Bijkletsen (nog niet zwanger)

He jammer Toulouse!!
Nouja, even uithuilen en vol goede moed naar de volgende ronde dan maar weer.
Dan wordt het gewoon een Sinterklaaskadootje!

Liefs,

TeHa, wow, we zitten al op pagina 2.
6 november toch, voel je al wat, haha. Zou kunnen hoor want mijn vriendin (die van de hysterische e-mails heen en weer) is zwanger en voelde echt heel snel al dr borsten. Vroeg getest en jawel, hardstikke zwanger. Gaaf joh! Heb je nou een lange cyclus TeHa?

Liefs

Nou, wat een ouwehoeren zijn wij he? (Hmm.. raar woord eigenlijk ouwe-hoer...).
Nouja.
En neeeee, tuurlijk voel ik nog niks. Als het even meezit smelten mijn eitje en zijn zaadje op dit moment samen (haha, ik zie het helemaal voor me). Die ovulatiepijn die ik gelukkig deze maand weer voelde is net een beetje aan het wegtrekken.
Moet trouwens wel onwijs veel plassen vandaag, echt niet meer normaal. Maar waar ik werk is veel glas en van dat getik van die regen moet is steeds plassen.
Ik heb juist heel korte cyclussen. Het langste was 27 dagen en het kortste 23 dagen. Scheelt weer een hoop spanning en sensatie kan ik je vertellen.
Zag op de nieuwe NOD-lijst dat jou NOD 20 november is. Men, wat klinkt dat nog ver weg he! Heb jij wel een regelmatige cyclus??

Later!

Hela forumvriendin TeHa, lekker kleppen he zo. Heerlijk een beetje ouwehoeren (ja) over pijntje hier ditja daar datje zo... ben weer helemaal verslaafd. Af en toe hoop ik iemand nog een goede tip te geven.

Ooo ja, nu weet ik het je hebt juist een korte cyclus. Ja, dan is het wat vroeg om nu iets te voelen. Gek idee dat je nu niets meer kan beinvloeden, vind je niet. Afwachten weer dus. Alhoewel als je nog ovulatiepijn hebt blijven klussen hoor, it aint over till its over, haha.
Mijn cyclus is bizar regelmatig, volgens het boekje 28 dagen. Nooit ben ik eens overtijd, altijd overduidelijk mijn pms in de week voor ongi. Niets spannends aan. Het is ook typisch dat een controlfreak (ik geef het gerust toe) zoals ik dat heeft vind je niet? Deze ronde ook vastbesloten ontspannen en zonder testers, toeters en bellen met zwanger worden bezig te zijn.

Liefs

O ja lekker opgelet, zit de hele lijst (35 berichten) terug te lezen en ik wist al lang dat je een korte cyclus had. Wel leuk om terug te lezen, komt een hele geschiedenis voorbij.

En ik zeg we gaan lekker door met beppen hiero.
Tis inderdaad erg frustrerend dat je helemaal niks meer kan doen dan afwachten. Ja.... trouw m'n foliumzuur blijven slikken en m'n tarwekiemoliecapsules (wauw, wat een woord he!).
Wat super dat je altijd een cyclus hebt van 28 dagen! Je bent volgens mij één van de weinige hier. En wat voor PMS-klachten heb je? Is daar ook niet zo'n homeopatisch pilletje tegen??
Hoop dat ik m'n vriendje vanavond nog kan verleiden. Hij is een beetje heel erg moe namelijk en ik ben bang dat ie straks op de bank instort. Hij ligt nu in bad met onze dochter. Oh, ik moet er één gaan afdrogen.

Toedeloe moppie!

Tarwekiemoliecapsules, pardon??? Dat klinkt als een of ander wondermiddeltje...
Of er voor pms (oa veroorzaakt door verhoogt Progesteron gehalte) een pilletje is weet ik niet maar ik ben blij dat ik weet waarom ik plots enorm snel geirriteerd of opstandig ben, veel hoofdpijn heb, gevoelige borsten, opgezette buik, snel moe ben of zelf redelijk depri. Gelukkig heb ik veel minder hoofdpijn sinds ik de pil niet meer slik. Eigenlijk slik ik de laatste tijd zo min mogelijk omdat ik snel last heb van mijn maag en darmen. Alleen Femnatal dan met oa folium en vitamine D.
Ik zag hier: http://www.clearblue.info en dan eventjes de rest incl. de /eraan plakken: /nl/SnippetMenstrualCycle.cfm dat het progesteron nog even verder verhoogt als net zwanger bent, dat wordt gezellig haha! Aaaahhhhh...

Trouwens, die stallion van jou kon het toch drie keer op een dag??? Of heb je hem zo moe gemaakt dat het kwartje nu echt op is, haha. Nou die van mij moest ik toch teleurstellen want we mogen twee weken niet klussen van de gyn. Maar goed dat ik mijn ei nog niet had want anders...

Liefs maar weer!

Hey 'T Lousje,

Tarwekiemolie is niets spannends hoor. Het is eigenlijk gewoon vitamine E en da's gewoon heel goed voor je. Het helpt de doorbloeding beter en ik geloof dat het helpt de samensmelting van eitje - zaadje beter te laten verlopen en het innestelen. Maar baat het dus niet schaadt het ook niet. Ik heb het 2 van m'n vriendinnen aangeraden die niet zo snel zwanger werden omdat ik er goede verhalen over had gehoord en ze waren allebei niet zo lang daarna zwanger! Goed he! Tegen PMS-klachten kan je geloof ik Teunisbloemolie slikken. Dat helpt je (en je naaste omgeving haha) door de donkere dagen van je PMS heen.

Hou er maar rekening mee dat net zwanger zijn erg slopend is. Ik slaap normaal nooit op de bank, maar toen ik net zwanger was viel ik na het eten gelijk in slaap. Gelukkig is dat na de 12e week veel minder. Ik moet zeggen dat ik me erg goed voelde tijdens het zwanger zijn hoor!

Die dekhengst van mij was inderdaad als een blok in slaap toen ik eenmaal naar bed kwam. Ach... hij had z'n steentje (zaadje) al bijgedragen hoor. Aan ons kan het deze maand echt niet liggen.

Balen dat je zo'n last van je maag en darmen hebt. Heb je daar altijd last van gehad? Kan je dan bijvoorbeeld niet pittig eten ofzo?
En waarom mag je niet klussen van je dokter?? Als je 2 weken niet mag klussen betekend dat dan dat je deze maand niet zwanger kan raken?? Oohh.. dat zou erg zijn!

Liefs T.H.

Terug
Bovenaan