Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ?

Hoi, leuk dat je mee praat. Ja soms vind ik het ook lastig dat mensen zeggen je bent nog zo jong. Maar zolang je een kind kan voorzien van wat hij nodig heeft heb je alles lijkt mij. Ik denk zelf dat ik het op 27 uur ga houden dat kan ik in 3 dagen proppen. Gelukkig hebben wij ouders die willen oppassen ? misschien vind je het leuk ook in onze app groep te. Komen dat kletst lekker weg zonder dat mensen een oordeel hebben.

xx

Hoi hoi,
wat leuk een clubje jonge mama’s..
ik ben 24 en zwanger van ons tweede kindje.. onze eerste dochter is afgelopen november met 23 weken geboren, ze had een chromosoom afwijking waar we met de 20 weken echo achterkwam. Morgen 10 weken zwanger van ons tweede kindje, het is nog even spannend of het allemaal goed is maar we hebben hoop!
straks als de kleine geboren is wil ik 3 dagen gaan werken i.p.v. 4.. 

Hi, dat is het zeker we vinden het erg fijn/leuk alle goede en slechte ervaringen met elkaar te delen. Dit omdat het soms lastig is aan de omgeving te vertellen. Dat is zeker spannend vooral om je dat al een hebt meegemaakt dat het niet goed was. Ik hoop voor je dat alles goed gaat en mocht je je bij ons willen aaasuiten ben je welkom?

Terug
Bovenaan