heej meiden
zooo heej, bezige bijtjes 3 alweer. Leuk eigenlijk he dat we nu ook gewoon al ruim een jaar typen met elkaar.
Mn vriendinnen spreek ik minder hoor.
Hier gaat alles goed, We gaan een beetje een schema krijgen met drinken en slapen.
Sinds gister drinkt Myron om de 4 uur flesjes van 120cc en dat gaat heel goed moet ik zeggen. Snachts komt ze ook nog hoor, maar goed dat is ook niet zo erg. Vanmorgen na de fles van 7 uur ging zij weer naar bed en heb ik ook lekker tot half 11 geslapen.
Ja dat is dan het voordeel van een eerste kindje, je kan gewoon naar bed als zij ook
gaat.
Donderdag moeten we voor controle weer naar het ziekenhuis voor dr buikje, Ik ga voor het eerst alleen weer met de auto, en dat moet ook wel lukken want het gaat heel goed met mn buik.
Het voelt nog wel beurs maar het gaat echt de goede kant op. Nu nog ef hopen dat ik snel af ben van het vloeien, dat ik weer ongesteld word en weer lekker aan de pil kan, zodat ik weer mn cyclus onder controle heb en dus ook mn vruchtbare dagen, tenminste met de pil heb je die natuurlijk niet, maar nu heb ik ze wel weet alleen niet wanneer, en ik wil echt niet nog een keer zwanger worden hoor. Nu nog niet hahaha
Ach het komt wel.
Carina, wat een mooi buikje heb je, en die creativiteit van jou in je ledikantje en bankje ziet er ook goed uit hoor, Wat heerlijk als je dat allemaal zelf kan doen, en dus ook de creativiteit in je heb zitten. Je heb het mooi gemaakt en wat je zegt, niemand die dat heeft.
Wij gaan volgende week aan de badkamer beginnen want ik kan ook niet wachten tot ik lekker in bad kan.
Bij ons is wel de vijver af, tenminste de vijver draait, de vissen zwemmen en volgend jaar gaan we de tuin echt afwerken. Jullie ook volgende jaar de vijver???
Aapje, is het gelukt met je drukke dag met cursus, verloskundige, yoga.
Druk he, maar wel leuk denk.
Nog maar 7 weken voor je verlof, dat gaat ook snel he, en ga je dan 4 of 6 weken van te voren, 6 zeker want als je in de ziektewet zit ben je verplicht toch om 6 weken van te voren te stoppen
Syl hoe is het met jullie, gaat het ook goed,
Hoe gaat het met het groeien van je buik. word je al lekker dik.
sientje, drukke tijd met met mees, voor de sinterklaas of is hij er nog niet zoveel mee bezig.
Gaan jullie nog sinterklaas vieren, Wij doen het wel elk jaar alleen dit jaar niet, want eigenlijk was ik natuurlijk afgelopen zaterdag pas uitgerekend, dus we wisten helemaal niet hoe het zou gaan lopen. IK had nu nog 2 weken zwanger kunnen zijn.
Wij doen nu kerst met mn familie met een loodje.
Nou meiden, tot snel weer.
doeiiii