Bevalling alweer vergeten?

Ik kan me elk detail nog herinneren. En ik kijk er met plezier op terug. Ik vond het een geweldige ervaring.
Een detail: De gyn. was mij aan het hechten en het duurde ontzettend lang. Toen vroeg ik aan de beste man: Ben je aan het borduren of zo, het duurt zo lang. Waarop de man vreselijk moest lachen.
Tja, wat een stomme opmerking he!
gr linda

ik zag de hele zwangerschap al tegen de bevalling op.
het was ook de eerste keer dus wist ook niet wat er komen ging.
en ik heb echt een ***bevalling gehad.
ik heb er 28 uur over gedaan.
bijna iedere keer als ik eraan terugdenk of als ik er met iemand over praat of als ik foto's zit te kijken van de verloskamer en de dag in het ziekenhuis begin ik al te huilen.
en nu ik dit zit te typen begin ik weer te huilen.
bij mijn zit het afentoe nog zo hoog.ik ben hiervoor al naar maatschappelijk werk geweest en heb dat al afgerond.
ik had het idee dat ik daar niet meer verder kwam.ik heb wel al een deel goed kunnen afsluiten daardoor maar nog lang niet alles.
mijn zoontje is inmiddels alweer bijna 4 maanden oud.met hem gaat gelukkig alles super goed.
en met mijn gaat het de ene keer beter als de andere keer.

groetjes kim

Hallo allemaal
Ik zag ook erg tegen de bevalling op,en ik was heel bang dat ik zou uitscheuren en dat ik een ruggeprik zou krijgen dat leek me echt vreselijk! Mijn bevalling heeft uiteindelijk 20 uur geduurd,ik ben ingeknipt en na 5 mislukte pogingen  zat het slangetje van de ruggeprik eindelijk goed en evengoed is de bevalling me echt meegevallen,begrijp me niet verkeerd het was evengoed heel zwaar omdat het zo lang heeft geduurd maar het is niet zo dat ik zeg:dit nooit meer! Ik denk ook dat het komt omdat ik heel goed ben begeleid in het ziekenhuis.

groetjes natasha mv mick

Terug
Bovenaan