Bijkletsen (nog niet zwanger)

Hè huh? Meen je dat nou??
Was je anders niet gegaan dan?

Hier alles goed. Druk aan de klus.
Maak me een beetje zorgen want ik voel m'n eisprong helemaal niet aankomen.
De eerste maand deed ie harstikke zeer, en de volgende keren voelde ik amper iets.
Raar he? Volgens babybrabbel.nl zou zondag m'n ei moeten gaan springen.
Zeg, jij komt regelmatig bij de gyn hè? Zou je niet es kunnen vragen of wij vrouwen niet een kijkglaasje kunnen laten plaatsen . Zou een hoop onduidelijkheid wegnemen.

En hoe is het met jou??

haha, kijkglaasje... jij bent dus net zo’n controlfreak als ik, is het niet?

Gek dat je je eisprong nog niet voelt aankomen, voel je de -sprong- zelf ook? Ik niet, denk ik, maar de dagen ervoor altijd veel pijn. En dan test ik nog negatief, pas na twee dagen pijn wordt de test positief. Inmiddels herken ik het zo duidelijk dat ik aan twee testen voldoende heb.
Test anders voor de zekerheid even of het er echt nog niet zit aan te komen. Blijven klussen tot je het zeker weet hoor, beter te veel dan te weinig, haha. Succes!

En ja dat meen ik. Ik heb het uitgesteld, verzon alsmaar weer wat waardoor ik nog niet kon (ongesteld, ha op vakantie, geen tijd, enz.). De laatste keer dacht ik, o jee mijn eisprong en toen heb jij oa een lief berichtje teruggetypt dat je het zo goed vond dat ik ging. Haha! En zo zie je maar weer...

Liefs

Nou een echt controlefreak ben ik niet hoor. Maar soms denk ik wel es dat mijn dochter eigenlijk een toevalstreffer is geweest en ik eigenlijk helemaal niet vruchtbaar bent ofzo. Ach... iedereen is wel es onzeker, toch?
En de eisprong zelf voel ik volgens mij niet. Ik wordt gewoon wakker en de pijn is weg. Zoiets.

Wat voor ovulatietesten gebruik jij? Ik vind die krengen zo duur!! Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in, en al helemaal niet in temperaturen ofzo.
Ik denk dat ik maar gewoon wat meer geduld moet hebben met die eieren van mij. Ik ben al 34, kan niet verwachten dat het nu weer zo snel gaat.

Ben erg blij dat je o.a. door mijn berichtje een uitstrijkje heb laten doen. Stel je toch es voor dat je niet was geweest en pas over 5 jaar .... Daar moet je toch even niet aan denken hè?!
Wanneer kreeg je de uitslag ookal weer?

Liefs van mij

sorry, zal je geen controlfreak meer noemen...
Wat schattig dat je zo onzeker bent terwijl je al bewijs hebt dat de boel functioneerd, haha. Toch maar dan: ook JIJ bent binnenkort zwanger, echt waar! Die eieren zijn nog laaaang niet op.
Ik heb clearblue gebruikt en idd ontzettend duur, heb twee keer op mijn bonnetje gekeken in de drogist. Maar ik kan het iedereen aanraden die niet zeker weet wanneer je gaat ovuleren. Bij mij dus een paar dagen na de pijn die idd van het ene op het andere moment over is.
Temperaturen doe ik niet want ten eerste wordt mijn vriend helemaal nerveus als ik ’s ochtend met een thermometer in mijn mond naar de badkamer ren om vervolgens over een staafje te plassen en dan terug te komen met de mededeling dat hij aan de slag moet, MOET ja, haha. Dat werkt dus niet... ahhhh mijn schatje. Bovendien heb je niet veel aan die temp methode, want tegen de tijd je hebt ontdekt dat je temp omhoog of omlaag gaat is het reeds te laat. Daar kan ik dus niet tegen.
Vertrouw inmiddels bijna volledig op wat ik voel, nu graag nog eventjes bewijs dat het klopt.
Maandag 31 oktober bel ik de gyn, whoeaaa, help. Misschien ben ik dan wel zwanger, wat dan? Nou ja daar probeer ik dus maar even niet aan te denken.
Snel weer even wat werken want echt productief ben ik niet in de week voor mijn nod.

Liefs

Helleuwww,

Ik was er ook zo blij mee dat ik steeds m'n eisprong voelde. Dat was de vorige keer ook steeds zo *zucht*. Heb ook geen last van cervixslijm of hoe heet die zooi. Kan me ook niet herinneren dat ik dat de vorige keer wel had trouwens.
Duss.. lukt het deze maand weer niet, ga ik die dingen toch maar es kopen. Op internet zijn ze niet zo duur gelukkig. En mijn vent heeft er niet zo'n moeite mee dat ie MOET vrijen met me. Hij zou het wel 3 keer per dag kunnen hoor, de hengst, hihi.

Djiezus wat moet je lang op de uitslag wachten zeg!! Ik vind dat soms echt onmenselijk om mensen zo lang in spanning te laten  zitten.
En als je nou zwanger blijkt?! Dan heb je mazzel want dan wordt de behandeling uitgesteld natuurlijk!
Zondag is D-day toch??? Spannend!!
Ga onwijs hard voor je duimen dat het raak is.
Maarre... ik zal je hier wel missen hoor!

hee daar, tegen beter weten in toch maar getest vanmorgen en negatief... natuurlijk. Onderbuik voelt of menstruatie er aan komt en stekende hoofdpijn dus ben bang dat test gelijk heeft.
Testen van internet koop ik niet want je hoort zo vaak dat ze niet zo goed zijn. Dan weet ik nog niet zeker waar ik aan toe ben. Maar je moet maar even vragen hier want er zijn geloof ik wel meiden die van internet kopen, misschien kunnen die je tips geven.

Liefs

He sjit Toulouse!! Waarom test je dan ook zo vroeg (zei zij die al een keer 5 dagen voor NOD getest heeft).
Die fabrikanten van die testen lachen zich helemaal ziek om ons neurotische dames.

Ik heb toevallig van zeer betrouwbare bron dat die testen van premom.nl echt werken. Ze zijn maar Euro 3,95 per 5 stuks. Dus mocht het echt niks zijn is er nog geen man overboord zullen we maar zeggen.

Nou meid, hoop niet dat je heel erg teleurgesteld bent en dat stiekum je ongi toch uitblijft. Toen ik zwanger was heb ik ook echt de hele tijd gedacht ongesteld te gaan worden. Pas toen ik een dag of 5 overtijd was ben ik gaan testen.

Fijn weekend nog!!

TeHa

oooooojeeeeee ik denk dat ik ongesteld ben. Heb een buik als een ballon en weer helder rood bloed. Zal het maar even uitleggen... doordat vorige week die biopten zijn genomen bloedde ik dus al. Dat was donderdag minder geworden en daarna alleen nog maar bruin (oud) maar sinds gisterenavond is het weer helder. Lekker onhandig he? Balen joh, grrrr

liefs

Terug
Bovenaan