bezige bijtjes 3

A

Anoniem

Guest
gaan we er weer 1tje volkletsen?
gaat vast wel goedkomen met ons! hahaha

bezigebijtjes 3 wordt er eentje met veel babyverhalen en hopelijk ook een zwangere filiz!
dan zijn we weer lekker helemaal compleet!

liefs Carina

ik wilde niet dat die foto's continu bovenaan zouden staan.. dus gelijk maar weer een reactie!

ff wat kiekjes...

26 weken zwanger en net uit de douche..

het ledikantje:

en het opbergbankje wat ik ook gepimpt heb..

fijne zondag!

Lekker is dat, had er ook al eentje geopend... Maar oke, dan gaan we op deze verder!
Sinterklaasintocht was leuk. Heb ook foto ´s gemaakt. Zal kijken of ik ze op de site ga zetten. Eerst gaat m ´n vriend achter de comp, daarna ik. Dus zal dan wel verder schrijven!

ja sientje.. te laat! hahaha
stonden ze niet onder elkaar dan?

bedankt voor het compliment. zelf ben je natuurlijk al snel trots op je resultaat, mar als een ander het dan ook mooi vind... das toch fijn om te horen (lezen)

hier is de intocht pas komende zaterdag. gisteren was er namelijk al de intocht in middelburg en in vlissingen. ga dnke ik wel een leuke slinger voor het raam hangen, want ik denk/hoop dat de sint wel door onze straat komt...

jeetje, bezige bijtjes 3 alweer.
Mooi ledikantje Carina! Ik vind je wel een crea bea hoor!
Ons babykamertje komt volgende week donderdag. Mijn man heeft dan ook vrij genomen om het meteen in elkaar te zetten. Ben zo benieuwd! Als het klaar is zal ik foto's op de hyves zetten.
Vandaag een drukke dag, ben eigenlijk vrij maar moet naar cursus voor mijn werk, daarna meteen door naar de verloskundige voor controle en vanavond naar zwangerschapsyoga.
Ben erg benieuwd naar mijn bloeddruk, hij is iedere keer heel laag en ik heb daar echt last van. Vorige week viel ik flauw tijdens yoga en ik zie regelmatig sterretjes (wel mooie sterretjes hoor maar niet echt prettig.
Nu eet ik af en toe maar een dropje (ook geen straf) maar goed, beter te laag dan te hoog zullen we maar denken.
Verder gaat het werken een stuk beter nu ik iets korter werk. Het is beter vol te houden nu.
Verder gaat alles prima en ik hoop met jullie ook. Nog 7 weken werken en dan gaat m'n verlof in. Wat een heerlijk vooruitzicht!!!

Liefs Aapje

heej meiden
zooo heej, bezige bijtjes 3 alweer. Leuk eigenlijk he dat we nu ook gewoon al ruim een jaar typen met elkaar.
Mn vriendinnen spreek ik minder hoor.
Hier gaat alles goed, We gaan een beetje een schema krijgen met drinken en slapen.
Sinds gister drinkt Myron om de 4 uur flesjes van 120cc en dat gaat heel goed moet ik zeggen. Snachts komt ze ook nog hoor, maar goed dat is ook niet zo erg. Vanmorgen na de fles van 7 uur ging zij weer naar bed en heb ik ook lekker tot half 11 geslapen.
Ja dat is dan het voordeel van een eerste kindje, je kan gewoon naar bed als zij ook
gaat.
Donderdag moeten we voor controle weer naar het ziekenhuis voor dr buikje, Ik ga voor het eerst alleen weer met de auto, en dat moet ook wel lukken want het gaat heel goed met mn buik.
Het voelt nog wel beurs maar het gaat echt de goede kant op. Nu nog ef hopen dat ik snel af ben van het vloeien, dat ik weer ongesteld word en weer lekker aan de pil kan, zodat ik weer mn cyclus onder controle heb en dus ook mn vruchtbare dagen, tenminste met de pil heb je die natuurlijk niet, maar nu heb ik ze wel weet alleen niet wanneer, en ik wil echt niet nog een keer zwanger worden hoor. Nu nog niet hahaha
Ach het komt wel.

Carina, wat een mooi buikje heb je, en die creativiteit van jou in je ledikantje en bankje ziet er ook goed uit hoor, Wat heerlijk als je dat allemaal zelf kan doen, en dus ook de creativiteit in je heb zitten. Je heb het mooi gemaakt en wat je zegt, niemand die dat heeft.
Wij gaan volgende week aan de badkamer beginnen want ik kan ook niet wachten tot ik lekker in bad kan.
Bij ons is wel de vijver af, tenminste de vijver draait, de vissen zwemmen en volgend jaar gaan we de tuin echt afwerken. Jullie ook volgende jaar de vijver???

Aapje, is het gelukt met je drukke dag met cursus, verloskundige, yoga.
Druk he, maar wel leuk denk.
Nog maar 7 weken voor je verlof, dat gaat ook snel he, en ga je dan 4 of 6 weken van te voren, 6 zeker want als je in de ziektewet zit ben je verplicht toch om 6 weken van te voren te stoppen

Syl hoe is het met jullie, gaat het ook goed,
Hoe gaat het met het groeien van je buik. word je al lekker dik.

sientje, drukke tijd met met mees, voor de sinterklaas of is hij er nog niet zoveel mee bezig.
Gaan jullie nog sinterklaas vieren, Wij doen het wel elk jaar alleen dit jaar niet, want eigenlijk was ik natuurlijk afgelopen zaterdag pas uitgerekend, dus we wisten helemaal niet hoe het zou gaan lopen. IK had nu nog 2 weken zwanger kunnen zijn.
Wij doen nu kerst met mn familie met een loodje.

Nou meiden, tot snel weer.
doeiiii

hoi meiden!

donderdag is een drukke dag voor jullie zo te horen..

@ aapje.. hoe was het bij de verloskundige? je bloeddruk nog laag? of helpen de dropjes?
ik eet trouwens ook af en toe een dropje hoor, maar dan meer omdat ik het lekker vind! hihi
ben wel benieuwd naar jullie kamertje. welke kleur(en) hebben jullie gekozen? wordt het een echte jongenskamer, of toch wat meer neutraal?

@ hunny...
helemaal alleen op controle.. spannend! het zal wel goed zijn toch! zo te horen doet ze het in ieder geval prima!
wat voor badkamer gaat het worden? die van ons staat op hyves, weet niet of je het al gezien had. lekker in zwart wit. met natuurlijk wat groene accentjes (badmatje ed.)
het is wel lekker weer hoor.. om een bad te hebben. lekker met die straks nog dikkere buik! kan ik lekker ontspannen met een tijdschriftje en een drankje erbij! mmmm (ben je even extra jaloers aan het maken haha werkt het al?)

wij hopen komende zomer de vijver te kunnen maken. er zijn best wat mensen die wel zin hebben om een vijver te gaan metselen, dus hulp hebben we wel. het zijn meer de financien waar het van afhangt...
maar mark mag niet klagen. hij heeft mogen kiezen... of de vijver nog dit najaar, of de badkamer en een aquarium. hij koos zelf voor de badkamer en naar vissen kan hij dus nu ook wel kijken, maar dan binnen en niet buiten.

gisteren was mijn eerste pilatesles. ik wil steeds piratenles typen. erg he!
we waren in totaal maar met zijn 5en. dus een lekker kleine clubje. lekker wat oefeningen gedaan, met vooral de nadruk op de bekkenbodemspieren en de ademhaling. ik kan nu de hele week gaan oefenen met ademhalen hahaha

vandaag was ik vroeg uit bed gegaan, omdat ik eventueel weer gebeld kon worden. dit is niet gebeurt, dus heb lekker de hele dag voor mezelf!
tot schrijfs!

Terug
Bovenaan