Hey Allemaal,
Ook hier helaas geen goed nieuws, de derde IUI is mislukt. Ik was er al erg bang voor. Vorige week vrijdag begon ik al met buikpijnklachten. Eerst had ik nog stilletjes de hoop dat dit van een zwangerschap zou zijn maar toen verdere kwaaltjes/tekenen uitbleven wist ik wel weer genoeg. Mijn gevoel zei weer nee. Vanaf vanmorgen heb ik al wat geringe bruine afscheiding dus toen wist ik het helemaal.
Nu is het wachten dat de ongesteldheid door gaat zetten zodat ik op dag 3 kan gaan starten met Fostimon en weer kan gaan bellen voor nieuwe afspraken. Het zal (hopelijk) wel niet lang meer duren nu ik al bruine afscheiding heb en al twee dagen mega buikpijn.
Ik heb het er deze keer erg zwaar mee. Tranen biggelen over mijn wangen. Hou ik het nog wel vol allemaal ?
Ik had me er deze keer mega op verheugt. We hadden goeie hoop met zo'n goed zaadaantal en bij mij was alles perfect. Maar het mag weer niet zo zijn. Het doet o zo zeer.
Ik zie er als een berg tegenop om Fostimon (follikel stimulerens hormoon: dat is om meerdere eitjes te laten rijpen en dus de kans te vergroten. Hierdoor kom je in de overgang terecht met bijhorende klachten ) te gaan gebruiken.
De komende dagen maar weer dit alles een plaatsje geven en hopelijk dat ik snel weer de moed en de kracht en de positiviteit vind om weer vol goeie moed door te gaan.
Maar langzaam verlies ik wel een beetje het geloof dat het nog goed gaat komen met IUI. Nog maar 3 keer te gaan, ik word er wel een beetje bang van.
Deze keer waren de wachtweken slopend en de pijn vele malen sterker als de vorige twee keren: toen was de hoop niet zo groot.
Ik verheug me zo erg op het binnenlopen van baby-zaken en het zien groeien van mijn buik. Bah als ik anderen nu zie lopen met hun mooie dikke buik wordt ik er gewoon helemaal naar van.
Sorry voor de zwangeren meiden hier: ik bedoel het niet zo hoor. Ik gun het jullie meer dan van harte, maar ik kijk erna en denk: wanneer mag ik eindelijk eens aan de beurt zijn ? Waarom gaat het bij toch steeds mis ?
Zoals ik gisteren al aangaf neem ik heel even afstand van dit forum omdat het toch erg moeilijk is allemaal als je zwanger moet raken via de medische weg en ook dit niet wil lukken.
Ik zal wel misschien zo af en toe meelezen en op termijn wel weer eens reageren.
Voor de gelukkigen onder ons: geniet er heerlijk van ! Het is een rijkdom !!
Voor de diegene die nog steeds wachten op een mooi wonder net als ik: enorm veel sterkte, kracht en moed !
Liefs, Syl.