Zo, nu ff berichtje over hoe het er hier voor staat:
Tot nu toe alles onder controle, hahah! Ben nog niet ongi en NOD ligt denk ik ergens volgende week ofzo. Ik heb er werkelijk geen idee van. Kan ook zomaar september worden, want ik kan nu nog geen peil trekken op mn cyclus. Wel lastig m.b.t. testen, maar ja. Ik denk dat ik gewoon weer tot ong. 40 dagen wacht met testen als ik niet ongesteld word. Klinkt wel erg lang, maar dan heb ik toch meer zekerheid ofzo.
Of de symptomen moeten wel zóóó duidelijk zijn....
Als ik al mijn eisprong heb gehad, heb ik hem niet gevoeld! Het enige dat ik nu merk is dat mn tepels weer opnieuw zeer doen sinds 3 dagen. Ik ben er wel een beetje bezorgd over, want dat heb ik nooit gehad voordat ik zo'n gigantisch lange cyclus had van 45 dagen vorige maand. Hmmz....ik ben er dus eigenlijk een beetje bang voor dat dat nu weer gaat gebeuren!
Verder beetje steken op bepaalde plekken in mn buik en krijg allemaal puistjes (zoals gewoonlijk). Heb dus echt niet het idee dat ik zwanger ben.
Bloemetje, Mitsj, Caatje en Maike, hadden jullie in de cyclus dat jullie zwanger werden ook dezelfde verschijnselen als "normaal"???
xxx Druifje