bevolkingonderzoek baarmoederhalskanker

Hallo lieve meiden. Ik zal de soapserie even aanvullen maar voor diegene met een zwakke maag (zwanger?) kleine waarschuwing vooraf, haha.
Gisteren dus om 13 uur gemeld voor mijn lysexcisie op de OK poli. En de ingreep was in een paar minuten gepiept maar ik heb dus (net als jij Elisa) hele goede doorbloeding daar beneden. Kwam er met bakken uit, dus ook de plaatselijke verdoving. Bleef maar bloeden en het dichtbranden lukte niet echt. Dat was werkelijk pijnlijk, auauauau. Toen dus een hechting (auuuuu) en tien meter gaas naar binnen om te stelpen. Werd ik in een bed op een kamer gebracht en daar moest ik een uur wachten voor dat gaas er uit mocht en werd er daarna (via het megamaandverband) gechekt of het bloeden minder was geworden. Na ruim twee uur was dat het geval en mocht ik naar huis.
Maar... na twee uurtjes thuis begon het onwijs te bloeden. Ik ben mij te de @#$%^ geschrokken! Wat daar uitkwam, whoeaaa. Dus terug naar het ziekenhuis waar mijn gyn die avond dienst had. En het liep inmiddels langs mijn benen, heel naar! Daar werd ik op de verlos (jawel) afdeling in de weeenkamer gelegt en direct aan infuus want om half negen ben ik onder een lichte narcose weer door de gyn dichtgebrand, dichtgenaait en dichtgestopt met oplosbare stelpweetikveelgaas.
Intussen zat mijn liefje op de verlosafdeling met een kopje koffie voetbal te kijken. Toen ik terug kwam van de verkoever (hoe schrijf je dat?) is alles getest; bloeddruk, bloedwaarde, hardslag enz. En mocht ik gelukkig weer naar huis!
Vandaag heeft mijn lieve moeder de hele dag voor mij gezorgt; dat wil zeggen mijn hele huis schoongemaakt en streng voor mij geweest. Mocht niet van de bank af! Niet tillen ed. Maar voel mij redelijk ok nu. Mn. onderde indruk van gisteren vandaar dit hele verhaal...
O daar is mijn liefje weer thuis, gezellig

Liefs allemaal

quote: toulouse reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-11-2005 17:10:08'));

Hallo lieve meiden. Ik zal de soapserie even aanvullen maar voor diegene met een zwakke maag (zwanger?) kleine waarschuwing vooraf, haha.
Gisteren dus om 13 uur gemeld voor mijn lysexcisie op de OK poli. En de ingreep was in een paar minuten gepiept maar ik heb dus (net als jij Elisa) hele goede doorbloeding daar beneden. Kwam er met bakken uit, dus ook de plaatselijke verdoving. Bleef maar bloeden en het dichtbranden lukte niet echt. Dat was werkelijk pijnlijk, auauauau. Toen dus een hechting (auuuuu) en tien meter gaas naar binnen om te stelpen. Werd ik in een bed op een kamer gebracht en daar moest ik een uur wachten voor dat gaas er uit mocht en werd er daarna (via het megamaandverband) gechekt of het bloeden minder was geworden. Na ruim twee uur was dat het geval en mocht ik naar huis.
Maar... na twee uurtjes thuis begon het onwijs te bloeden. Ik ben mij te de @#$%^ geschrokken! Wat daar uitkwam, whoeaaa. Dus terug naar het ziekenhuis waar mijn gyn die avond dienst had. En het liep inmiddels langs mijn benen, heel naar! Daar werd ik op de verlos (jawel) afdeling in de weeenkamer gelegt en direct aan infuus want om half negen ben ik onder een lichte narcose weer door de gyn dichtgebrand, dichtgenaait en dichtgestopt met oplosbare stelpweetikveelgaas.
Intussen zat mijn liefje op de verlosafdeling met een kopje koffie voetbal te kijken. Toen ik terug kwam van de verkoever (hoe schrijf je dat?) is alles getest; bloeddruk, bloedwaarde, hardslag enz. En mocht ik gelukkig weer naar huis!
Vandaag heeft mijn lieve moeder de hele dag voor mij gezorgt; dat wil zeggen mijn hele huis schoongemaakt en streng voor mij geweest. Mocht niet van de bank af! Niet tillen ed. Maar voel mij redelijk ok nu. Mn. onderde indruk van gisteren vandaar dit hele verhaal...
O daar is mijn liefje weer thuis, gezellig

Liefs allemaal

Jemig Toulouse wat een verhaal, ik vond die narcose wat overdreven maar als ik dit zo hoor ben ik wel blij met de narcose. Ha ha je lief heeft in ieder geval al kunnen oefenen op de verlosafdeling :)

Doe rustig aan lekker laten verwennen!

Beter ze.

Ooohhh meid wat een horrorverhaal. Ben je lekker vet mee met zo'n goede doorbloeding zeg! Wat eng lijkt me dat als je zoveel bloed verliest!
Wel een beetje raar dat je op de kraamafdeling bent gedropt zeg. Wel gezellig daar he? Heb er ook 3 keer gelegen doordat ik tijdens m'n zwangerschap 2 keer een bloedinkje heb gehad en één keer was de hartslag van m'n dochter laag. En jawel: waarschijnlijk is de boel bij mij ook zo goed doorbloed, dus ik hoefde maar hard te niesen en ik had een bloedinkje.
Fijn dat je mams je een beetje helpt! Hoef je je tenminste niet druk te maken om die onbelangrijke dingetjes.
Ziek lekker uit meis. Laat je schandalig verwennen door je geliefden. Wanneer krijg je uitslag over de operatie? Of is het nu klaar en over??

Fijn weekend (zover als dat nog gaat),

T.

Tja, door al dat gedoe zou ik bijna vergeten waar het nu eigenlijk allemaal mee begon (zie topic);
over ruim twee weken bellen met de gyn, hij verwacht dat hij alles heeft weggehaald en dat daarvan de uitslag niet veel anders is dan ik al wist van de biopsie. Als alles goed gaan gewoon over een paar maanden weer op controle.

Liefs allemaal

ff een up-dateje
Vandaag weer uitstrijkje laten maken, ik hoop dat ze me niet bellen volgende week :)
Dan moet ik over een half jaar terug komen... of als ik zwanger ben mag ik bij 8 wkn komen ivm herhaalde miskramen. Enerzijds leuk, anderzijds dan geen echo bij 12 weken en 8 is nog zo klein :(

Ha ha maar goed dan noet ik nog wel zwanger worden....

Hoi Toulouse,

Jee wat een verhaal zeg, lijkt mij   een rare ervaring. Die ingreep duurt maar heel kort maar het klinkt wel heftig.

Doe maar lekker een paar daagjes rustig aan en ik ben blij om te horen dat het alweer wat beter met je gaat.

Nou en dan over twee weekjes de verdere uitslag, ik zal voor je duimen dat het goed is maar daar gaan we natuurlijk wel vanuit!!!!

Groetjes
Jasmijn75

Terug
Bovenaan