bezige bijtjes 3

Gelukkig nieuw jaar allemaal!!

Enne, mijn zwangerschapsverlof in begonnen!!! Jippie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

@ aapje.. lekker aan het genieten van je vrije tijd?
heerlijk he.. niets moeten!

@ hunny en sientje... hoe is het met de kids?

@ syl.... hoe is het met jou? al een lekker zichtbaar buikje?

hier gaat alles goed. ben weer goedgekeurd door de verloskundige en gupje is ook al een beetje in mijn bekken aan het zakken.
ook voel ik sinds vorige week regelmatig dat gupje de hik heeft. erg grappig!

wat de kilootjes betreft mag ik ook niet klagen. van 70 kg naar 76 kg.
al gaat de verloskundige uit van 67 kg naar 76 kg omdat ik in het begin ben aangekomen.
maar ik ben straks al blij als ik weer op de 70 kg zit hoor!
nog 7 weekjes te gaan. vreemd idee hoor! en dan te bedenken dat het over 4 weken al thuis mag geboren worden.... daar kan ik me dus echt niks bij voorstellen.

hoop dat jullie ook weer wat meer komen kletsen... is wel zo gezellig!
groetjes

Hoi meiden
Als eerste een heel gelukkig nieuwjaar, voor sommige veel geluk met de bevalling en de kleine die in jullie leven komt, voor sommige al met de kids en voor filiz, mocht je ook nog mee lezen, voor jou een goed jaar met zwanger worden met de behandelingen enzo.

Dan even dit als goede voornemen voor mij, uhh mn laatste zwangerschaps kilo's eraf en veeeeeel meer komen kletsen met jullie.
Ik heb vandaag met carina gekwebbeld op de hyves en ze vond het jammer dat ik er nog zo weinig was, Toen ik klaar was met kwebbelen vond ik dat ze helemaal gelijk had.
Echt ik heb het heel druk met onze myron, het is een bezig bijtje hoor. Veel last van krampjes, daardoor ook wel regelmatig dr huilbuien maar nu komt er zo langzaam wat ritme in. Ze slaapt sinds oud en nieuw ook lekker door tot een uur of 7 en dus hebben we met de flessen ook wat meer ritme. Toen ze nog niet goed door sliep ging ik na de fles van 8 a 9uur ook altijd terug naar bed tot een uur of 11 omdat ik anders zo weinig kon slapen.
Dan moest ik er om 4 uur uit en voor dat ik dan weer in slaap viel was het soms wel half 7 en dan weer om een uur of 9 eruit dat ik dan zoooo moe was dat ik gewoon lekker terug ging. Maar voor dat ik dan gedouched had was mn ochtend al weer om.
Nu gaat het de goede kant op, lekker doorslapen dan kan ik daarna ook gewoon lekker douchen en heb ik nog wat aan mn dag.

Verder is het echt een lekker grietje, ze groeit goed en hard. Pas dr eerste inenting prikjes gehad waar ze toch wel wat ziek van geweest is.
Erg zielig hoor. Ik zag er ook erg tegen op maar het viel gelukkig wel mee, even heeeel hard huilen maar ook weer heel snel stil.
Daarna heel de dag geslapen en koorts gehad.
De dag daarna was het weer over,gelukkig.

De kerst hier was veelste druk voor zo'n kleintje, moest elke avond ergens eten, mn vader, schoonmoeder en mn zusje, Myron wilde nergens goed slapen en was erg overprikkeld door alles.
Erg zielig, doe ik ook nooit meer.
Oud en nieuw heerlijk burgerlijk op de bankg gezetten met mn vriend en heerlijk om 1 uur naar bed.
Lekker saai dus.

Hoe waren jullie dagen.
Ook druk.

Aapje lekker verlof he, genieten hoor, en vooral veeel rusten zodat je klaar bent voor de drukke tijd.

carina, gezellig ef met je gekwebbeld te hebben,

sientje hoe is het met jou en de kids.

groetjes hunny en ik kom weer veeeel meer.
tot morgen

Hoi hoi allemaal,

Zo, dat is lang geleden!
Lekker aapje dat je verlof is ingegaan, ik las het op je hyves. Wel appart, jou verlof gaat in, en mijnes loopt af (alhoewel ik nog een maand ouderschapsverlof erachteraan heb opgenomen...). Geniet ervan. Het klinkt cliche, maar het is echt zooooo voorbij. Voor mij, kijk hier, een half jaar! En nu is dat over... Pffff, heb echt geen zin om aan het werk te gaan!

Zit ook eerlijk gezegd een beetje in een dipje. Nouja, niet helemaal, maar zit een beetje in over m ´n werk. Heb een gesprek met m ´n leidinggevende aangevraagd. Ben het zooooo zat allemaal! Die stomme (politieke) spelletjes ook! Bah, heb er echt geen zin in! Bovendien kom ik op een leeg kantoor want m ´n collega is weg.

Ook ben ik weeer bezig met afvallen. Heb er even twee weken iets minder op gelet, met als resultaat weer bijna 2 kilo erbij...

Al met al ben ik niet zo happy kwa wat ik hierboven heb beschreven. Voor de rest wel hoor! Als ik naar m ´n jongens kijk geniet ik met volle teugen, en heb ook echt super veel lol met ze.

Ben best zenuachtig, want morgen dus weer beginnen.

Sorrie dat ik niet zoveel reageer op anderen, maar ben een beetje veel met mezelf bezig op dit moment. Ben ook zoooo benieuwd wat morgen gaat brengen...
Duim voor me!

Liefs van mij

hoi

sientje ik zal  aan je denken, ik hoop dat je tot een goede oplossing komt morgen en niet te zenuwachtig zijn hoor, gewoon zeggen wat je denkt.
Ik snap ook wel dat je zowiezo weer zenuwachtig ben om te gaan werken, ik kan dat nu ook al zijn en ik heb nog tot begin maart.
Dus ik geniet nog even van die tijd want ja het gaat inderdaad heeeeeel snel.

Verder ben ik ook voor mn laatste zwangerschapskilo's bezig maar vandaag had ik nog een lekker stukje kwarktaart. Die had ik van het weekend zelf gemaakt, en ik vond het zonde om weg te doen, en mn vriend eet ook niet alleen een halve taart op.
Ach in mn achterhoofd dat ik aan de gezonde kwark die er in zit. hahaha.

verder heeft myron een slechte slaapdag, Ik ben aan het oefenen met haar armpjes los te laten slapen, dus niet in de bakerslaapzak, maar ze vind het nog erg moeilijk.
Het is de laatste tijd zo'n strijd om haar rustig in bed te krijgen dat we dachten dat ze boos was omdat ze haar armpjes bijna niet kan bewegen, Ook zoekt ze geregeld haar duimpje op en dan lag ze dus wel met haar duimpje/handje in haar mond maar met die slaapzak er tussen. Dus elke slaapbeurt een natte vieze slaapzak.
Maar nu haar armpjes vrij zijn, schrikt ze nog wel eens wakker en dan zou ze bijna gillen, MAMA, DIE ARMEN LIGGEN MAAR NIET STIL, WAT MOET IK MET DIE TENTAKELS. Dus best zielig, maarja het is het een of het ander.
Dus blijven proberen, snachts ligt ze nog wel ingebakerd want ik ga er niet elke half uur voor uit bed.

Even iets gezellig wat niet over kids gaat, morgen krijgt mn vader een lintje, zo'n onderscheiding van de koningin zeg maar, Hij heeft jaren, weet niet precies hoeveel bij de vrijwillige brandweer gezetten, dus morgen een surprise avond voor mn vader.
Ben erg benieuwd.

Aapje hoe gaat het met je harde buiken, heb je er nog veel last van.
Raar gevoel he de eerste keer dat je dat heb.
Dat je buik zo hard kan worden, kan je niet voorstellen, vond ik.

carina heb jij al harde buiken gehad.

syl, hoe gaat het met jou zwangerschap.
Voel je je helemaal oke, en voel je je kindje al vaak schoppen.

nou ik ga weer,
groetjes hunny

hoi sientje!

hoe was je eerste dag? balen zeg dat het niet echt gaat zoals je wilt oip het werk.
dan begin je in ieder geval niet lekker zo na je verlof.

hebben jullie mijn hyves berichtje onvangen? laat me maar weten wat jullie willen he.. mijn maakt het namelijk niet zoveel uit.
ik heb het in ieder geval zo aangemaakt... noemen we het gewoon de bezige bijtjeshyves.

hier gaat verder alles wel goed. de laatste loodjes komen eraan. gisteren had ik een behoorlijke k*tdag. maar vandaag weer veel meer energie en veel minder klachten!
het wisselt elkaar dus nogal af.

groetjes weer!

heej
Jeetje ik doe goed mn best he, ben ik al weer met een berichtje,
Nou myron slaapt lekker en de kleine van mn zusje is ook hier en die ligt heerlijk in de kinderwagenbak te slapen.

Carina doe je lekker rustig aan als je zo'n minder prettige dag heb, het is allemaal zwaar zat en dan maar een dagje lekker niks.

sientje hoe ging het op je werk.

Hier gaat alles oke, myron sliep vannacht van 22.30 tot 7 uur, en toen heb ik ze wel wakker gemaakt.
Ze was al een paar keer een beetje wakker geweest en toen ik haar fles klaar had lag ze weer heerlijk in dromenland.
Toen maar wakker gemaakt, vond het wel lang zat ook dat ze zonder fles was.

vanaaf feestje van mn vader, ben benieuwd.

groetjes hunny

En ooooojjjaaaa ik vind het leuk een bezige bijtjes hyves.
maar dat wist je al he carina, wel fijn als jij het aan wil maken dan.

Carina! Wat een stilte bij jullie....

Hoe is het ondertussen met je?
Hou je het nog vol of ben je het wel zat?
Rommelt er al van alles of is het nog ijzig stil??

Ben benieuwd hoe het met je is!!

Kus Rimke

Terug
Bovenaan