Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ?

Hii!
Wij zitten in hetzelfde schuitje haha. Ben zelf 24 jaar en mijn vriend 29. Sinds januari gestopt met de pil en was meteen raak, helaas is de zwangerschap met 9 weken geëindigd in een miskraam. 
Nu hopelijk weer snel een positieve test!
Sluit me graag aan in de groep!

Hi, leuk dat je meer kletst? kom je ook in de app?
Wat vervelend te horen van de miskraam. Is je cyslus al weer regelmatig? Ik hoop voor jullie dat het snel goed gaat.

x

Hoi hoi!
Hier ook nog maar net 25. September 2018 zwanger geweest van een eeneiige tweeling. Bij 8 weken kwamen we erachter dat het een missed abortion was. Dus uiteindelijk een curretage gehad. 
Nu weer flink bezig en hopen op een positieve test!

Volgende maand word ik ook 24. Mijn vriend is al 24. ik ben in maart gestopt met de pil. Leuk om te lezen dat er meer leeftijdsgenootjes zijn die in het zelfde schuitje zitten. 

Inderdaad heel leuk om te lezen niet vervelend dat je ook leest dat er dingen misgaan. Als jullie het leuk vinden kunnen we jullie ook toevoegen aan de app groep ? het e-mail adres staat een paar berichtje eerder 

Hoi! Ik ben nu 22 bijna 23 jaar. Mijn man is 32 jaar! Wij zijn nu sinds oktober 2018 bezig voor ons eerste kindje. Het lijkt me heel leuk om andere aanstaande moeders te leren kennen van mijn leeftijd. Soms heb ik t gevoel dat mensen denken. Jeetje nu al moeder worden?! Ik heb altijd de wens gehad om jong moeder te worden . En mijn man is al een tikkie ouder. Dus heb absoluut dat gevoel niet 
om nog even terug te komen op de vraag over hoeveel werken die ik voorbij zag komen. Ik heb altijd gezegt met kindjes wil ik zeker in t begin bijna niet, of max 2 dagen werken. 

Terug
Bovenaan