bijna 5 maanden maar er zijn weinig pappen ?

Hi S04,

Het ergste is dat ik het wéét... ben al eens eerder de discussie aangegaan en heb een behoorlijke rel ontketend paar maandjes terug.
Toen heeft Dirksmama kritisch naar zichzelf gekeken en excuus aangeboden.
Nieuwe ronde nieuwe kansen wat mij betreft dan.Moet ook zeggen, ik was onder de indruk van de verandering. Nu lijkt het alleen of we weer terug zijn bij af, helaas!
Maar wel bedankt voor je berichtje hoor! Soms twijfel je aan jezelf of je niet diegene bent die het allemaal uitlokt!

Dus Dirksmama hou je aub aan je belofte destijds, dat je minder betweterig over wilde komen! Je kunt het blijkbaar wel en zo te zien zijn er nog steeds meer mensen (naast mij) die zich aan je storen!

Groeten Saskia

Ik persoonlijk stoor me aan niemands verhaal. Iedereen heeft zo zijn eigen schrijfstijl. En gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Ieder mag zijn mening geven of het op een bepaalde manier is of niet. Respect elkaar ajb.
Ik haal uit ieder's verhaal iets waarvan ik denk dat ik er wat aan heb. Ben ik er niet mee eens, dan doe ik er niks mee. Wat voor de een werkt hoeft voor de ander niet zo te zijn.
Veel forumplezier nog allemaal.

hoi
heb twee kinderen en heb bij allebei vanaf 4 mdn nurtix rijstebloem gebruikt in bv de laatste fles om lekker door te slapen en en langzaamaan fruit en groente en vanaf 6mnd heb de andere soorten pap gebruikt,ze leven nog en doen het hartsikke goed dus wat is hier nou allemaal voor stress gedoe is.en die molenaars pap kon je bij de aldi krijgen grw wendy

Nou, met het risico dat je me heel erg betweterig ga vinden...ik wil verder echt niet vervelend zijn of een discussie uitlokken, maar ik wil wel graag dat de info gewoon duidelijk blijft.

Er zijn pappen en verdikkingsmiddelen. Die hebben allebei een heel ander doel.

Pap is zo ver ik weet  alles dat een dikvloeibare substantie heeft en van een lepel gegeten kan worden.
Je kunt pap maken van granen (rijst, tarwe, havermout, spelt, mais, noem maar op), maar ook van groentes (vooral knolgewassen zoals aardappel, bataat, knolletjes, wortel, pastinaak) of fruit.

WAAR mensen pap van maken als een van de eerste happen van hun kind is heel sterk cultureel bepaald. In Portugal beginnen ze met nabos (meiknolletjes), in veel amerikaanse landen met mais, in azie met rijst, noem maar op.

Nutrix is gewoon ook een pap, het is gemaakt van een graan (rijst is ook een graan). Het is meer dan een verdikkingsmiddel. Het is gewoon bijvoeding. Het levert namelijk calorien (ook al zijn het er maar weinig) en vezels.

Nutriton en gelilact zijn wel verdikkingsmiddelen. Die hebben geen voedingswaarde maar worden alleen om therapeutische redenen aan voedsel toegevoegd (om spugen te voorkomen).

hoi
nou rijstebloem kan prima is licht verteerbaar en je moet het langzaam op bouwen net als bij andere bij voeding kijken hoe je kindje er op reageert,als er vanaf 4mnd op staat zal het wel niet zoveel kwaad kunnen he,vroeger was het immers altijd vanaf 4mdn of zelfs eerder.wil niet zeggen dat ik het beter weet hoor,maar heb zelf 2 kindjes dus weet ongeveer wel hoe en wat en nooit geen commetaar gehad op het cb ,maar vooral je eigen gevoel afgaan.gr wendy

saskia jij bent de enige persoon die sorry zegt ik wou eijgenlijk geen antwoord geven maar zo te zien mijn topic is niet mijn topic geworden ik heb vraag gesteld en iedeeren in duscisie ruzie we zijn allemaal mensen en iedereen heeft een eigen mening nutrix is ook een pap ik heb tegen niemand zn topic zo gedaan antwoord gegefen punt uit dank je wel voor jullie antwoorden ik heb er echt genoeg aan als jullie het ook zo vinden?

en dirks mama zo te zien geef j eborstvoeding aan je kind denk ik iemand heeft zo gescreven ga door tot hoever je kan luister de mensen niet de baby is van jouw en drinkt van jouw ik geef zelf flesvoieding zo dat je weet ben ik depressie en ik moest stopen vanwege stres,moeheidmmedicijnen slikken enz flesvoeding vind ik dan eigenmening nog makkelijk dat de andere mensen jou zo zeggen doe je oren dicht geef je kind borstvoeding tot dat   je kan ....
je moet in rust zijn niet moe zijn enz . en ik ben niet lekker in me vel daardoor   ik wil niet discussi gaan maar ik wou alleen reageren

quote: adama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 13:55:06'));

saskia jij bent de enige persoon die sorry zegt ik wou eijgenlijk geen antwoord geven maar zo te zien mijn topic is niet mijn topic geworden ik heb vraag gesteld en iedeeren in duscisie ruzie we zijn allemaal mensen en iedereen heeft een eigen mening nutrix is ook een pap ik heb tegen niemand zn topic zo gedaan antwoord gegefen punt uit dank je wel voor jullie antwoorden ik heb er echt genoeg aan als jullie het ook zo vinden?

Hihi Adama, zeer treffende woorden! Dit lijkt inderdaad helemaal niet meer op jouw topic... gelukkig heb je je antwoord eruit kunnen halen! Ik vind het knap trouwens, want ik kan er geen wijs meer uit

Terug
Bovenaan