Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

Hoi Carina,

Jeetje meid, wat erg om te lezen! Wat kut gewoon!!!
Ik weet niet wat ik moet zeggen.
Ik leef met je mee, en je wweet het, gooi alles er maar uit wat je eruit wilt gooien!
We zijn er hier voor je!

Een andere keer reageer ik weer langer want lig al een paar dagen met koorts op bed.
Dus ga weer stoppen.

Groetjes van mij

Hallo allemaal,

@carina; hoe is het nu met jullie? Hopen dat jullie snel bij de gyn terecht kunnen en antwoorden kunne   krijgen op het waarom. Ik denk aan je meid en voel je niet schuldig als je hier niet zo regelmatig meer bent.
Ik denk dat we dat allemaal wel begrijpen!
Liefs Aapje

@sylvia; gek idee hoor dat je over twee weken de eerste IUI achter de rug hebt. Lijkt me heel erg spannend.
Zijn jullie erg gespannen? Ik hoop zo dat het voor jullie allemaal een beetje mee zit en je snel zwanger bent. Morgen naar de prikcursus? Ben je niet bang om jezelf te prikken?
Een ander prikken heb ik geen moeite mee maar mezelf? weet niet of ik dat zou kunnen. Maar aan de andere kant heb je natuurlijk ook niet veel  keus!
Ik wens je in ieder geval veel succes!

Ik zit nu in de week voor de klusweek, zal mijn nieuwe NOD zo weer even op onze kalender zetten.

Filiz, hgoe is het eigenlijk met jou??
Sientje; vervelend dat je ziek bent. Hoe voel je je verder??

20.03
21.03
22.03: Sylvia: Hier moet ik ongesteld worden, waarna na ca. 12 dagen de eerste IUI behandeling volgt.
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03
01.04 Sientje 20 weken echo
                Carina 1ste echo met ongeveer 7 weken
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
03.04 Sientje afspraak verloskundige
04.04
05.04
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04
15.04
16.04
17.04
18.04
19.04

Daar was ik weer eens.....ik ga de 700 vol maken: hihihihi

Sientje: heel erg veel beterschap ! Kruip maar lekker onder de wol en laat je maar goed verwennen.

Aapje: O hou op.....ik kijk er heeeeel erg tegenop om mezelf te prikken. Ik kan alles bij een ander doen maar aan mijn eigen lijf.....brrrrr....ieks. Maar gelukkig hoor ik wel allemaal maar goede geluiden over dat prikken: het schijnt heel erg mee te vallen. Het moet in de buik en vlg. mijn man voel ik daar niks van.....wegens mijn speklaagje...nou en bedankt voor het compliment maar weer.....
Ja we vinden het reuze spannend die IUI, voor mij mag de tijd 2 weken vooruit. Gelukkig worden we allemaal komend weekend verhoord: dan gaat de klok een uurtje vooruit....dat scheeelt weer....hihihihi.
Ik hoop dat wij een op de drie stellen zijn waarbij IUI slaagt......ik hoor hierover nl. geen positieve berichten.....maar heel erg weinig. Maar we houden moed en hebben hoop en hoop doet leven.

Vandaag heb ik wat gehad ! Ik zou vanmiddag naar de huisarts gaan om mijn hechtingen van de kijkoperatie van 2 weken geleden eruit te laten halen....ja ja deze held................op sokken durft dat zelf niet. Ik moet niks hebben van gefriemel aan mijn lijf....draadjes en prikjes...brrrr. Breek nog liever hardhandig een been....geloof ik.
Efin, vanmorgen had ik toch wel erge jeuk aan de wondjes en dacht: ik wrijf hééééél voorzichtig en toen viel van een wondje de draadjes vanzelf af. En toen ging ik het wondje in mijn navel bekijken en verder intensiever schoonmaken en ook die draadjes vielen er zomaar af. Ik blij maar ben wel even op het bed gaan liggen want ik werd niet goed......erg he......maar ik kon wel de dokter afbellen.

Vanmiddag heb ik lekker twee cakes gebakken.....ik merk dat ik ongesteld moet worden van het weekend: de helft van het beslag zit in mijn buik...mmmmmmm.
Daaaaag pondjes die ik zo mooi was afgevallen, zucht.
Ik hoop maar dat de weegschaal morgen niet al te ver doorslaat. Ik wil zo graag nog 3-4 kilo afvallen maar dat gaat me denkelijk niet lukken. We hebben een paar weekenden voor de boeg waarin we gaan uiteten en met de Pasen voor de deur......
Ach ja ik ben al blij met 2 kilo. Ik drink vandaag nog maar veel water en straks een appel en kiwi eten zodat ik niet ga snoepen. Vroeger heb ik nooit last gehad van chocoladedrang als ik ongesteld moest worden maar sinds ik ben gestopt met de pil en ontpilt ben, ben ik niet meer te houden.

Bla bla bla bla, ik blijf maar doorkletsen he hier in mijn eentje.

Gaan jullie trouwens iets leuks doen met Pasen ? Jammer je dat het weer zo slecht is....ik heb wel zin in voorjaar maar daarop moeten we blijkbaar nog even wachten.....zucht.

Groetjes, Silvia

19.03: Prikles Sylvia
20.03
21.03
22.03: NOD Sylvia
23.03
24.03
25.03
26.03
27.03
28.03
29.03
30.03
31.03: Inwendige Echo Sylvia
01.04 Sientje 20 weken echo
                      1ste IUI Sylvia
02.04 Filiz, 28 jaar, 2e kindje 7e ronde
03.04 Sientje afspraak verloskundige
04.04
05.04
06.04 Aapje 26 jaar, 7e ronde eerste kindje
07.04
08.04
09.04
10.04
11.04
12.04
13.04
14.04
15.04
16.04: NOD Sylvia na  1ste IUI.
17.04
18.04
19.04

hoi hoiiiiiii
daar ben ik ff hoor, ja ja zit in mijn klusweek dus elke poging moet ik gebruiken
hahahahahhahaha
denk dat ik morgen mijn eitje heb, dag 15 heb al twee dagen last van transparante slijm, en zeurende rugpijn, dus eitje is in aantocht........

aapje jij ook klus ze meid..........

En de rest zet hem op hey, gewoon veeeeeeeeeel oefenen dan komt het zeker goed,
zooo ga nog ff chocola eten voor de energie en manlief een beetje verleiden
ahhahahahhaha
toedeloeeeeeeeeeeeeeeeee

en hebben we de 700 gehaald
hoe gaat onze nieuwe topic heten????????????????????

Terug
Bovenaan