Bijna 23 en kinderwens, wie ook?

hoi,

caatje, heb je een mail teruggestuurd.

druifje,
ik heb het me ouders verteld en hun partners en mijn oma, waren allemaal erg blij, bij enkele vloeiden er tranen,
vanavond vriend zijn ouders vertellen als het goed is.

in cyclus dat ik zwanger raakte had ik eigenlijk geen klachten, niet rond eisprong, niet rond innesteling, maar paar dagen voor nod erg misselijk en moe, en diarree, dacht griep.
dus het is echt bij iedereen ander meis. hoop dat je nu wel een mooie cyclus hebt, en nog mooier dat je zwanger word.

liefs

Hoi Druifje,
Ik had tot 2 a 3 dagen terug,ongeveer al 2 weken het gevoel dat ik ongi ging worden.
Had ook een paar dagen hoofdpijn, en was niet helemaal lekker... Zo'n gvoel van ongi worden.
Ook heb ik mijn eisprong niet echt gevoeld deze keer...
Mijn eerste eisprong was heel pijnlijk, snachts met doktersdienst aan de lijn gehangen van de pijn.
Dus kan heel verschillend zijn denk ik...
Mijn eerste cyclus na de pil was er 1 van 22 dagen en zit nu dus in mijn tweede cyclus op dag 32...
Heb je veel verschillende durende cyclusen?
Anders moet je het eens met ovulatietesten proberen.
En zelf een orgasme hebben nadat je vriend hem heeft gehad helpt schijnbaar ook.
Hebben wij namelijk de eerste ronde niet gedaan en de tweede wel...
Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent!
Liefs Caatje

Hej!

Dank jullie voor de snelle reactie! Ik loop eigenlijk al heel lang te sukkelen met mn cyclus, maar van februari t/m mei heb ik een mooie cyclus gehad van 27-29 dagen (juli '07 gestopt met pil) en ik voelde mijn eisprong. Alleen toen hadden we nog niet besloten voor een kindje te gaan.
Ik begrijp dan ook echt niet waarom het dan in een keer weer zo raar wordt! Dat maakt me echt onzeker, boos en moedeloos eigenlijk. Voor ik aan de pil ging had ik een hele regelmatige cyclus (alleen toen wist ik eigenlijk nog niet alle ins en outs  van eisprongen enzo...), dus eigenlijk verwacht ik die ook al terug. Maar tot op heden dus niet.
Ik denk dat ik het gewoon afwacht en daarna evt. met teunisbloemolie en ovutesten. Maar weet niet of mn vriend het daarmee eens is (met die testen), omdat ie er niet teveel druk op wil leggen. En wil ook niks achter zijn rug om doen. Ik hoop gewoon dit jaar nog zwanger te worden!!! Zie het ff niet meer zitten met die buik.....zullen de hormonen wel zijn!

x

Een dag  niet gekeken is goed voor een aantal minuten leesplezier ;)

MaikeSanne, Wat vervelend allemaal, ik hoop (zoals je zelf aangeeft) dat je  snel weer kunt klussen?!?!

Bloemetje22, hoever ben je inmiddels? Had in eerdere berichten begrepen dat het klussen gelukt is. Heel erg leuk, GEFELICITEERD

Druifje1, ik hoop ook dat het snel positieve kant opgaat.

Ik heb een klein vermoeden dat hij bang is voor de financiële situatie. Op dit moment heeft hij wel een vaste, fulltime baan. Verder moet ik het op dit moment hebben van invalmomenten en das natuurlijk geen zekerheid. En geen doorbetaalde zwangerschapsverlof. Ik vermoed dat hij dit toch een risico vind. Ik hoop daarom snel wat vastigheid te vinden, zodat dit geen probleem meer hoeft te zijn.

Ik vroeg mij af hoe jullie situaties zijn... hebben jullie allemaal een (full) time baan en jullie partner ook? En hebben jullie al nagedacht over de kinderopvang?

Iedereen succes met klussen of wachten tot de volgende test ;)

Muckje

hoi,

muckje, dank je.

hoe onze situatie is, vriend heeft een vast contract fulltime.
ik heb een parttime contract. tijdelijk, tot december, eigenlijk hebben we wel beide baan nodig om het financieel te redden, en hoop dan ook op me huidige werk te kunnen blijven. en anders, ach ja, werk genoeg denk ik dan. dan vind ik wel wat. al moet ik gaan schoonmaken, geen probleem dan hoor.
opvang, we hebben het vandaag schoonouders verteld, en die willen erg graag oppassen wanneer ik moet werken.
zou wel handig zijn, maar weet nog niet of ik dat wil.

liefs

Hey bloemetje22,

Als ik het dus goed begrijp heb je de opvang e.d. niet van tevoren helemaal geregeld? Maar ga je daar nu een beetje naar kijken?

Muckje

Hallo allemaal,
Ik zou eigenlijk pas morgen weer een test doen, maar ik hield het niet meer uit.
Eerst een sensitest gedaan:negatief...
Daarna naar de stad gegaan en weer een predictor test gekocht: negatief..
Ik voel me nu zo ellendig! Ik snap er echt helemaal niks van.
Ik heb de apotheek gebeld en gevraagd of zij weten hoe dit kan en volgens haar ben ik waarschijnlijk gewoon niet zwanger.
Ik moet zo werken, ik weet echt niet hoe ik dat moet gaan volhouden...
Ik ben echt kapot!
Caatje

Caatje,

wat een naar bericht zeg! En zo vreemd ook!
Je wordt nu echt van de ene emotie  naar de andere geslingerd. Kan me voorstellen dat het even niet zo goed met je gaat. Hopelijk vind je op je werk toch  een beetje afleiding...
Ik kan me ook echt niet bedenken hoe dit nou kan? Een licht streepje is een streepje en is dus zwanger zou ik denken. Maar dat het nu zo overduidelijk negatief is?!?! Misschien was je wel eventjes zwanger (een paar dagen ofzo) maar heeft het toch niet goed doorgezet. En moet je nu wachten op je "ongi"...!? Dat is het enige dat ik me hierbij kan voorstellen. Een test geeft echt geen streepje als je niet het hormoon hebt.
He bah meid...echt balen zeg. Kan je er goed met je vriend over praten? Misschien kun je vanavond samen relaxed op de bank hangen ofzo. Gewoon even bijkomen van alles.
Nou, laat je weten hoe het je vergaat?

x Druifje

Terug
Bovenaan