Bezige Bijtjes die al wat langer zoemen

nou filiz.. het is je vergeven hoor.

ik weet het zelf namelijk ook even niet meer.

ik hoop dat de gyn nog wat niet al te pijnlijke onderzoeken weet, zodat we misschien een oorzaak kunnen achterhalen.

dikke pech.. dat gaat er bij mij nu niet meer in. ik krijg steeds meer het gevoel dat er iets in mijn lichaam ervor zorgt dat een kindje geen kans krijgt. en hoe dat dan kan.. dat zoeken ze in het ziekenhuis maar uit.

lichamelijk heb ik af en toe nog wat steken. en daar op volgend een kloddertje bloed. mijn baarmoede ris overduidelijk schoon schip aan het maken daarbinnen.
gisteren had ik best veel pijn gehad. ik hoop dat het morgen meevalt..
eerst een drukke dag werken, en dan de hele middag en avond rapportgesprekken. ik hoop maar dat ik het trek.

geestelijk  heb   ik het er erg moeilijk mee. ik kan maar niet begrijpen waarom ons dit overkomt. mijn vriend is superlief voor me, maar ik kan het op dit moment niet echt waarderen. erg he.
hij snapt het gelukkig wel hoor.. hij zit er ook erg mee. hij zei gisteren dat hij bang was dat er iets met zijn zaad niet goed was, maar dat lijkt me onzin.. die vinden hun weg wel naar het eitje.

er is een kans dat ik in overleg met directie woensdag en donderdag niet naar school ga. maar dat ligt heel erg hoe het maandag en dinsdag gaat. (dinsdag heb ik ook nog een paar gesprekken) eingelijk stom dat ik niet gelijk even een paar dagen ziek meld, maar die gesprekken vind ik erg belangrijk en ik wil die eingelijk niet verschuiven.

vanavond even helemaal niks!

jeetje carina, lees je verhaal nu pas (internet lag er uit dit weekend) Dat is in een woord gewoon klote.
Iedere keer die blijdschap van een zwangerschap gevolgd door het verdriet van een miskraam houdt geen mens vol!
Natuurlijk weet je het allemaal niet meer! Het is zo oneerlijk.
Ik hoop dat je steun kunt vinden bij de mensen om je heen en natuurlijk ook een beetje bij ons.

Heel veel sterkte!!

Hoi carina

Nou ik weet niet wat ik lees.
Wat erg zeg. Oooohhhh echt verschrikkelijk vind ik het.
Ik heb nog wel zo aan je gedacht toen ik in disney was.
Heb er even geen woorden voor.
Doe rustig aan, en geef jezelf de tijd om het te verwerken.
Heel knap van je dat je gewoon naar school gaat voor die belangrijke gesprekken maar luister wel als eerste naar je eigen lichaam en geest he.
Dat gaat allemaal voor.
Ik denk aan jullie

Ik moet nu echt even gaan slapen want ben echt heel moe, heb heel de dag gewerkt en het weekend weg was best vermoeiend.
Hoop dat ik in slaap kom, vind het echt zo KUT.

liefs hunny

lief dat jullie zo met ons meeleven.

weet je wat het is.. je gevoelens worden vreselijk heen en weer geslingerd.
en die wisselende gevoelens zijn zo slopend!

morgen bel ik de gyn! duimen jullie dat we snel terecht kunnen!
ik durf er op dit moment niet meer voor te gaan. misschien maar een knoop erin tot in ieder geval n a de onderzoeken. aan de hand van de uitslagen dan maar beslissen wat we willen.

we willen echt dolgraag een kndje, maar toch niet ten koste van onzelf??

gelukkig waren de collega's erg meelevend en lief voor me! dat maakte de dag makkelijker om door te komen!

hunny hoe was disney? welke knuff is het nog geworden?
heb je al veel kwaaltjes?

misschien dat ik er de komende tijd iets minder ben.. dan is het niet om jullie, maar omdat het even teveel voor me is.
liefs Carina

Hey Carina; Heb je al naar de gyn gebeld ? Ik hoop dat je echt heel erg snel terecht kunt en dat ze verder onderzoek gaan doen.
Op een andere topic bij als zwanger worden wat langer duurt ( wie ook aan de IUI ), heeft ook een vrouw een aantal miskramen gehad terwijl alles goed is bij beide maar het blijft gewoon niet "plakken". Zij zijn nu aan de IUI. Ze hebben wel al een kindje. Ze stonden toendertijd op de wachtlijst voor IVF en ineens was ze spontaan zwanger, maar nu gaat het ook steeds mis. Misschien heb je er wat aan om met haar te kletsen ?
Ik moet vaak aan je denken en vraag me dan af hoe het toch met je zou zijn. Ik vind het echt heel erg wat jullie al allemaal hebben moeten doormaken en kan me heel erg goed voorstellen dat je even niet meer  wilt proberen en even minder hier aanwezig zult zijn.
Misschien is het wel goed om even een kleine pauze in te lassen: ff weer op kracht komen....misschien even een weekendje weg.....
Ik wens je enorm veel kracht en sterkte en zal je heel erg gaan missen nu je niet meer zo frequent hier bent. We houden contact via het forum en de hyves !
Enne....misschien zijn een paar gesprekjes bij de psycholoog zo gek nog niet......

Heel erg veel liefs, Silvia

Hoe is het met de rest ? In welke fase zitten jullie ?
Hunnybun hoe was het in Disneyland ? Leuke knuffel meegenomen ? Heb je al last van kwaaltjes......voel je je goed ? Spannend he ?!

Morgen ga ik naar het ziekenhuis voor de prikles . Ongelofelijk dat ik over twee weken al de eerste IUI achter de rug heb !!!

Groetjes, Silvia

Nog ongelofelijker.....over een maand weten we of de eerste IUI is geslaagd.....spannend !

Ik hoor helaas geen goede geluiden over IUI: de slagingskans is maar klein. Maar gelukkig heb ik ook weer nieuwsberichtjes van dames waarbij het wel is gelukt......en ook nog de eerste keer !!!

Terug
Bovenaan