Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Mijn menstruatie is begonnen.. 1 dag overtijd. Had vanochtend testjes gehaald bij de action en toen kwam ik thuis begon mijn menstruatiekrampjes. Ik doe afstand vam het forum, wens iedereen veel succes!
X
 
Ik ben van augustus 2016 gestopt met de pil. Ik heb het gevoel dat m'n lichaam pas sinds 2 maanden weer 'normaal' werkt. Ik ben nog niet helemaal regelmatig ongesteld, maar de verschillen worden wel minder. Vorige maand tussendoor bloedverlies en krampen. Dit had ik deze maand (gister) ook, ovulatietest gedaan en positief. De 10 maanden ervoor heb ik die bloeding niet gehad, dus misschien toen geen ovulatie gehad? Ik vind het in ieder geval erg spannend, en soms ook demotiverend dat het al zolang duurt. Naar de huisarts willen we (nog niet), omdat we geen zin hebben in vele ziekenhuisbezoeken en dergelijke. Wellicht denken we daar over een paar maanden anders over natuurlijk. 
 
Hey meiden,
Hoe gaat het allemaal met jullie? Hier alles goed wel paar keer rare pijn in onderbuik gehad vandaag en 2 dage geleden. Moest vandaag ook bloed prikken ben benieuwd wat daar uitkomt hoor maar dat weet ik pas donderdag 31 aug eigenlijk want dan belt de gynaecoloog vind het wel spannend want dan krijg ik ook uitslag van de 2 uitstrijkjes en wat ze evt wilt gaan doen. Het is allemaal even spannend want moet ook ongesteld worden maandag de 28ste dus ja....????
 
Groetjes xxx
 
Hoe gaat het allemaal meiden?
Hier nog paar dagen voor nod ? ben benieuwd hou het in ieder geval weer spannend want normaal heb ik al bruinverlies en nou nog helemaal niks ? dus word toch wel een beetje zenuwachtig hoor haha.
Donderdag krijg ik de uitslag van de onderzoeken van de gynaecoloog dus ben echt heel erg benieuwd!!!
 
Xxx
 
Nou zenuwen voor niks ben dus ongesteld geworden. Wat wel positief is dat ik nou geen bruinverlies meer heb gehad van te voren.nu afwachten wat de gynaecoloog gaat zeggen donderdag ook van de onderzoeken ben benieuwd.  De rest alles nog oke ?
 
Xxxx
 
Hee :)
Jammer Beertje dat je toch ongesteld bent geworden. Hier gaat het goed. Als ik het goed heb dan heb ik net me eisprong gehad. Dus deze cyclus is weer wat langer dan vorige maand. Moet zeggen dat ik er tot nu toe deze maand nog niet heel veel mee bezig ben geweest. En opzich voelt het wel goed om er wat minder mee bezig te zijn. Ik heb nu sinds woensdag ook afleiding (hebben een hondje sinds woensdag) dus daar ben ik nu best druk mee. Hopelijk mogen we snel zeggen dat we zwanger zijn.
Spannend, hopelijk krijg je goed nieuws van de gynacaloog.
 
Terug
Bovenaan