Bijkletsen (nog niet zwanger)

Goedemorgen, Teunisbloemolie en oa B6 zitten idd in Femfit om pms te verlichten; perongeluk verkeerde doos gekocht, moest natuurlijk Femnatal zijn. Heb de bijsluiter al niet meer van mijn vorige maar ik zal zeker even checken of daar Tarwekiemolie in zit.
Twee weken niet vrijen omdat het moet helen... die hapjes die zijn weggenomen zijn nog best groot (vond ik zelf) en dat zijn twee wondjes die bloeden. Vandaar dat ik niet wist wanneer ik ongesteld was geworden. Denk dat het zaterdagavond was want toen had ik ineens weer helder rood en zondag. Maar de laatste paar dagen alleen nog een heel klein beetje bruin dus mag er van uit gaan dat het gestopt is. Volgend weekend mijn ei dus we gaan maar weer rustig aan de slag dacht ik zo.
En dan maandag de gyn bellen gelukkig heb ik een druk weekend, lekker veel afleiding want deze twee weken duren langer dan de twee tussen het klussen en nod kan ik je vertellen!

Liefs en geniet van de lente, lekker he?!

...en berichtje 41!!

Kijk je wel even of er niet teveel vitamine A in die pilletjes zit?! Van teveel kan je namelijk kindjes krijgen met enge afwijkingen. In die pilletjes voor zwangere vrouwen zit vitamine A in de vorm van caroteen (hoop dat ik het goed zeg) en da's niet schadelijk. Waarschijnlijk weet je dit allemaal. Zoja, dat heb ik niks gezegd.
Logisch dat je niet mag sexen als je net "behapt" bent. Heb je er nog last van?
Moet ook steeds aan je denken als ik de datum 31 oktober zie. Brrr... ben blij dat ik niet in jou schoenen sta.
Mijn schoonzusje waar ik over vertelde en die pap-4 had moet ook nog steeds om de 3 maanden naar Nijmegen voor controle. Elke keer maken ze dan weer een uitstrijkje waar ze dan 3 weken later de uitslag van krijgt. 3 maanden terug hadden ze pap-3a in d'r uitstrijkje gevonden. Maar omdat haar gyn met vakantie was wist ze niet of dat nou erg was of niet. Later bleek dat ze haar dat helemaal niet hadden mogen vertellen en dat dat na zo'n operatie wel vaker voorkomt. Heeft ze dus voor  nop 3 weken in spanning gezeten.
Onze vruchtbare dagen zitten er weer op. Volgens mijn vriend moeten we het toch maar om de dag blijven doen. Voor de zekerheid. Jaja.
Wat voor spannende en drukke dingen ga je allemaal doen dit weekend? (Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor!).

Toedeloe!

42 haha, ik zag zag wel eens zo’n rij berichten langs komen en dan dacht ik waar hebben die miepen het over? Nou ja, over alles dus. Grappig om dat te delen met iemand die je helemaal niet kent. Ik vind het heerlijk want juist doordat het zo anoniem is kan je een hoop delen met elkaar en per slot hebben we allemaal de zelfde interesse; kindjes maken!!! En juist die interesse kan ik niet (nou ja wil ik nog niet) met iedereen delen.

De afleiding van dit weekend bestaat uit een... PUPPY!!! De Golden Retriever pup van mijn ouders logeert sinds vanmorgen bij ons. Zo lief! Daarnaast heb ik een hele berg werk liggen wat ik probeer te doen als ik niet naar het puppy zit te kijken, ahhhhhhhhh.

Fijn weekend en Liefs

Hihi,

Oooohh wat schattig zo'n hondje. Er is (bijna) niks mooiers dan een baby-hondje.
Had je niet verteld dat je een eigen bedrijfje hebt?? Stoer hoor. Wat is het voor iets?

Heb gister een schokkend ontdekking gedaan: er kwam wat melk uit m'n tepel toen ik er in kneep. Nou knijp ik normaal niet keihard in m'n eigen tepels hoor, maar er zaten (sorry, het wordt even een beetje ranzig) wat korstjes op m'n tepel. En nou heb ik hier wel es gelezen over verhoogd prolactine gehalte waardoor er melk uit je borst kan komen maar ook dat je daardoor heel moeilijk zwanger raakt . Gelukkig is het echt maar heeeeel weinig. Maar moet het wel een beetje in de gaten houden denk ik.

Voel weer van alles en nog wat in m'n buik. Heb de hele dag al rechts van die steekjes. Hoop dat het een goed teken is....

Fijn weekend nog en geniet van het weer.

Liefs,

Terug
Bovenaan