Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hierbij open ik dan onze nieuwe topic "Bezige bijtjes die al wat langer zoemen" Voor meiden die al wat langer aan het proberen zijn om zwanger te raken en gezellig met elkaar willen kletsen en elkaar willen steunen, troosten en hopelijk snel met elkaar kunnen toosten !!

Jaaa, onze topic "De bezige bijtjes" is een feit ! Hartstikke leuk !!!
Dat we samen maar leuk en gezellig mogen kletsen en elkaar steunen en troosten wanneer nodig maar hopelijk snel met elkaar kunnen proosten   op de komst van mini bijtjes !!!!

Nou ik zal dan het spits afbijten en me nader voorstellen.
Ik ben Sylvia en 30 jaar oud en twee jaar getrouwd met de allerliefste man van de hele wereld ( ja ja echt waar ), Ik kom uit het zuiden des lands en zit nu in de 6de ronde voor ons eerste kindje.
Helaas ben ik niet mooi regelmatig ongesteld dus ga ik voor deze ronde maar uit van mijn laatste cyclus en dat was 30 dagen. 3 januari is dan weer de volgende dag des oordeels.

Liefs, Silvia

ps. Zullen we allemaal een ander kleurtje nemen ?

Hallo,

ik had alle plannetjes al gelezen rond het openen van deze nieuwe topic, maar wil nu graag reageren, omdat ik mezelf ook al aardig lang vind zoemen,  6 maanden.
we gaan voor ons tweede kindje, en die kwam gelijk, dus ik word een beetje gefrustreert dat et nu niet lijkt te willen. nu drie dagen geleden weer  ongesteld geworden, dus op naar ronde 7.
Mag ik gezellig met jullie meezoemen?

liefs Gertine

ik ben aapje, 1,5 jaar getrouwd. Ik ben 26 jaar. We zijn nu bezig in de vierde ronde voor ons eerste kindje. Ik heb een redelijk regelmatige cyclus van ongeveer 26 dagen.
Verder werk ik als verzorgende in een verzorgingshuis. Ik woon in Noord holland.
Heb heel veel zin in deze topic!!!!!!!!!!
Hopelijk in december al een vooruitzicht op kleine bijtjes voor ons allemaal.
Meiden; ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!
Aapje

Hoi hoi,

Ik ben Sientje, 26 jaar, heb een zoontje van bijna 2.
Heb in september en november een miskraam geghad met ongeveer 5 weken.
Dit wordt in totaal de 4e ronde voor ons 2e kindje.

Groetjes Sientje

Proost Dames,

Ik ben Claudine en 1,5 jaar getrouwd; volgens mij met dezelfde man als Silvia want ook die van mij is de allerliefste .
Wij zijn nu in de 6e ronde en ik verwacht mijn NOD rond 19 december. Ik heb helaas ook geen regelmatige cyclus dus ik ga uit van een gemiddelde. De langste cyclus was 42 dagen en laatste was al gezakt naar 32. De overige keren was hij 30 op zijn langst!

Wij hopen dus nog op een mooi kerst cadeau maar omdat ik wat moeite heb om mijn eisprong te traceren heb ik niet veel hoop meer! Met mijn man bespreek ik mijn onzekerheden niet omdat hij dat meestal niet lijkt te begrijpen. Van nature is hij erg positie ingesteld dus hij ziet in alles iets positiefs. Op zich heel fijn maar soms is even zeuren ook heel fijn .

En gelukkig kan ik dat bij jullie!

Nogmaals een  op een vruchtbaar 2008!!!

xx Claudine

Terug
Bovenaan