bezige bijtjes 2

Hey Meiden,

Jaja ik leef nog hoor.....haha. Zit vanaf een tijdje bewust wat minder achter de pc. Eenmaal erachter is er zo een halve dag voorbij !! En daarbij ben ik gewoon af en toe nog ff onwijs moe. Met de misselijkheid gaat het al beter; mn voor de middag heb ik er nog last van. Voor de rest gaat alles goed !

Hunnybun: Ben heel erg benieuwd of Myron vandaag al naar huis mag; ik hoop het zo voor jullie. Krijgen jullie eindelijk rust en kunnen lekker van elkaar gaan genieten in jullie eigen omgeving en kun jij fysiek en emotioneel gaan bijtanken. Tis toch niet niks wat je allemaal hebt doorgemaakt de laatste tijd. Neem hiervoor strakjes ook maar lekker de tijd, laat de boel de boel en leun maar heerlijk aan.
Ben wel heel erg blij te horen dat  Myron het goed maakt en stiekem ben ik erg benieuwd naar hoe ze eruit ziet.........

Carina: Wat leuk zeg dat ik je gisteren in levende lijve heb ontmoet ! Das toch wel toevallig he tussen zoveel mensen. Dat je me zo snel had gezien.
Las op je hyves dat jullie ook bepakt en bezakt naar huis zijn gegaan.
Zag trouwens ook het resultaat van je pimp-werkzaamheden; jee zeg wat ben jij creatief en handig !! En wat is het resultaat erg mooi geworden !!!

Gisteren zijn mijn man en ik naar de Jonge gezinnenbeurs geweest net zoals Carina.
We vonden het erg leuk en hebben goed geshopt. Alleen had ik er persoonlijk wat meer van verwacht; een hoop aantal bekende merken/winkels/ketens misde we wel.
Her en der waren er wel beursaanbiedingen maar bij sommige zijn we achteraf duurder uitgeweest als in de winkel ! Bv Zwitsal en Dikkie Dik boekjes.
En vond het een beetje stom dat als je je daar lid maakt van de jonge gezinnen je een leuke tas kreeg twv 40 Euro. Heb me net een paar weken lid gemaakt en niks gehad en kreeg er ook geen op de beurs.
Maar ja, we hebben wel een hele leuke dag gehad !!
Volgend jaar is de 9maanden beurs; is een van jullie er al geweest ?

O ja, heb ik helemaal nog niet verteld. Vorige week woensdag hadden we weer een echo. Ons klientje lag heerlijk te slapen en werd met geen geweld wakker !!! Na lang wachten kwam er dan toch eindelijk wat beweging in, maar hij/zij lag helemaal achteraan en kwam maar niet naar voren dus hadden we haar/hem niet zo goed in beeld. Maar toch gelukkig een opname kunnen maken en weer twee foto's rijker. We zagen heel erg duidelijk het handje met de vingers en het gezichtje. Na de echo hebben we voor het eerst het hartje gehoord.
Alles staat ook op onze site.
Het bloedonderzoek was ook binnen en ik het A-negatief. Dat beteken dat ik twee spuiten zal krijgen waarvan ik verder geen last zal hebben; ach ja.....kom maar op dan.

Donderdag gaan we het kamertje plus wagen etc etc uitzoeken; we hebben er zin in !
Het muurkastje is al klaar.

Dat was ff snel zo 1.2.3. wat er gebeurt is de laatste tijd....heb ik jullie weer bijgekletst.

Ga nu wat wasjes doen en daarna ff bijtanken op de bank onder het genot van een verkregen boekje van de beurs.

Gr. Syl.

O ja Carina.....je zei dat je nu wel zeker wist dat het een jongen wordt omdat er zoveel leven in de buik was gisteren ter protest, maar misschien is het wel een echt shopmeid die steeds schopte als je ergens langs liep dat zij wilde hebben. Meer een teken van: mama stop....KOPEN !!! Hahaha.....lol.

By the way....zie dat we hard naar de 700 berichten gaan en we een derde reeks moeten gaan opnemen.
Zullen we gaan wisselen van forum....we zitten nu op de zwanger willen worden forum......
Maakt mij niet uit hoor, maar dacht misschien......

Dag dag, groetjes Syl.

hoi hoi

ja grappig he sylvia.. ik wist gewoon gelijk dat jij het was.
nu had ik natuurlijk wel foto's op je hyves enzo gezien...
al had ik je langer verwacht eigenlijk...

wat een compliment trouwens.. zo handig ben ik niet hoor. ik doe maar wat! hahaha
de wieg heb ik alleen gespoten. mijn moeder en  buurvrouw hebben het zware werk verricht. en dat bankje was een keer goed schuren. schilderen en de stof vastnieten. het lijkt echt veel moeilijker dan het is.

op de beurs hebben we geschopt...
de startersset flesjes van difrax. ik wil wel borstvoeding gaan geven, maar ik wil dan ook wel afkolven zodat mijn lief ook een flesje kan geven. en mijn zus zei daar achteraan gelijk.. en ik ook! dus geloof dat ik meer aan het kolven ga dan dat ik zelf geef! hahaha

2stuks speelgoed van Vtech. normaal en je daar 30 euro voor kwijt en nu betaalde ik 10 euo voor de 2 speelgoedjes samen.

de jongegezinnepas. en ja syl! er zat echt veel in de tas! mamadouchescrub van zwitsal, een fischerprice speeltje en nog vanalles!

en verder nog wat rommeltjes, tijdschriften en proefmonsters ed.

Mijn vriend was niet mee en wilde in eerste instantie lekker een dagje niets doen. nou wat had ie me gefopt! ik kwam thuis en de trapopgang was geschildert, en de 2 nieuwe schuiframen ook! die moeten nu nog een extra laklaagje en dan zijn ze klar!
ik ben trots op mijn ventje!

vandaag heb ik voor het eerst sinds weken weer een ochtend gewerkt. ik moest in groep 6.. en het was me toch leuk! de kids vonden het erg gezellig en ik genoot van een ochtend geen hondjes en geen huishouden om me heen!

ik ben net gebeld of ik morgen en woensdag weer kan, maar ik moet morgen naar de verloskundige. en omdat het in 1 kleuterklas is, gaan ze op zoek naar iemand die beide dagen kan. wel ben ik gevraagd voor de vrijdagochtend. ook   in een kleutergroep! joepie! ik wil niet echt fulltime meer werken tot aan de bevalling, maar een paar dagen in de week.. dat bevalt me volgens mij wel!

ik ga zo een pan soep koken... en lekkere broodjes erbij maken (met stroganoff gehakt en kaas erover.. mmmm!).

groetjes

goedgekeurd!!!

ben net terug van de verloskundige en alles was weer goed!
de kleine groeit goed, de baarmoeder zit nu al boven mijn navel.

ik woog daar vandaag 71kg. met schoenen aan.. volgens de verloskundige geen reden tot zorgen, want ben dan in die 4 weken 2 kg aangekomen en dus netjes een pondje per week.
ga er maar vanuit dat ze gelijk heeft he!

hartje weer geluisterd, bloeddruk was netjes en ook mijn urine was goed!

en dan sta je weer buiten... en besloot ik een kaasbroodje te gaan halen om het te vieren! (je kunt maar een reden bedenken he!)

ik ga er maar weer even voor zorgen dat we bovenaan komen te staan, wantergens halverwege de 2de pagina kan de bedoeling niet zijn!

gisteren heb ik weer hard gewerkt aan de trap. de basiskleur zit er nu op. nu moet ik nog met een andere kleur een stuk van de tredes doen. zoiets alsof je halve maantjes plakt, maar dan geschildert. en die vakken moet dan later nog anti slip erop krijgen,
volgende week is de trap denk ik ook wel helemaal klaar!

vanavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen. wat gaan jullie doen? of hebben jullie gedaan?
ik ga op dodnerdagvond zwemmen en op dinsdagavond naar zwangerschapspilates. die pilates begint 18 november, dus die datum komt ook steeds dichterbij!

groetjes weer!

Hallo allemaal,

Zal ook weer eens wat schrijven in carina's dagboek haha.
Hoe is het met iedereen?
Hunny lekker thuis met de kleine Myron! Gaat alles goed met jullie? Wel een heel mooi meisje hoor op de foto's te zien!! Geniet lekker van elkaar!!

Carina, nog steeds lekker aan de klus, het wiegje is wel heel mooi geworden hoor! Wat zal dat kindje van jullie graag naar bed gaan straks! En hoe staat het met de rest van het kamertje? Wanneer komen jullie meubeltjes voor de babykamer?

Syl, met jou ook alles goed? Misselijkheid al wat minder? Hoe ver ben je nu eigenlijk ( weet het ff niet meer) Hebben jullie al gekeken voor het kamertje en de kinderwagen en zo? Moeilijk kiezen he? het is allemaal zo leuk!

En onze ervaren moeder Sientje, lukt het met de twee kids? Heb je al een beetje ritme gevonden in de dag?

Hier gaat alles prima. Ben sinds vorige week wel iets minder gaan werken. Mijn werkdagen zijn nu 2 uurtjes korter, hoop dat het zo beter vol te houden is. In mijn werk loop ik de hele dag en moet ik veel sjouwen en tillen. Het brak me echt op. Last van mijn rug en bekken.
Dus na een gesprek met mijn leidinggevende die gelukkig uiterst begripvol was is besloten dat ik voor 25% inj de ziektewet ga. Ik werk dan van 7.00 tot 13.30 ipv tot 15.30.
Nu ben ik nog tm donderdag vrij en dan weer beginnen.
Krijg wel vaker last van harde buiken... Maar dat schijnt er ook bij te horen. Had jij daar ook last van sientje? En jij Carina?
Onze babykamer is op het schilderen van de radiator ombouw na klaar. Over een week of 4 komen de meubeltjes en dan kunnen we verder in gaan richten.
En dan gaat het al snel hoor, 1 januari is mijn laatste werkdag voor mijn verlof.
Ben nu al weer 26 weken zwanger. Als je het zo bekijkt is het toch snel gegaan!

Vanavond moet ik weer naar yoga.. Vorige week voor het eerst geweest en ik vond het echt heel zweverig. Kon me niet goed overgeven aan de ontspanningsoefeningen.
En van zinnnen als "voel je voeten wortelen in de mat" krijg ik alleen maar de slappe lach.
Ach ja, misschien went het nog en anders pik ik er maar van mee wat ik wel kan volgen.
Nou meiden ik ga ff toegeven aan mijn schoonmaak woede Tot snel
Groetjes Aapje

Terug
Bovenaan