Hai Iedreen!!
Even reageren op alle berichtjes..heb al paar dagen niet gekeken!
Maike, gelukkig gaat het weer wat beter. Ben je de ergste klap al weer te boven? En heel fijn en goed dat je samen met je vriend erover kan praten. En hopelijk is alles vanbinnen schoon. Knap dat je meteen weer aan de klus wil, maar ja...kinderwens blijft he. Dus ook wel logisch!
Caatje, ik ben echt benieuwd wat het nou gaat worden (je test

), maar ik zou ook denken dat een licht streepje gewoon positief is. Zou eventjes vorozichtig zijn met eten en drinken de komende dagen en vrijdag dan maar opnieuw testen. Dan zou die toch wel duidelijker positief moeten zijn. En anders via de huisarts bloed prikken! Laat je het weten?
Muckje! Leuk dat je weer ff komt schrijven. Mannen kunnen zo raar doen! Ik denk dat zij zich in deze (toch wel) vrouwen-situatie soms moeilijk een houding kunnen geven. Als je het goed en wel beschouwd is het ergens ook een soort opdracht/ prestatie die ze moeten volbrengen en kan me voorstellen dat dat een beetje stress oplevert! Fijn dat jullie geen ruzie maken, want dat maakt het allemaal zo beladen. Das niet goed! Probeer er gewoon voorzichtig over te beginnen op een goed moment.
Hoop dat tussen jullie snel een positieve beslissing valt!!
Bloemetje, zo te lezen gaat eht allemaal goed met je!! Jeeeee! En nog jarig geweest ook: Gefeliciteerd. Heb je het al een familie of vrienden verteld? Of moet je nog ff met je broertje overleggen hihihi!
xxxx