Bijna 24 en gestopt met de pil, wie nog meer ?

@lizze dat te veel mee bezig zijn herken ik absoluut maar het is oom zo leuk haha, jij ook veel succes en hopen dat alles goed verloopt. 

@annaR gefeliciteerd wat leuk, heb je het al aan mensen in de omgeving verteld? Hopelijk positieve reacties gehad ?

@gebruiker10109404 ja ben wel bang wat mensen soms gaan zeggen maar ja het is tenslotte onze wens:) 

@gebruiker10122264 wat vervelend om Te horen ik hoop voor je dat de volgende keer alles goed gaat.

ik ben nog wel heel erg beniuwd hoeveel jullie nu werken en hoeveel jullie gaan werken? 

Hoi hoi,
Hier vanaf februari bezig en 24 jaar. Ik toevallig ook in april een positieve test in handen gehad maar helaas met 5 weken fout gegaan. 
Leuk om zo contact te hebben met leeftijdgenootjes! 
Wij hebben ook een nieuwbouwhuis gekocht vorig jaar. Is als het goed is begin juni klaar.
Waar komen jullie vandaan?:) ik ga in Waalwijk wonen!
Liefs!

Is het leuk als we een groepsappje aanmaken met de gene die zwanger proberen te worden? Zodat we elkaars processen kunnen volgen!

Hoi!
Ik ben 25, mijn man ook. Juni 2017 zijn we getrouwd. Eind juni 2018 mochten we een dochter krijgen en inmiddels ben ik 30 +2 weken zwanger van een zoontje. Die verwachten we half juli als alles goed mag gaan!
En daarna gaan we even iets voorzichtiger zijn want zo snel weer zwanger is fantastisch maar ook behoorlijk pittig ?. 
Succes allemaal, hopelijk mag het bij jullie ook snel raak zijn! 

Hi Lisa
Ik ben 25 en mn partner 26. vorig jaar besloten wij ervoor te gaan. mijn eierstokken staan echt al op springen.
Vorige maand is bij mij PCOS geconstateerd. Dus deze maand begonnen aan de Clomid. nu hopen dat dat aanslaat zodat wij ook een kans krijgen op een mooi wondertje.
Slim om al Foliumzuur te slikken. Ik zelf slik ook nog visolie (tenzij je al 2x in de week goede vis eet, met de juiste vetten).
Ik denk dat leeftijd er niet toe doet. het belangrijkste in mijn ogen is een goede omgeving om op te groeien en het liefst ook de financiele middelen.

Groetjes,
Samms

[quote quote=10199288]Is het leuk als we een groepsappje aanmaken met de gene die zwanger proberen te worden? Zodat we elkaars processen kunnen volgen![/quote]
Hi Kristel, mij lijkt het wel leuk!
zeker doordat je toch lekker annoniem er met mensen over kan praten aangezien je niet bij je familie/vrienden/collega's aan de grote klok gaat hangen waar je mee bezig bent...

Groetjes,
samms

[quote quote=10199433] Hi Kristel, mij lijkt het wel leuk! zeker doordat je toch lekker annoniem er met mensen over kan praten aangezien je niet bij je familie/vrienden/collega’s aan de grote klok gaat hangen waar je mee bezig bent… Groetjes, samms[/quote]
Ja precies! Daarom ook. Stuur maar een mailtje met je naam en nummer naar vlinders1995@hotmail.com
Hopen dat er nog meer aansluiten!?

Terug
Bovenaan