Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

Ik heb predictor gekocht..
Is gewoon een merk opzich..
En die andere met sensitest gedaan, maar die was vanmorgen gewoon negatief en dat snap   ik dan gewoon niet...

en als je keer met kruidvat test?
die heb ik gedaan, om vijf uur in de middag, dus na paar keer plassen.
vind het beetje vreemd dat die vanmorgen negatief was.
ziet je vriend het streepje ook?
wanneer wil je weer testen?

liefs

Ik heb mijn vriend beloofd dat ik vrijdag pas weer ga testen...
Maar doe het liefst nu al weer een test..
Maar ja, kost natuurlijk ook geld.
Maar voor mijn vriend ben ik gewoon zwanger..

Bloemetje
ik mail je ff een foto.
Er is er eentje redelijk gelukt..
En als je de foto inzoomt, zie je het beter...

Hai Iedreen!!

Even reageren op alle berichtjes..heb al paar dagen niet gekeken!

Maike, gelukkig gaat het weer wat beter. Ben je de ergste klap al weer te boven? En heel fijn en goed dat je samen met je vriend erover kan praten. En hopelijk is alles vanbinnen schoon. Knap dat je meteen weer aan de klus wil, maar ja...kinderwens blijft he. Dus ook wel logisch!

Caatje, ik ben echt benieuwd wat het nou gaat worden (je test :p ), maar ik zou ook denken dat een licht streepje gewoon positief is. Zou eventjes vorozichtig zijn met eten en drinken de komende dagen en vrijdag dan maar opnieuw testen. Dan zou die toch wel duidelijker positief moeten zijn. En anders via de huisarts bloed prikken! Laat je het weten?

Muckje! Leuk dat je weer ff komt schrijven. Mannen kunnen zo raar doen! Ik denk dat zij zich in deze (toch wel) vrouwen-situatie soms moeilijk een houding kunnen geven.  Als je  het goed en wel beschouwd  is het  ergens ook een soort opdracht/ prestatie die ze moeten volbrengen en kan me voorstellen dat dat een beetje stress oplevert! Fijn dat jullie geen ruzie maken, want dat maakt het allemaal zo beladen. Das niet goed! Probeer er gewoon voorzichtig over te beginnen op een goed moment.
Hoop dat tussen jullie snel een positieve beslissing valt!!

Bloemetje, zo te lezen gaat eht allemaal goed met je!! Jeeeee! En nog jarig geweest ook: Gefeliciteerd. Heb je het al een familie of vrienden verteld? Of moet je nog ff met je broertje overleggen hihihi!

xxxx

Zo, nu ff berichtje over hoe het er hier voor staat:

Tot nu toe alles onder controle, hahah! Ben nog niet ongi en NOD ligt denk ik ergens volgende week ofzo. Ik heb er werkelijk geen idee van. Kan ook zomaar september worden, want ik kan nu nog geen peil trekken op mn cyclus. Wel lastig m.b.t. testen, maar ja. Ik denk dat ik gewoon weer tot ong. 40 dagen wacht met testen als ik niet ongesteld word. Klinkt wel erg lang, maar dan heb ik toch meer zekerheid ofzo.
Of de symptomen moeten wel zóóó duidelijk zijn....

Als ik al mijn eisprong heb gehad, heb ik hem niet gevoeld! Het enige dat ik nu merk is dat mn tepels weer opnieuw zeer doen sinds 3 dagen. Ik ben er wel een beetje bezorgd over, want dat heb ik nooit gehad  voordat ik zo'n gigantisch lange cyclus had van 45 dagen vorige maand. Hmmz....ik ben er dus eigenlijk een  beetje bang voor dat dat nu weer gaat gebeuren!  
Verder beetje steken op bepaalde plekken in mn buik en krijg allemaal puistjes (zoals gewoonlijk). Heb dus echt niet het idee dat ik zwanger ben.
Bloemetje, Mitsj, Caatje en Maike, hadden jullie in de cyclus dat jullie zwanger werden  ook dezelfde verschijnselen als "normaal"???

xxx Druifje

Terug
Bovenaan