Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Hoi meiden,
Ik zal me even voorstellen, ik ben Denise 26 jaar en nu bijna een jaar getrouwd. Ook wij zijn al een tijdje bezig, vanaf augustus 2016. We zijn twee maanden terug naar de huisarts geweest en mochten het zaad laten onderzoeken. Dat is gelukkig goed maar toch lukt het niet. Vandaag mijn NOD, nog niet ongesteld geworden maar de test was helaas weer negatief. Ik word steeds meer gefrustreerd omdat het maar niet lukt. Volgende stap is maar weer naar de huisarts om vervolgstappen te bespreken. Ik hoop hier wat steun te vinden, in mijn omgeving weten wel veel mensen dat we er mee bezig zijn maar ik vind het nog moeilijk om er over te praten.
Hoop dat het ons snel lukt meiden!
Groetjes denise
 
Hee dames,
hoe gaat het bij jullie? Ik denk dat ik na de volgende ronde moet. Vanochtend was me Temp ineens stukje lager dan de afgelopen tijd. Nu heel iets rood/roze verlies. Eigenlijk verwacht ik me menstruatie op ze vroegst zondag/maandag pas. Baal zo verschrikkelijk. Heb verder helemaal nergens last van geen buikpijn niks. Mocht het wel echt doorzetten dan is dit mijn kortste cyclus sinds ik gestopt ben met de pil. Zal dan op 28/29 dagen zitten...
 
 
Nou Chantal ik hoop voor je dat het een valse melding is ? en dat het weg blijft.  En zo niet misschien is nu dan alles uit je lijf en ga je een mooie cyclus krijgen. Ben benieuwd meid succes ??
 
Xx
 
Hier gaat t opzicht wel goed dinsdag zou mijn eitje moeten springen, had die dag en de dag erop flinke krampen. Deze dagen lekker bezig geweest en nou afwachten. 15aug nod, ik ga niet meer een early test halen want zo maak ik mezelf alleen maar gek. Als ik die dag ongesteld word bel ik de huisarts op voor een afspraak om langs te komen met mijn vriend ?
 
 
Hier is het nog niet doorgezet.. Temp nog wel zelfde als gister.. geen krampen niks. Het enige dat het nu is is wat bruin verlies... we wachten het rustig af..
 
 
Jammer chantal maar nieuwe ronde nieuwe kansen ??
Christa word spannend dan... ik zou ook geen early test meer halen net wat je zegt je maakt je eigen stik gek!!
Ik zit heel erg te twijfelen om weer ovulatie testen te gebruiken maar van de andere kant heb ik zoiets kan ik misschien beter doen als ik eind augustus overal de uitslag van heb en dat de gynaecoloog mij kan vertellen waar door het mss nu allemaal niet lukt. Dan kan ik beter de maand erop ovulatie testen gaan gebruiken als ik mss hormonen krijg of iets anders . Wat Vinden jullie?? Erg he als je zo graag iets wilt pfff ...het is ook echt zo welkom !!!
 
 
Hoi meiden,
IK ben 35 en heb al twee meiden en wij zijn sinds aug 2016 bezig met zwanger worden.
Heb 21 jaar lang de pil geslikt en vorig jaar besloten om er weer voor te gaan samen met mijn nieuwe vriend waar van ik al twee meiden hebt uit mijn vorige relatie.
helaas weet ik nu sinds een maand dat ik pocs hebt en slik ik nu clomid 50 en ga nu ronde twee in.
Heb nog niet al jullie verhalen gelezen maar vindt het wel fijn om me hier bij aan te sluiten en er toch dames zijn nu nu al een jaar bijna een jaar bezig zijn.
liefst wanda
 
Terug
Bovenaan