Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ?

<p>Hallo allemaal, </p><p>Ik was benieuwd of hier nog meer mensen zijn rond de 24 jaar die zwanger zijn of het graag willen worden.</p><p>ik ben zelf bijna 24 en mijn vriend ook, ik  ben net gestopt met de pil en in juni willen we er echt voor gaan. Ik ben voor de zekerheid al begonnen met foliumzuur     En vitamines. Ik drink gelukkig nooit dus dit zal geen probleem worden. </p><p>Wij hebben altijd een grote wens gehad om kinderen te krijgen, we hebben pas een huis gekocht en hebben allebei een vaste baan dus het leek ons een goed moment om te beginnen. Soms ben ik er al (te) druk mee bezig en Blader ik al door de baby folders of lees eindeloos blogs en andere verhalen.   </p><p>Ik hoop dat er nog andere mensen zijn rond mijn leeftijd zodat we gezellig een topic kunnen starten.</p><p> </p><p>??</p>

Hoi Lisa! 
Hier eigenlijk precies hetzelfde verhaal. Ik ben net 25 en heb afgelopen jaar ook een huis gekocht. Eind maart gestopt met de pil en afgelopen vrijdag is mijn menstruatie alweer opgang gekomen. 

Ook ik zit vaak verhalen/ blogs te lezen en soms denk ik wel dat ik er iets teveel mee bezig ben. 

Heel veel succes! 

Hoi, zag deze topic voorbij komen en wilde jullie veel succes wensen! 
Ik ben nu 35 en ook wij begonnen 10 jaar geleden :) Inmiddels hebben we 3 kinderen. 

Hi!
Ik wordt in juni 24 en ben nu 9+6 weken zwanger! Allebei ook al lang de wens dus waarom niet!
Jullie succes dames!

Hi Lisa,
ik ben 24 en mijn partner 26. Eind februari ben ik gestopt met de pil, en 1 april had ik een positieve test in mijn handen. Heel snel dus! Helaas is dit met 6 weken geëindigd in een miskraam. Ik wacht nu mijn eerste cyrclus af, en daarna willen we het weer proberen! 
Succes ??

Hi Lisa,
ik ben 24 en mijn partner 26. Eind februari ben ik gestopt met de pil, en 1 april had ik een positieve test in mijn handen. Heel snel dus! Helaas is dit met 6 weken geëindigd in een miskraam. Ik wacht nu mijn eerste cyrclus af, en daarna willen we het weer proberen! 
Succes ??

@lizze dat te veel mee bezig zijn herken ik absoluut maar het is oom zo leuk haha, jij ook veel succes en hopen dat alles goed verloopt. 

@annaR gefeliciteerd wat leuk, heb je het al aan mensen in de omgeving verteld? Hopelijk positieve reacties gehad ?

@gebruiker10109404 ja ben wel bang wat mensen soms gaan zeggen maar ja het is tenslotte onze wens:) 

@gebruiker10122264 wat vervelend om Te horen ik hoop voor je dat de volgende keer alles goed gaat.

ik ben nog wel heel erg beniuwd hoeveel jullie nu werken en hoeveel jullie gaan werken? 

Terug
Bovenaan