend naar zo.. Eerst nog een mooi feest, waar je dan wel gelukkig nog een mooie herinnering aan hebt, en dan is hij er opeens niet meer. Sterkte !
En Linda, bij jullie gaat het ook alweer snel. Maar vervlend dat Tijn nog zo vaak onrustig is. Ben je al bij de osteopaat geweest? Ik heb er zelf ook een goede ervaring mee gehad, toen Jasmijn niet wilde drinken. Na 1 behandeling zag ik al een verandering bij haar. Hopelijk helpt dat bij jullie mannetje.
En de fundering ligt. Top. Raar he, zie je al hoe huis komt en dan denk je is dit het?? ha, ha. Komt goed.
Hier gaat alles nog steeds prima. Eva laat pittig wat van haar horen. Ze is lekker aan het kieren en op haar manier postitief aan het gillen. Grappig hoor. Wel heeft ze door haar voorkeurshouding een asymetrisch hoofd gekregen, waarbij ze net onder de norm nog ligt. Het kan verholpen worden met een helmpje, maar dat gaan we waarschijnlijk niet doen, als het zo-zo is. Het is een meisje en dan zie je het amper. Je ziet het alleen als je van bovenop haar hoofd kijkt en tja.. wie doet dat nu?
We zijn inmiddels begonnen met een fruithap en dat gaat er lekker in. Ze snapt het al aardig, dus ze blijft lekker groeien. Inmiddels alweer bijna toe aan ... maat 74 !! Ja, ja, het is en het blijft een besterd.
Ook ben ik deze week weer begonnen met werken. Oppas is super geregeld, aangezien de beide ouders op hun dagen bij mij thuis komen. Eten staat klaar en de was gedaan. Hoe makkelijk kun je het hebben? Het enige waar ik wel enorm weer aan wennen moet is dat ik nu weer hele dagen binnen zit, achter mijn computertje. Maar verder is het wel weer goed om na een half jaar weer even wat anders te hebben.
En sandra dat Sebas alweer bijna gaat lopen.. Time flies.. Leuk hoor, maar dan is hij echt baby af. Ze zijn dan ineens echt zo groot geworden. Blijven genieten hè.
Ondertussen begonnen om de kilo's eraf te krijgen. Ze gingen bij mij omhoog ipv eraf.. Nu weer 3 x in de week sporten en de koek, chips en snoep laten staan en dat gaat heel goed. Pas weer lekker in mijn oude kleding, erg prettig!
Nou meiden, dat was weer een heel verhaal. Volgende week wordt de oudste alweer 5, dus feestje vieren.
Groetjes José