bezige bijtjes 2

HOI HOI, DAAR BEN IK WEER!!!

Ben vandaag teruggekomen van een heerlijk weekje vakantie op centerparcs. Maar wat gaat de tijd snel zeg! Alles was goed gegaan. Met de jongens ook. Wel grappig, voor het eerst met z ´n 4-tjes op vakantie!  

Vanaf morgen een strak ritme inbouwen. Althans, strak, gewoon een beetje het normale leven weer in met alles wat erbij komt kijken. Wel weer een drukke week deze week.

Heb tot woensdag braaf m ´n oefeningen gedaan en erop gelet zeg maar, maar daarna niet meer. Morgenochtend wegen, ben benieuwd! Ook gaan m ´n vriend en ik morgen aan Sonja beginnen! Hoop dat het dan wat harder gaat!

Ben eigenlijk helemaal bek af nu, alle was staat te draaien, heb opgeruimd, koelkast en kasten uitgemest en gesopt. Ja ja, ik moet ongi worden. Dat heb ik vaak voordat ik ongi wordt, dan ben ik in de mood om die extra dingen te doen  die je normaal erug weinig doet... Dus we moeten er maar gebruik van gaan maken!

Vanavond beginnen voor het eerst m ´n drumlessen, spannend! Ben eigenlijk hartstikke moe, maar het is maar een half uurtje, dus ben benieuwd.

Het repeteren donderdag 1,5 week terug ging beter dan ik had verwacht! De eerste twee nummertjes moest ik wel echt wennen hoor! Maar daarna ging het weer lekker!
Volgende week donderdag gaan we weer repeteren.

Hoe is het met de rest? Carina, lekker he dat gevoel en leuk he die bewegingen in je buik! En Syl, goed van je dat je de ziekteewet ingaat! Een beetje om jezelf denken als je zwanger bent hoort echt tot de nummer 1!

Nou, meiden, ik ga Jip op m ´n schoot installeren voor de fles en m ´n mail even doorkijken. Schrijf een andere keer weer meer. Zal ook wat foto ´s weer op internet zetten, maar daar bericht ik jullie wel weer over.

Liefs van mij!

hoi meiden
Zoo heb ook ef tijd om wat te typen, was   gister ook al begonnen maar toen stond het consultatie bureau aan de deur voor een informatie gesprek, Ik wist wel dat ze zouden komen maar mn verhaal was nog niet af, dus vandaag maar ef opnieuw.

Hier gaat alles goed, het is heeeeel druk met visite, snachts 2 keer eruit, maar het is genieten zo'n kleintje in huis. Ze doet het heel goed, we zitten nu alleen in de periode darmkrampjes, zooooo zielig is dat. En die darmkrampjes kunnen wel tot 3 maanden aanhouden. Maar verder drinkt ze dr flesjes goed, en ze slaapt ook heerlijk, Alleen savonds na de fles van 18 uur heeft ze een paar wakkere uurtjes, Niet echt huiluurtjes maar beetje jammeren,maar als je haar dan lekker op je buik ligt valt ze toch wel in slaap.
Snachts na dr flesjes kan ik ze zo weer terug leggen, maar moet wel zeggen het is vermoeiend hoor, 2 keer per nacht eruit. Heb vandaag ook geen visite en lig dus ook nog ef lekker op bed, Myron heeft gedronken en slaapt ook weer, en ik moet ef een beetje bijkomen.

Carina, ben je nog meer aan het werk of is het al weer klaar dat klasje wat je pas had.
En hoe gaat het met je kilo's, maak je je er nog steeds druk om of kom je al weer wat meer aan, Nou zolang de kleine lekker schopt is het allemaal goed hoor.

Syl, ik zag je kamertje staan op je hyves en je kinderwagen, tenminste neem aan dat jullie dat gekozen hebben. Erg leuke spullen allemaal hoor, en die kinderwagen vind ik echt super, heb er ook nog aan gedacht maar toch niet gedaan.
Leuk dat jullie hem hebben gekozen.
Gaat het verder goed.

Aapje goed van je dat je wat minder gaat werken, je moet doen wat je lichaam aangeeft hoor. Ene je krijgt het alleen nog maar zwaarder met je groeiende buik.
Nou je kan wel al een beetje aftellen voor je verlof, haast met de feestdagen gaat de maand nov en dec toch heel snel. En haast je kamertje inrichten, alleen maar leuke dingen.

sientje lekker een weekje vakantie, dat is wel genieten.
En vanaaf lekker oefenen, ook al ben je moe ,als je eenmaal begonnen ben dan vergeet je even dat je moe bent.
Slaapt jip eigenlijk al helemaal door, ik zit nu snachts met de fles van 12uur en dan weer rond half 5/5uur, Ik zou stiekem wel willen dat ze dan een uurtje langer weg blijft.
Ik geef snachts al flesvoeding, zou ik dan dr flesje iets voller moeten doen, of moet dat gewoon groeien dat ze langer weg blijft snachts.
Met die voedingen vind ik nog wel ingewikkeld hoor. Donderdag is het inloop op het consultatie bureau om te wegen en vragen te stellen dus ik ga haar als het weer een beetje mee werkt ef wegen, want ik ga dan lopend.
Kan ik gelijk eens vragen over die voeding.

nou ik ga ef verder, hoop snel weer wat te typen,
Heb trouwens een slide show gemaakt van myron op de hyves.
groetjes hunny

Hallo !

Ff bijkletsen; ff iets schrijven in Carina's dagboek; hihi.
We hebben een kamertje gekocht ! En de kinderwagen, de box en maxicosi....kijk maar eens op onze site.
Verder hebben we al een aantal spullen uitgekozen maar die zijn echt jongetje/meisje dus daarmee moeten we even wachten tot dat we weten wat het wordt. Laatst januari worden alle spullen geleverd !! Het was echt super om te gaan shoppen ! Heerlijk !!!

Hunnybun: wat heerlijk om te lezen dat alles goed gaat met jullie. lekker genieten van elkaar !
Aapje: Ik ben nu dik 14 weken. Goed van je dat je ff wat gas terug hebt genomen !
Sientje: O lekker ff een weekje weg ! Veel plezier met de drumles.
Carina: We kunnen het forum ook strakjes Carina's dagboek noemen....hahahaha.

Verder gaat hier alles zo zijn gangetje; druk met werk en prive. Heb zondag wat prive dingen afgezegd om meer rust in te bouwen. Heb helaas veel last van mijn lage bleddruk dus ff rustig aan.
Vind het nu ff maf dat we vanalles hebben besteld en gekocht voor de kleine terwijl ik nog niks voel....zo gek is dat. De misselijkheid neemt af zodra ik maar zorg dat mijn maag de hele dag is gevuld; dus vaak kleine beetjes eten. Alleen 's morgens dan wil het echt niet; moet de wekker ruim een half uur eerder zetten om te kunnen eten en bijkomen. Voor de rest voel ik me nu niet echt zwanger ( heb zo nergens last van).......en das ff maf. Ben benieuwd wanneer ik iets ga voelen; vlg mij dringt het dan pas echt tot me door dat ik toch echt wel zwanger ben; hihi.

Zo ga nu ff wat klusjes in huis doen en daarna plof ik neer op de bank met een stapel zwangeschapsleesvoer.

Gr. Syl.

Hoi hoi!

Hunny
Hee Hun! Leuk dat je er weer bent! Druk allemaal he, visite en dan een kleine die nog om de 2 a 3 uur komt. Enne.... 2x ´s nachts? rond 12-en en 5-en? Jip ook   hoor, maar ik zie het meer als 1x ´s nachts. Die fles van rond 11-ven (wij doen hem dan) geeft m ´n vriend. Ik ga vaak dan al wat eerder naar bed toe, zodat ik weer rond half 5 eruit ga. En weet je wat het leuke is van 2? Rond 5 uur lig je weer in je bed, je slaapt weer rond kwart over 5 en dan, binnen een uur komt je 2e! Hahahahaha. Maar goed, ik ben allang blij dat Jip steeds later komt. En inderdaad, ik zou graag willen dat ie een uurtje later kwam, want dan kon je dag beginnen zeg maar.

En wat we met de laatste voeding voor de nacht doen (die van 11 uur), we doen een schepje extra erin... Dus bij 120 ml water doen we 5 scheppen ipv 4. En bij 150 ml water 6 scheppen ipv 5. Jip drink nu 120 ml water (dus in totaal rond de 135 ml). De laatste avondvoeding doen we 150 ml water met 6 scheppen. Wat ie dan drinkt, drinkt ie.

Heb de foto ´s van hyves gezien van Myron van dat berichtje wat je had gestuurd. Maar wat is ze een prachtig meisje zeg! Zo fijntjes! Mag je trots op zijn. Zal strakkies even de andere foto ´s van de slide-show zien.

Hoe is het verder geestelijk met je?

Syl
Jeetje, alweer ruim 14 weken! Wat gaat dat snel zeg!
Enne, die lage bloeddruk, irritant he! Ik had eigenlijk altijd van die zoute drop bij me, totdat het m ´n neus uitkwam. Ook cup a soupjes in huis is erg makkelijk (of opkikkertjes). Ik ga ook strakkies effe bij jou hyves kijken!

Verder gaat alles z ´n gangetje hierzo. Vanavond sintemaarten en de nagym. Kwam erachter dat we geeneens snoep in huis hebben! Ach, voor die kinderen die komen (die op 1 hand te tellen zijn) hebben we nog wel een kappiteinkkoek in huis...

Verder ben ik vandaag begonnen met Sonja.Ben erug benieuwd!
Had me vanochtend gewogen, en ben maar 8 ons aangekomen na de vakantie, dus het valt mij nog mee!

Over de naam. Toch vind ik bezige bijtjes nogsteeds wel passen hoor! Hahahaha, moet je maar kijken hoe we bezig zijn! De zwangere met hun zwangerschap en het in orde maken van de kamertjes enzo. Filiz niet te veergeten die bezig is met zwanger worden, de pas moeders met het vinden van een ritme en het normale leven weer langzamerhand gaan oppakken....Hahahaha.

Liefs van mij

jeetje.. zo staat er niks, en zo moet ik behoorlijk bijlezen...
lijkt wel afgesproken werk zo! pfff

ik heb vandaag weer gewerkt. als vervanger in het onderwijs kun je ';s morgens vroeg gebeld worden of je die dag kunt komen. dat is wel ff snel wakker worden enzo, maar het is wel erg leuk om te zien hoe het er op verschillende scholen aan toe gaat.
morgen moet ik ook nog in die klas werken en dan zit het er weer ff op. maar wie weet gaat donderdagochtend dan weer de telefoon.

ik ben wel bekaf van zo'n dagje. want je krijgt wel veel informatie te verwerken en niet te vergeten de kids die je wel even zullen uittesten. pfff
ga nu dus ff hangen op de bank en morgen op jullie berichtjes reageren!

groetjes!

Hoi Meiden,

Ik zal er maar ff voor zorgen dat jullie weer op de eerste pagina komen te staan.
Goed om te lezen dat het jullie goed gaat maar jullie zitten dus ook op de zwanger zijn pagina onder welke titel als ik vragen mag? ik tik af en toe wel mee maar niet zo vaak meer ik ben steeds zo moe dat ik nergens meer zin in heb vooral als ik de hele dag heb gewerkt. Ik ben inmiddels bijna 17 weken zwanger en tot nu toe gaat alles goed we hebben een hele mooie eerste echo gehad met 11 week en alles zag er prima uit en het wou maar niet stil liggen voor de foto voor mij wordt het bevallen in het ziekenhuis omdat ik als baby van een half jaar oud aan het hartje ben geopereerd ik ben o- negatief en vanaf week 30 wordt ik ingeent met anti d en als dat niet aanslaat moet ik bevallen in het umcg in groningen maar dit was het weer voor even ik probeer om wat meer mee te tikken hier op de site

Veel liefs van Charmedgirl

we hebben nog een paar berichtjes om te besluiten of we hier of op het zwanger zijn forum verder te kletsen....
mij maakt het nog steeds niks uit waar we kletsen.

ik ben vandaag verder gegaan met de vloerplintjes van de babykamer. gisteren eens geprobeert en eigenlijk was het niet eens zo moeilijk, dus emt mijn dikke buik op de vloer zittend heb ik vandaag mijn klusje van gisterenavond afgemaakt.

het werken was weer een keer leuk, maar 5 dagen in de week zo vervangen zie ik niet zitten. het is toch veel zwaarder dan dat je de hele week dezelfde kinderen ziet.

ehm aapje,, je vroeg of ik ook al harde buiken had. ik heb het nu af en toe. als ik echt veel gedaan heb, zoals dinsdag toen ik heel de dag gewerkt had, of als ik druk in huis ben geweest. mar zodra ik dan ff op de bank ga liggen trekt het gelijk weer weg.

sientje.. was gezellig om gisteren even te kletsen via hyves!

ennuh... syl.. wat heb je een leuk kamertje uitgekozen zeg!
ben benieuwd hoe jullie kamertje er straks helemaal af uit komt te zien. ga je het kamertje wat aanpassen op het geslacht? of laat je het wel neutraal verder?

gefelciteerd charmed girl met je zwangerschap. kan me even niet zo herinneren dat je ook hier kletste, maar dat zullen de hormonen wel zijn! hahaha

eoja en hunny? ben je de beschuit emt muisjes al beu? je zult het wel druk hebben met al die visite!

ik ga vanavond weer naar zwangerschapszwemmen. heb er op zich wel weer zin in. je komt toch best tot rust in het water en toch heb ik het idee wat gedaan te hebben.
ben trouwens wel benieuwd hoe dinsdag mijn eerste pilatesles gaat zijn (heb trouwens stees de neiging piratenles te schrijven hahaha)

tot snel weer!
liefs Carina
(die morgen voor het eerst in haar nieuwe bad gaat! want vanmiddag krijgt het vloertje zijn coating en dan is de badkamer echt klaar!!!)

hoi bijtjes...

wilde even het berichtje onhoog gooien en mededelen dat het bad heerlijk lag gisteren!
gupje vond dat ie onder water lekker rustig kon zijn, maar zodra mijn buikj boven het water kwam... omdat ik even wilde lezen... toen ging ie tekeer! echt leuk!

nog even syl en dan heb jij dat ook.. raar idee he!

sinds gisteren 26 weken op weg. we zijn nu officieel begonnen aan het laatste trimester. gek hoor... over 14 weken kan er gewoon een kindje zijn.. en als ie haast heeft.. dan zelf snog eerder.

gisteren ook zelf de commode in elkaar gezet. wis tniet dat ik het allemaal in me had! hahaha

hopelijk tot gauw!

Terug
Bovenaan