Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Hoi druifje,
Ik kan er helemaal niet goed met mijn vriend over praten...
Ik belde hem en zei dat de test negatief was...
Hij zei dat hij het niet begreep en dat het niet kon..
En dat ik gewoon zwanger ben..
Ik werd toen een beetje boos, hoe kan hij dat nou zeggen..
Toen hing die op...
Hij snapt soms echt niks van vrouwen..
Heb gelukkig even kunnen uithuilen bij mijn moeder.
Caatje

quote: muckje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('19-08-2008 20:31:29'));

Ik vroeg mij af hoe jullie situaties zijn... hebben jullie allemaal een (full) time baan en jullie partner ook? En hebben jullie al nagedacht over de kinderopvang?

He muckje, even reageren op je vraag:
Mijn vriend en ik hebben allebei een baan. Mijn vriend en vaste fulltime baan en ik een (tot nu toe) tijdelijke baan tot volgende zomer van 36 uur. We wonen in een eengezins-koopwoning.
Ondanks dat mijn baan niet zeker is volgend jaar hebben we toch besloten voor een kindje te gaan. Eigenlijk zijn wij ook van mening wat Bloemetje zegt. Mocht mijn contract niet verlengd worden, dan vind ik wel ergens anders een baan of kan ik altijd nog gaan schoonmaken. Das natuurlijk verre van ideaal, maar ik zet mn kinderwens daarvoor niet opzij. Met een vaste baan kan je ook ontslagen worden door bezuiniging of reorganisaties.
Wat betreft kinderopvang: Mijn vriend blijft fulltime werken (is door de week 2 dagen vrij) en ik wil 3,5 tot 4 dagen werken. Ik verdien meer dan mn vriend, dus het is een beetje zonde om weinig uren te werken. Dat betekent dat ons kindje dan 1,5 of 2 dagen naar de opvang zou moeten. Weet verder niet of dat bij een dagverblijf, buren of opa en oma zal zijn. Maar overal is wel een oplossing voor te bedenken tegen die tijd.

Hopelijk heb je hier wat aan!
 Liefsx

Caatje,

das wel heel vervelend zeg. Das nou eigenlijk net niet wat je nodig hebt nu!
Misschien is hij ook geschrokken of in de ontkenningsfase dat je niet zwanger bent (dan wil hij wel erg  graag een kindje  denk ik). Hij zal er vast en zeker nu wel over nadenken hoor. Dat zet je toch niet zomaar uit je hoofd. Misschien kan je het eens tegen hem zeggen als ie thuis komt, dat je het een nare reactie vond. En zomaar ophangen?!?!
Fijn dat je even met je mams hebt kunnen praten. Toch goed dat ze er zijn hè, moeders! ;-)
Probeer jezelf een beetje bij elkaar te vegen en sla jezelf door je werk heen! Zal een beetje aan je denken, misschien helpt het.

Liefs x

Dank je wel voor je medeleven..
Ik ga mijn best doen om niet bij de pakken neer te gaan zitten..
Maar het is vooral dat gevoel van niet weten waar je nu aan toe bent...
Maar goed...
Moet om 15.30 en en dan stort ik me daar wel helemaal op.
Kuzz...

Hoi,

Caatje,
wat balen, echt raar dat het dan wel op die test komt, vind het echt vreemd hoor.
hopelijk kan je vanavond wel met je vriend praten.
Want je moet dit wel kunnen verwerken.
sterkte op je werk meid.

liefs

Hoi hoii
Ben ik ook weer eens !!

Caatje.. Raar hoor, die testen. Maar denk dat je dan idd wel je hcg hormoon in je hebt gehad maar dat het dan zeer vroegtijdig al mis is gegaan.
Waarschijnlijk is het tijdens de bevruchting al mis gegaan.
Stertke meid !

Hier vandaag de contole gehad om te kijken of alles weg is..
En ja hoor !! Ik ben "schoon' !     Had ik ook verwacht hoor, want tijdens het vloeien is er genoeg slijm (sorry) uitgekomen, dus was wel logisch dat alles er uit was.
Gynaecoloog adviseerde om eerst weer ongi te worden en dan er weer voor te gaan, dus klussen !
Maar mocht ik nu voor ik ongi word zwanger raken dan is dat geen probleem...
Dus... KLUSSEN ! haha
Tis nog wel af en toe moeilijk.. Ik bedoel ik heb 3 positieve zwangerschapstesten gehad, waarvan 1 licht en 2 hele dikke strepen !
En dan ineens begin je te vloeien.. en weg droom.. weg toekomst !!
Het leven is soms keihard !!
Hoop dan ook dat we weer snel zwanger mogen zijn en blijven !!

Hebben we hier nog geen nod lijstje???

hoi maaike sanne,
fijn nieuws dat je helemaal schoon bent.
dus gewoon klussen, ik begrijp dat je niet gaat wachten op je ongi?
zou ik ook niet doen.

we hadden hier nog geen nod lijstje inderdaad.
moeten we misschien maar eens keer maken.

als iedereen graag al zijn gegevens nog eens wil geven,
leeftijd,datum nod,hoeveelste ronde, hoeveelste kindje.

Dan maak ik hem.

Liefs.

Terug
Bovenaan