Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Oja mijn sint kadotjes. We zijn toevallig net klaar met sinterklaas vieren. Iedereen is net weg en dochter lief is met haar oma meegegaan omdat ze hoorde dat we morgen naar de kapper gaan. Ben nu dus helemaal alleen!!!
Maar goed ik heb 2 truitjes gehad, natuurlijk een choclade letter en een spaarpot (weet niet waarvoor, want sparen is niet mijn sterkste punt). Verder was er natuurlijk heel veel speelgoed voor mijn dochter en voor mijn hondjes wat lekkers.

Liefs

Claudine dat is juist leuk! Een clown moeten we ook hebben op onze topic .

Puk: was jou bijna vergeten, jij bent ook al mama. Heb je al een jongen of een meisje en hoe oud is hij/zij ? Zo zie je maar weer dat het niet vanzelf sprekend is dat als het bij de eerste snel raak is dat bij de tweede ook zo is en omgekeerd. Gek he die natuur zo af en toe ?!

Och och wat heb ik even goed kunnen lachen. Toon Hermans was even op tv met dat stukje over Sinterklaas: blijft goed. Ondertussen heb ik Sinterklaas even heerlijk opgegeten. Een chocolade dan wel te verstaan he......

Vanaf morgen gezellig de boom weer opzetten in de kamer. En vooral niet te vergeten die lekkere kerstkransjes weer op tafel: mmmmmmmm. Had alleen zooo gehoopt op een zwangere kerst .

Liefs, Silvia

Jeetje Patricia wat vervelend dat je alweer zo lang bezig bent. Maar wel geweldig dat je al een dochtertje hebt.

En goed idee Claudine van die lijst!
Hoe is het trouwens met de LHt estjes? Jij meer geluk als ik gehad en wel een positieve in handen gehad?

xxx

Silvia, Weet precies wat je bedoelt. Had het ook erg leuk gevonden en misschien was ik er ook wel stiekum vanuit gegaan om zwanger te zijn met de kerst. Helaas!!! Mijn NOD is dan wel 19 dec, maar denk niet dat het raak is deze keer. Heb wel heel veel klachten. Moet bijvoorbeeld de hele tijd spugen en ben geregelt misselijk. Moeten maar gewoon ff afwachten!!!

xxx

Hoi Patricia: wat leuk dat je ook wilt mee zoemen !! Nog een mama erbij, gezellig !.
Poeh dat is best wel een tijd 18 maanden en nu weer 12 maanden. Waar praten wij dan over ?! Maar dat geeft ons allemaal wel de kracht om moed te blijven houden !!
Wat is dat eigenlijk Clomid ( stomme vraag misschien maar ik ben nog niet zover dat ik daar vanalles over weet ).
Ik ga trouwens vrijdag wel even naar mijn huisarts: gewoon even praten over mijn temparatuutlijsten enzo: misschien dat zij me verder kan helpen of tips kan geven. Gewoon even een gevoel: even met de huisarts praten. Heb ik gewoon even nodig.

Groetjes, Silvia

Ben idd erg blij met mijn dochtertje en geniet nog steeds volop van haar. Moet wel zeggen dat het wel helpt hoor dat ik haar al heb, maar toch elke maand die teleurstelling is echt heel zwaar!!! Soms word ik er zo verdrietig van en zeker omdat bijna niemand weet dat we bezig zijn. Het geeft me wel wat rust dat ik aan het ziekenhuis loop als ik eerlijk ben.

xxx

Terug
Bovenaan