hoi
sientje ik zal aan je denken, ik hoop dat je tot een goede oplossing komt morgen en niet te zenuwachtig zijn hoor, gewoon zeggen wat je denkt.
Ik snap ook wel dat je zowiezo weer zenuwachtig ben om te gaan werken, ik kan dat nu ook al zijn en ik heb nog tot begin maart.
Dus ik geniet nog even van die tijd want ja het gaat inderdaad heeeeeel snel.
Verder ben ik ook voor mn laatste zwangerschapskilo's bezig maar vandaag had ik nog een lekker stukje kwarktaart. Die had ik van het weekend zelf gemaakt, en ik vond het zonde om weg te doen, en mn vriend eet ook niet alleen een halve taart op.
Ach in mn achterhoofd dat ik aan de gezonde kwark die er in zit. hahaha.
verder heeft myron een slechte slaapdag, Ik ben aan het oefenen met haar armpjes los te laten slapen, dus niet in de bakerslaapzak, maar ze vind het nog erg moeilijk.
Het is de laatste tijd zo'n strijd om haar rustig in bed te krijgen dat we dachten dat ze boos was omdat ze haar armpjes bijna niet kan bewegen, Ook zoekt ze geregeld haar duimpje op en dan lag ze dus wel met haar duimpje/handje in haar mond maar met die slaapzak er tussen. Dus elke slaapbeurt een natte vieze slaapzak.
Maar nu haar armpjes vrij zijn, schrikt ze nog wel eens wakker en dan zou ze bijna gillen, MAMA, DIE ARMEN LIGGEN MAAR NIET STIL, WAT MOET IK MET DIE TENTAKELS. Dus best zielig, maarja het is het een of het ander.
Dus blijven proberen, snachts ligt ze nog wel ingebakerd want ik ga er niet elke half uur voor uit bed.
Even iets gezellig wat niet over kids gaat, morgen krijgt mn vader een lintje, zo'n onderscheiding van de koningin zeg maar, Hij heeft jaren, weet niet precies hoeveel bij de vrijwillige brandweer gezetten, dus morgen een surprise avond voor mn vader.
Ben erg benieuwd.
Aapje hoe gaat het met je harde buiken, heb je er nog veel last van.
Raar gevoel he de eerste keer dat je dat heb.
Dat je buik zo hard kan worden, kan je niet voorstellen, vond ik.
carina heb jij al harde buiken gehad.
syl, hoe gaat het met jou zwangerschap.
Voel je je helemaal oke, en voel je je kindje al vaak schoppen.
nou ik ga weer,
groetjes hunny