bezige bijtjes 2

Hallo dames,

Sorry dat ik zo laat reageer, mijn pc liep een virus op kon niet meer internetten   :(:(:(

Sylvia, ik vind het erg jammer joh, en ik begrijp je heel goed, had ik ook paar maanden terug het is best wel zwaar als je zelf niet zwanger word en andere mensen in een keer zwanger worden, maar ja ik gun het iedereen inclusief mijzelf natuurlijk.
Hoop dat je snel binnenkomt met de mededeling dat je zwanger bent van een tweeling, leuk joh hoop het echt voor je.

Carina, voor jou is het ook balen meid het is zo frustrerend, zeg altijd onze tijd komt ook wel......

Aapje, jij van harte gefeliciteerd meid, super ben erg blij voor je, tuurlijk mag je hier altijd komen schrijven.....

Nou ik ga naar bed, lees jullie later wel :):):)

Ogh ja NL heeft weer gewonnen joh hiihihihhih

Hoi hoi,

Sylvia, wat vervelend dat het niet gelukt is. Ik hoop zo dat het met de hormonen wel lukt.
Neem de tijd voor jezelf om het te verwerken he!

Carina, hoe is het daar? Nog steeds geen ongi te bekennen? Heb je het wel vaker gehad dat de test het misschien zo laat positief aangaf?

En Filiz, hoe is het daar met jou?

Groetjes van mij

goeiemorgen meiden...

zoals ik al eerder getypt had, heb ik vandaag weer een test gedaan.

@ sientje.. nee ik heb nog nooit zo lang moeten wachten op een positieve test. de andere keren was het gelijk een dikke streep. alleen de laatste keer was het wat onduidelijk.

maar nu is het dan toch officieel. wat ik ongeveer al een week vermoedde...
ik ben ZWANGER!

ben gaan terugkijken naar de rondes die we nu in zeeland zijn. we hebben het nu 3 keer mogen proberen. en alle 3 kwamen ze zwnager uit. de 2x dat ik gewoon ongesteld werd, kwamen doordat het niet mocht van de gyn.

jeetje... nu maar hopen dat het wil blijven zitten.

ik slik al sinds mijn eisprong behalve foliumzuur ook een vitamine b pilleetje en een kinderasperine. er is niks met mijn bloed waardoor dat echt nodig is, maar ik blijf het nu natuurlijk wel gewoon doen.

groetjes!

Hallo meiden
Als eerste, carina, wat een goed nieuws, Dat zwanger worden bij jou dat is toch ook een makkie he, (sorry voor de rest waar het niet zo makkelijk bij lukt) IK ga zo voor jullie duimen dat het goed komt en dat het lekker blijft zitten.
Ik wil graag over een maand of 8 een geboortekaartje in mn huiskamer kunnen zetten.
Succes en veel sterkte. Het komt goed, echt waar. ik voel dat.

Syl ef de andere kant van zwanger worden, wat een narigheid bij jullie zeg. Ik had zo met je mee gehoopt dat het zou lukken deze keer, met die goede aflevering van je vriend.
Ik snap heel goed dat je wat afstand gaat nemen, Een beetje rust is misschien ook wel goed.
Ga je wel missen hoor, ik schrijf wel niet zo vaak meer, maar ik lees elke dag.
Mn verhalen zijn ook zo anders geworden sinds in zwanger ben dat ik daar niemand veel pijn mee wil doen. Dus een klein verhaaltje op zn tijd doe ik dan maar.

Sientje, had je net gemaild, lekker bijna verlof he.
Heeeeerlijk, en dan nog een beetje mooi weer krijgen.

Aapje, hoe voel je je .
liefs hunny

Hey Carina: Even een laatste berichtje voordat mijn radiostilte in gaat. Ik wil je onwijs feliciteren !! Wat super !! Ik wist het dat het jullie meteen weer zou lukken zodra het kon en mocht. Geniet van deze mooie tijd, het komt helemaal goed, ik weet het zeker !

Lieve meiden ik wens jullie allemaal een super mooie tijd, geniet er van. Ik zal niet meer dit forum bezoeken want het is te pijnlijk allemaal.
Vandaag is mijn man jarig en  ik zit huil al drie dagen tranen met tuiten. Ik zit er enorm doorheen en trek het niet meer. Het is enorm zwaar. Vooraf hoorde ik dit wel via andere stellen die dit ook hebben doorgemaakt en van de artsen maar ik had nergens last van en het ging prima allemaal. Maar nu moet ik aangeven dat het helaas heel erg zwaar is. Dit kan geen mens zich voorstellen en een kindje krijgen is nu ook niet leuk meer.
Ik zit nu voor de moeilijk keuze om te zeggen even een pauze in te lassen, helemaal te stoppen of gewoon door te gaan. Kies is voor het laatste dan is dit met het risico dat ik er straks helemaal aan onderdoor ga en dan ga ik een moeilijke weg in met de nieuwe hormonen. Kies ik om te stoppen omdat het me gewoon te zwaar is dan is dat meteen zo definitief en maak ik tevens de keuze voor mijn man. Kies ik voor een pauze dan heb ik misschien over een week spijt en dan schuift alles weer verder op. In onze vakantie kunnen we ook al niet ervoor gaan omdat ik nu 14 dagen lang moet spuiten en constant op controle moet. En daarbij is er ook de kans dat  een IUI-poging niet door kan gaan als er meer dan 3 eicellen rijpen: dan is het spuiten voor niks geweest.
Het is gewoon ronduit shit en zwaar kut. Wat ik ook zal kiezen overal kleven negatieve kanten. Ik probeer me de drie opties constant voor te stellen en te kijken welke negatieve kant ik het beste een plaatsje kan geven zodat ik weet wat de beste keuze is, maar niks lukt.
En daarom zit ik er ook even helemaal door heen. Als ik nou wist dat het met de volgende poging zou lukken dan ging ik zeker weten door. Maar wat als de volgende poging weer mis gaat ? Volgens mij zak ik dan helemaal in elkaar.

Ik weet het even allemaal niet meer. Daarom neem ik afstand. Ik hoop dat de rust mijn hoofd snel weer terug komt en dat ik deze pijn en verdriet een plaatsje kan gaan geven.

Ik zal zeker vaak aan jullie denken en hoop dat ik voordat de eerste is bevallen leuk nieuws mag komen brengen van een eindelijke zwangerschap, maar eerlijk gezegd is die hoop bij mij vervlogen. Ik heb totaal geen hoop meer dat het gaat lukken met IUI.
We zien het wel.

Heel erg veel liefs, Syl.

bedankt voor de lieve berichtjes, maar het voelt wel een beetje dubbel hoor. Vooral omdat ik ook erg met sylvia  meeleef. ik had gehoopt samen goed nieuws te kunnen brengen.

ik ga maar eens proberen aan het idee te wennen.
en jolanda.... bedankt voor je lieve berichtje op hyves.

groetjes Carina

Terug
Bovenaan