Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

hey meiden
Haha sylvia, lachen met die hechtingen. Heb je jezelf weer een huisarts bezoekje bespaard. Ik ben benieuwd wat je van het prikken gaat vinden.

Nog een paar berichtjes en dan is onze topic vol. Ik denk dat we ons volgende topic gewoon de bezige bijtjes 2 moeten noemen, lekker eenvoudig, makkelijk te vinden en zo.

Wat denken jullie? we hebben nog maar een paar berichtjes om er over na te denken. Ik ben in ieder geval voor; BEZIGE BIJTJES 2.

oja filiz, succes met klussen meid!
Ik ga vanaf vanavond ook maar alvast van start.
Gek is dat, sinds ik gestopt ben met de pil heb ik veel vaker zin! Komt dat bekend voor bij jullie??

bezige bijtjes 2
helemaal goed!

oja.. wilde trouwens voorstellen dat de eerste dochter die geboren wordt, maar maja moet gaan heten.. een betere bijennaam kun je niet bedenken! hahaha

met mij gaat het best. merk dat ik te weinig rust neem, want in bed moet er echt een hittepitje mee tegen de pijn. de rapportgesprekken zijn gedaan.. morgen een ochtendje en donderdag is een leuke spelletjespaasdag voor de kinderne. dus niet zo druk voor de leerkrachten!

ik heb vanmiddag naar het ziekenhuis gebeld. de secretaresse heeft de afspraak van de verloskundige verwijdert en een nieuwe gemaakt voor de gyn. 2 april om 11:00 uur
het is onder schooltijd, maar anders werd het weer een tijd verder.. en dat wil ik echt niet! morgen maar eens aan de directie doorgeven... kan ik tot de pauze werken en de rest van de ochtend moet dan iemand anders mijn klasje maar opvangen...

ik ben erg benieuwd wat er allemaal onderzocht kan gaan worden. ik hoop dat het kleine niet al te pijnlijke dingen zijn!

@ sylvia... dat wordt nog wat dat prikken van jou! ik ben net zo'n mietje hoor!
ik ging al van mijn stukje toen ik bij de huisarts een vingerprikje moest laten doen. en als ik moet laten bloedprikken knijp ik de hand van mijn vriend fijn en moet ik echt liggen.

@ sientje.. beterschap!!!

@ filiz... veel klusplezier!

@ aapje... ook veel aankomend klusplezier!

ik kan nog niet zeggen hoe het geestelijk stukje gaat verlopen.
misschien valt het wel mee en klets ik er hier nog lekker op los. kan ik toch ook een beetje mijn verhaal kwijt....(ennuh kan jullie al niet meer missen hoor!)

tot de volgende keer in bezige bijtjes 2  !

Terug
Bovenaan