Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Hoi Dames,
 
wij zijn ook sinds oktober bezig! En waren eind februari ook zwanger, maar helaas van korte duur :(
En deze maand schat ik de kans ook vrij klein omdat we 4 dagen voor de eisprong (tenminste wanneer ik denk dat
ik hem heb gehad) en de avond erna.
ben deze maand voor het eerst niet schijnzwanger! Ook erg prettig! Maar nu mijn Nod in de buurt komt krijg ik toch wel heel erg hoop! Mijn Nod is vrijdag/zaterdag. 
Heb al wel 2 dagen hoofdpijn... toch weer schijn? Hihi
 
hoop voor jullie dat t snel raak is! Ik blijf dit forum iig volgen. Vind het fijn om te lezen!
liefs!
 
Ik was 28 april 2016 gestopt met de pil en ben nu 5,2 zwanger. 
Bij de eerste die geboren is was ik op 12-12-12 gestopt met pil en had december 2014 een positieve test. 
Bij mij duurde het allemaal ook langer als verwacht 
gefeliciteerd voor degene die zwanger zijn
 
Wat fijn voor degene die zwanger zijn^^ En gek eigenlijk he hoe ons lichaam soms in elkaar zit. Dat het zoveel kan verschillen met zwanger worden en zwanger blijven, terwijl we misschien allemaal gewoon gezond zijn. 
Hoop voor iedereen hier dat het binnenkort gaat lukken met de zwangerschap. Heb er vertrouwen in en dan komt het echt wel goed uiteindelijk! :)
 
Pfff ik ben zenuwachtig voor morgen ben benieuwd bij de gynaecoloog hoor wat ze te zeggen heeft. Zelf heb ik al paar dagen brandend maagzuur en heel warm allemaal maar ja dat wil niks zeggen he...kan ook gewoon misschien iets grieperig zijn. Waar ik wel heel blij mee ben is dat ik nu helemaal geen bruinverlies heb en dat is normaal al wel in de 3e week tot de dag van de menstruatie...maakt het een beetje spannend nou?  
 
Hoe gaat het verder met jullie ? Ik ben trouwens 30 en mijn man 32 en hebben al een zoontje van bijna 8 . Mijn man wou nooit geen 2e en nu toch wel sinds vorig jaar dus er ging een wereld voor mij open toen...we wachten maar af en gaan maar duimen dat wij snel elkaar kunnen feliciteren he meiden ?
 
Hoop dat we binnekort allemaal een positieve test in handen krijgen.. Mijn vruchtbare dagen begint morgen en 15aug is mijn NOD
 
 
Snap dat je zenuwachtig bent voor de afspraak!! Is ook niet niks. Ik hoop voor jou dat het uitblijven van bruine afscheiding een teken is. Ik heb dat normaal ook, en sinds vorige maand ineens niet meer. Dus ik was ook helemaal in de wolken vorige maand. Maar helaas. Ik wil jou hoop natuurlijk niet verpesten want het kan natuurlijk bij jou wel zo zijn! Ik duim voor je!
 
Christaaa dan word het voor jullie dus een knus weekendje hihi! Ik moet nog paar dagen afwachten , maar begin steeds meer te hopen op geen menstruatie........ 
 
 
 
Ik ben zaterdag op zondag ongesteld geworden. 
Dus mijn vruchtbare dagen zijn volgende week ongeveer vrijdag ochtend naar de dokter eens zien wat die er mee gaat doen. 
Succes bij de gynaecoloog morgen. 
 
 
Terug
Bovenaan