bezige bijtjes 2

hoi meiden
zooo carina, heerljik zeg in bad liggen, Mijn vriend gaat over 2 weken aan de badkamer beginnen, Geen flauw iedee wanneer die af is dan, maar ik hoop voor dat Myron dr kleine badje zat is. Bij mijn zusje maakte dr kleine er al heel snel een golfslagbad van in het badje.
Wel leuk he dat die kleine in je buik daar op reageerd, onderwater bovenwater.
En wat gaat de tijd snel he, nog maar 14 weken. Het is zooo voorbij helemaal als je zo door blijft gaan met al je klusjes.
Je bent een echte carina de bouwer hoor.

Nou hier gaat alles ook goed, Ben met de borstvoeding gestopt, Ik deed al borstvoeding en flesvoeding maar het viel me op dat ze bij de bv heel erg veel terug spuugde en ook heel erg onrustig werd, Misschien dat ik verkeerde dingen at ofzo, maar echt gek eten doe ik niet. Bij de flesvoeding blijft ze zooo rustig, gaat ze (meest) ook lekker slapen en bij de bv bleef ze heel krampachtig doen dus heb nu maar besloten dat ik helemaal stop met bv, ze kreeg de flessen toch al door elkaar dus was al bezig met afbouwen.
Nou had ze sinds gister nacht ook niet meer gepoept dus daar maakte ik me wel zorgen om, want ja flesvoeding is toch anders maar vanmorgen na dr flesje van 7 uur heeft ze me heerlijk verast. Was heeeeel blij met die stinkluier

Nou verder is het gewoon een heerlijk meisje, Straks gaan we naar sinterklaasintocht kijken, Jaaar heb nu een kindje dus kan lekker mee doen, Vind sinterklaas altijd zooo leuk.

Syl hoe gaat het met jou, lukt het ook met je zwangerzijn enzo,
Heb je je kamertje ook al gekocht of alleen uitgekozen.

aapje, gaat het goed met het minder werken, Is wel lekker denk voor je.

Sientje, ga je ook naar de intocht kijken, of is ie nu nog niet bij jullie.
Vanaaf je schoen zetten met je kids. Ik zet elk jaar mn schoen, moet er altijd alleen zelf wat indoen, maar ook daar word ik dan wel weer blij van.

Nou ik ga een badje klaar maken.
tot snel
doeii

hoi hoi,

Lekker druk aan de klus joh Carina! Goed hoor van je! Enne... lekker man zo ´n bad. Wij hebben er ook een, maar ga er eigenlijk nooit in. We zijn hard toe aan een nieuwe badkamer, maar ja, eerst maar eens sparen...

Lekker he hunny flesvoeding! Kan iemand anders ook eens het flesje geven. En ook ´s nachts! Hoe gaat ie verder daar? Hoe lang en hoe zwaar is ze inmiddels? Ben je al voor het eerst naar het consultatiebureau geweest?

Wij gaan morgen naar de sinterklaas intocht. Spannend hoor!
Ben sinds deze week aan de Sonja, resultaat i.v.m. dinsdag: -1.2 kilo.
Kijk! Zo willen we het zien!

Zullen we zoiezo 1 ronde hierzo schrijven? Vind het zo lullig voor Filiz anders...

Groetjes vna mij

hoi hoi!

@ hunny.. blijkbaar vind myron de flesvoeding prettiger.. nou dan lekker doen toch! als ze daar beter op reageert!!!!

@ sientje.. morgen de intocht? op zondag? dat zou hier (nogal religieus dorp) dus echt niet doorgaan he!
maar wel leuk, want wat moet je nou anders heel de zondag doen! veel handiger eigenlijk dan de zaterdag.

ennuh.. wij moeten nu ook hard gaan sparen hoor. we zitten nu echt tegen de bodem van ons spaarputje aan te kijken. maar goed. we hebben er zelf voor gekozen dat we badkamer toch al voordat de baby komt wilden maken. als er geen zwangerschap was geweest hadden we het niet gedaan. maar met baby naar de koude bijkeuken (daar is nu de douche) om hem/haar daar te wassen... dat konden we toch echt niet maken!

vandaag zijn we druk geweest met opruimen. Mark is met een vriend de caravan naar de winterstalling gaan brengen en daarna met aanhanger gevuld door naar de stort. toen hebben ze maar gelijk het kleine schuurtje opgeruimd en wat pallets tot aanmaakhoutjes gehakt. en nu ziet het er zowaar opgeruimd uit buiten!

ik ben met de afwerking van het ledikantje begonnen. de voor en achterkant krijgen namelijk een plaat ertegen die ik bekleed heb met stof. op die stof heb ik dan weer plaatjes gestreken. dit zijn dezelfde plaatjes als dat op de behangrand staat.
mark moet nu alleen de 2 platen nog vastmaken aan het ledikantje en dan issie klaar! misschien doet ie dat morgen wel even en kan ik een foto plaatsen!

ben zo blij met het kamertje. het wordt een kamertje zoals niemand hem heeft. en dat past wel bij ons! kan er lekker wat creativiteit in kwijt!

straks ff op visite bij een zieke vriend en dan lekker bankhangen!
misschien tot morgen... met foto van het ledikantje!

groetjes

hihihi en het laatste berichtje!

kan er niet tegen hoor.. deze moest gewoon vol! lol!
je moet wat als vriendlief voetballen aan het kijken is en het weer is ook niet echt om over naar huis te schrijven...

Terug
Bovenaan