Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hallo allemaal

Ik ben Lisa en woon in zuid-holland. Ik ben 26 jaar en 1 jaar getrouwd.
Mijn man en ik zijn vanaf juli 'bezig'. Ik zit nu in ronde 5. A.s. zondag (9 december ) is mijn NOD! Dus ga de spannende periode weer tegemoet.

Merk wel dat ik wat rustiger ben als bij de vorige poging. Probeer er niet te veel vanuit te gaan, bang voor de teleurstelling denk ik. Mijn cyclus is +- 30 dgn. (alleen laatste keer 34)

Denk dat dit een erg leuke topic gaat worden en hoop voor iedereen op een geweldige december maand of een spetterend begin van 2008!!!!

liefs en knuffels

Ha ha ik wordt er al helemaal vrolijk van deze topic ! gezellig zo al die kleurtjes (lijken wel al glitters!!! ) en het sfeertje is ook erg gezellig !! Leuk ook die voorstel ronde.
Moest erg lachen    om het berichtje van Claudine over dat ze met dezelfde man is getrouwd als ik.

Sientje: wat erg om te lezen dat je al twee keer een miskraam hebt moeten meemaken. Dat lijkt me echt heel erg vreselijk. Wel leuk dat je al een zoontje hebt van bijna 2: een dreumes. Leuke leeftijd lijkt me dat !!! Leuk om al een echte mama op deze topic te hebben.

Groetjes, Silvia

ps. Allemaal niks gekregen van Sint en Piet ?
Ik had gisteren iets in mijn schoen: snoep en een nieuwe agenda voor 2008 waar heeeel veel afspraken in moeten komen te staan met de verloskundige en bezoekjes aan babywinkels !!

quote: ikke_26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-12-2007 21:14:23'));

Ik hoop mijn sint kado zondag te krijgen
Tot die tijd doe ik het wel met de 3 witte chocolade die in het keukenkastje liggen!!!!
haha

witte chocolade letters bedoelde ik!

Het typen gaat me niet zo goed af vanaaf....zenuwen voor de sint misschien?????

Mag ik ook met jullie meekletsen!!!! Ben namelijk ook een "bezig bijtje".

Zal me eigen ff voorstellen.
Ik ben dus Patricia, ik ben 26 jaar, niet getrouwd wel verloofd. We zijn al 10,5 jaar samen en in augustus 2009 willen we trouwen. Heb een schat van een dochtertje van nu 3,5 jaar. Bij haar duurde het 18mnd voor ik zwanger was, maar het was wel spontaan. Nu zitten we in ronde 12 voor een 2de kindje!!!! Ik heb een onregelmatige cyclus en loop aan de gyn. Ook slik ik Clomid, eerst 50mg, maar omdat dat niet werkt moet ik nu als ik dus ongi word clomid 100mg gaan slikken.
Ik ga uit van een cyclus van 40 dagen en dus moet ik 19 dec ongi worden.

Nou dit was het wel eigenlijk!!!!

Liefs

Terug
Bovenaan