bezige bijtjes 3

hahaha rimke! ik hoop dat gupje er iets makkelijker uit wil komen!
hij/zij kan flinke trappen uitdelen, maar gelukkig is dat met vlagen en nie de hele dag door zo heftig.

gisteren weer pilates gehad. we lopen iedere keer al wat uit, maar het wordt steeds erger! het is ook wel gezellig en iedereen kan echt even zijn ervaring kwijt. dat is toch ook wel wat waard.
(dan maar een half uur later thuis!)

vandaag weer een rommeldagje thuis. beetje opruimen (nog steeds rommeltjes van de verbouwing/verhuizing blegh!) en een beetje poetsen.

vrijdag weer naar de verloskundige toe...
dar wordt dan ook bloed geprikt en krijg ik mijn spuit omdat ik rhesusnegatief ben.
een dubbele afspraak, maar ben er nu al zenuwachtig om! mijn bloeddruk zal die dag ook wel hoger zijn... hahaha

groetjes

hoi hoi
Even een kort berichtje vanaf hier
Ik wilde even zeggen:
aapje je kamertje is echt heel leuk geworden zeg, gaaf die kleuren.
Daar zal jullie kleintje heel veel plezier in gaan hebben in dat kamertje.

Nou hier gaat alles oke, myron slaapt nu al 2 nachten tot 5 uur, jaja we gaan vooruit, van mij mag ze nu wel door gaan tot 7 uur slapen  want ik moet zeggen dat mn nachten niet echt heel lang zijn hoor.
Dus aapje, dat is zeker iets wat ik zou doen als ik jou was heeeeeel veeeeeel slapen in je verlof, als dat nog lukt tenminste want de laatste paar weken van mn zwangerschap sliep ik echt rot, vooral door de maagzuur dus ik hoop dat jij wel lekker slaapt.
En verder moet je gewoon dingen doen waar je alleen zin in heb, en lekker je huis soppen,
Ik heb toen geen tijd gehad voor die nesteldrang door de omstandigheden, en ik kreeg het dus daarna. jammer was dat, ik dacht dat ik het over zou slaan

Hoe gaat het verder met iedereen

sientje moet jij in het nieuwe jaar weer gaan werken,
Tot hoelaat slaapt jip nou snachts en wat is zn laatste fles tijd.
Ik hoop voor je dat hij dan wel weer doorslaapt want het lijkt me maar zwaar, gebroken nachten en werken.
Ik hoop dat mijn kleine meisje het wel doen rond die tijd, maar wij hebben nog 2 en een halve maand.

Carina, doe maar lekker rustig aan hoor, met je inval werk, ook lekker aan jezelf denken, je krijgt het nog druk zat in de toekomst.

syl, hoe is het met jullie, leuke plannen met de kerst.

nou ik ga ef lekker tv kijken,
groetjes hunny

En Carina, hoe was het? Hebben ze nog wat gedaan?

Hier is alles goed. Jip heeft deze week al 3 nachten doorgeslapen. Vanacht zat ik wel weer om 5 uur, maar goed, het begin is er weer!
Verder ben ik begonnen met een fruithapje! Echt leuk joh! En hij vind het lekker.

Eigenlijk weinig nieuws vanaf hier. Vanavond lekker popstars finale kijken. Wie nog meer?

hoi hoi!

het het overleefd hoor... 3x geprikt in 20 minuten tijd.. blegh!
en ik ben al geen held met prikken!

eerst hb gechekt, toen buisje bloed afgegeven en daarna nog een spuit antiD

maar we zijn weer goedgekeurd. over 2 weken worden we weer verwacht.
wat wel opviel is dat de spanning voor de prikken heel duidelijk te zien was in mijn bloeddruk. vorige keer 120/75 en nu 140/80!

dit weekend logeren we bij schoonouders ivm verjaardagen ed. dus ik  houd het kort...
groetjes!

jaaaaa, het forum doet het weer en ik zal ons weer even wat meer naar boven helpen.
Iedereen een fijne kerst gehad??

Nog 2 ochtendjes werken en dan gaat mijn verlof in!!!
Heb er echt helemaal zin in!!
Ik heb afgelopen zondag veel last gehad van harde buiken na het werk dus werk ik deze week alleen nog op arbeids therapeutische basis.
Alleen de dingen doen die niet zwaar zijn en waar ik me goed bij voel! Vandaag ging het al weer een stuk beter gelukkig.
Aanstaande vrijdag gaan m'n man en ik nog ff babyshoppen, de laatste dingetjes kopen en zo en dan zijn we helemaal voorbereid geloof ik.

Nou als ik jullie morgen niet spreek op het forum alvast een heel gelukkig nieuw jaar met mooie en gezonde kids!!

Liefs aapje

hoi hoi!

eigenlijk niet heel veel te vertellen, dan dat het nog steeds goed gaat hier.
het slapen gaat wat minder, maar ook dat hoort er jammer genoeg bij.

wij hebben de laatste babyspulletjes al in huis gehaald en de afspraak met het kraambureau staat voor 8 januari.
de wieg staat nu niet meer bij mijn moeder, maar bij ons. heel leuk om te zien als je nu de slaapkamer binnenkomt.

@ aapje: die 2 ochtenden komen vast wel goed! lekker op het gemak en aan jezelf denken he!!!!

meiden een goede jaarwisseling en we babbelen lekekr verder in 2009! dan op een gegeven moment neit meer over dikke buiken, maar over die geweldige baby's van ons!

groetjes

Terug
Bovenaan