bezige bijtjes 2

hey syl!

jeetje als ik je verhaal lees. lijkt het wel of ik de mijne lees.
ik word helemaal gek van spanning.

vandaag of hooguit morgen mijn nod. heb net even een tampon erin gedaan en na een half uur eruit gehaald. niks te zien. nog geen roze stipje.
vandaag is dag 29. sinds de miskraam heb ik geen cyclus boven de 29 gehad.
whaaaaaaaaaaaaaa

misschien kan ik me straks toch niet meer beheersen en doe ik een test...
(heb er toch nog 4 liggen hahaha)

syl.. op de een of andere manier heb ik bij jou ook het gevoel dat het helemaal goed komt. en tja een betere vaderdag kun je je niet wensen toch??

wij kijken vrijdag ook weer naar de voetbal. de hele meute komt bij ons! gezellig!
mijn lief vroeg al of ik dan ook weer die lekkere gehaktballetjes wil maken..
pfff moet dus nog aan de bak!

wie weet straks nog een update., ben net naar de wc geweest, dus zal wel ff duren voordat ik weer moet...

groetjes

Even een opdracht voor jullie allemaal: Denk even aan het liedje hup holland hup, laat de leeuw niet in zijn hempje staan......die melodie maar dan met de volgende tekst:
Ik wordt ECHT gek, ik kan niet wachten tot het donderdag is.
Ik wordt ECHT gek, ik wil nu weten of het ja/nee is.
Ik wordt ECHT gek, ik spat bijna uit elkaar,
Want het wachten op de ui-ui-ui-tslag is helemaal niet leuk.
want het wachten op de ui-ui-ui-tslag daar wordt je mesjokke van !!!

Hahahahahahahah.....dit wordt echt een hit !! Hihihihihihihih

Of het pizzalied van Andre van Duin: Ik wil zwanger, zwanger oooooohhh zwanger, zwanger, zwanger ffff wachte......nog ffff wachte.........zwanger ??????!!!!!

Ooo Carina ik wordt nog zenuwachtiger als ik jouw berichtjes lees. Vandaag of morgen je nod en nog helemaal geen tekens..........
Merk je wel al veranderingen aan je lichaam ? Ik helemaal NIKS ! behalve die buikkrampen.
Hey wat heerlijk zeg die balletjes.....mmmmm...kun je er me ff een paar mailen: hihi.
Gezellig zeg dat jullie met een groepje kijken.

Wwwwwwwwwwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik wordt echt gek...hilfe !

Lalalalalalaaaa denk aan iets anders Sylvia....lalalalalalaaaaa.

Hoi lieve meiden,
Sorry dat ik zo binnen kom walsen na zo'n tijd niet te zijn geweest. Had wat afstand genomen..
En dat heeft z'n vruchten afgeworpen, vanavond getest en:::

ZWANGER!!!!!

Ik hoop zo dat de rest ook snel zwanger is zodat we samen verder kunnen zwangeren. (als ik nog welkom ben natuurlijk)
Het is nog zo onwerkelijk. Ben nu volgens de berekeningen 5 weken zwanger. zo gaaf, tranen met tuiten gehuild van geluk.
Ik duim voor jullie; syl, carina en filiz!! (hoop dat ik niemand vergeten ben.

XX Aapje

heeeej aapje
Wat een geweldig nieuws, met zulk nieuws mag je altijd binnen vallen als je een tijdje niet geweest bent. Soms heb je gewoon rust nodig.
Hoe voel je je, Had je iets gemerkt van kwaaltjes voor je nod.
Nou geniet ervan. supper

Carina, ja voor jou balen, Hopen op de volgende ronde, dan heb je ook je echo gehad he.

Syl voor jou spannend, bijna donderdag.
Ik duim voor je.

ik had op mn  werk ook goed nieuws. Vanaf volgende week ga ik 2 dagdelen minder werken.
Hoop ik wel op de middagen die ik dan vrij ben, want daar heb ik meer aan als sochtends.
Dan heb ik het meeste energie, en smiddags stoort ik vaak in.
Ben benieuwd.
liefs hunny

hoi hoi,

Zo, er is weer heel wat geschreven! Heb echt weeer even moeten bijlezen!
Carina, wat jammer meid! Maar wie weet, blijft je ongi uit... Ik ga evengoed nog voor je duimen hoor dat je zwanger bent!

Syl, voor jou spannende dagen! Heb je niet de neiging om zelf een test te doen?

Aapje, van harte gefeliciteerd!!!

Filiz, klus ze meid! En inderdaad, hopelijk ga je goed scoren!

Hunny, wat goed joh, dat je baarmoeder alweer zo gegroeid is! Wat gaat de tijd snel he!
Heb je alles al geregeld? Eventuele opvang, kraamzorg, evt. zwangerschapsgym, kadodozen, bij zorgverzekeraar aanemelden, kamertje bestellen, kinderwagen bestellen, enz. enz.? Wat een leuke dingen allemaal om te doen he!
Wel rustig aan doen he met jezelf! Ook wat rust nemen. Het wordt alleen maar zwaarder, dus spaar wat energie voor straks! En inderdaad, weet je nog dat ik steeds die harde buiken had? Schijnt bij de periode te horen, las ik op van die zwangerschapssites. Maar je bloeddruk zegt ook al genoeg. Lekker genieten van het minder werken en neem je rust!

Wat me opvalt is dat het bij een tweede allemaal zo veel sneller gaat. Met de eerste was ik er echt de hele dag mee bezig, was echt de dagen aan het tellen. Nu is er zo weer een week voorbij! Ik ging gisteren even wat kleertjes kopen en een voedingskussen voor mezelf. Toen kwam echt het baby opp komst gevoel naar boven. Met m ´ ´n eerste had ik dat heel veel, voornamelijk omdat ik dan veel nieuwe info aan het lezen was, kinderkamer, kinderwagen, alles regelen, kleertjes wat heb ik nodig allemaal enz. enz. Nu hoeft dat niet want we hebben alles nog. Sinds gisteren dat ik heel erg dat gevoel heb ben ik het werken ook zat! Moet nog 5 weken, ben echt de dagen aan het aftellen hoor... Pffff... Dan heerlijk genieten van het mooie weer!
Het kindje is enorm aan het bewegen de laatste tijd! Het lag in een stuit,maar heb het idee dat het nu aan het draaien is.Jeetje, daar kan je best last van hebben.

Nou, ga zo lekker slapen. Tot schrijfs!

Terug
Bovenaan