Hoi Toulouse
Balen zeg. Bij mij is de lysexcisie (20 juli) onder volledige narcose gegaan. Dus smorgens om 7 uur in het zkh.
Om 10:30 de narcose om 11 uur weer op de uitslaapkamer. Ik heb zelf het meeste last gehad van de narcose. Hubbie heeft me sochtens weggebracht en smiddags om 14 uur opgehaald. Na de operatie had ik wel wat pijn, maar kreeg gelijk morfine (erger dan de pijn geloof ik, maar dat is wat wazig).
Tijdens de operatie schijn ik veel bloed verloren te zijn (tegen transfusie aan) omdat mijn baarmoeder goed doorbloed was. Ben dus blij dat ik volledig weg was want ik had dit niet mee willen maken. Daardoor hebben ze ook de wond dicht gebrand en gehecht en ben ik (operatie op woensdag) tot zondag geen bloed verloren. Dat begon daarna pas, eerst een beetje toen steeds meer. Ongeveer 14 dagen (hadden ze ook voorspeld). Inderdaad zolang je bloed verliest niet klussen en niet in bad enzo.
Daarna wel gelijk door hoor voor het klussen en volgens gyn mocht dat. Baalde er wel van, maar realiseerde me ook dat mijn gezondheid gaat boven een kind (maar goed wij hebben er al een en die wil ik op zien groeien).
De narcose heb ik dus 2 weken last van gehad en mijn cyclus was wat van slag daardoor. Ik heb van de operatie zelf echt geen pijn gehad en dus ook geen pijnstillers geslikt na afloop.
Mij is de operatie 100% meegevallen. Alleen had ik achteraf gezien wat langer thuis moeten blijven om van de verrekte narcose af te komen.
Oh controle, ik moest 6 of 8 weken later terug komen voor de uitslag (alles is weg) en 7 november voor een uitstrijkje (de wond moet minimaal 4 maanden zijn). Dan hoor ik wel weer wanneer de volgende keer is, maar ik begreep dat als het uitstrijkje goed is dat het dan niet vaker hoeft. Ze gaan ervan uit dat voor de verwijderde cellen weer goeie terug groeien.
Oh de eerste paar keer seks deden wel wat raar pijn, maar dat ging ook snel weer goed.
Sterkte donderdag, laat je weten hoe het gegaan is?