Bezig vanaf september 2016 wie nog meer?

Hier ben ik heel erg in twijfel wat ik ga doen. Mijn menstruatie is echt minimaal geweest. 1,5 dag rood verlies en de rest bruin en lang niet zo veel als anders. Mijn Temp was gister weer hoog (37.1) en vanmorgen voor mijn doen ook nog hoog (36.9). Terwijl ik tijdens/na me menstruatie zak naar 36.3 zo ongeveer.. zit erg in twijfel of ik een zwangerschapstest ga doen...
 
 
Hier gaat het ook goed.. nieuwe ronde nieuwe kansen. Test gedaan maar toch echt negatief. We gaan het zien wat deze maand gaat brengen
 
Weer spannend dan christaaaa.....??
Jammer chantal ben wel heel benieuwd wat het gaat doen!!
Ik moet volgende week bloed prikken ben benieuwd wat daar uitkomt ook en wat ze willen gaan doen.
Hoop toch wel heel snel dat het raak is hoor ben het wachten beu nou iedereen raakt zwanger om ons heen is dat bij jullie ook ?
 
Xxz
 
Ja hier in mijn omgeving word ook iedereen zwanger of is net bevallen van een kleintje.. soms best lastig omdat ik het zelf ook graag wil. Vind het ook best lastig om me beste vriendin te zien (is nu 17 weken zwanger) krijg echt een jaloers gevoel als ik haar buik zie groeien... 
hopelijk is het voor ons allen ook snel een keer raak..
 
 
Terug
Bovenaan